Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست هماهنگی تدوین برنامه های تخصصی همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر کلانتری در این نشست با ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سالگرد شهادت صدیقه کبری حضرت فاطمه (س) گفت: با توجه به چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، دانشگاه آزاد اسلامی برگزاری همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: برنامه ریزی برای برگزاری این همایش، از سال گذشته با محوریت پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده و خوشبختانه تمامی امور مربوط، به همت حجت‌الاسلام دکتر حسن خیری و سایر همکاران به خوبی پیگیری شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش بزرگ‌ترین رویداد دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۹۷ است، خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب در برخی حوزه‌ها مانند سلامت، جزو ۱۰ کشور انتهایی دنیا بودیم. در حال حاضر جزو ۱۰ کشور برتر هستیم.

وی خاطر نشان کرد: همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی، نهم و دهم بهمن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری و با حضور مسئولان عالی لشکری و کشوری برگزار می شود، همچنین حدود 50 مهمان خارجی از 10 کشور در این همایش حضور خواهند داشت.

دکتر کلانتری با بیان اینکه انتظار ما این است که مقاله های ارائه شده در همایش، با توجه به کیفیت آنها، هم داخل و هم خارج از کشور مورد استناد واقع شود، گفت: همچنین از رسانه های مختلف کشور انتظار می رود که با پوشش مناسب خبری و تصویری این همایش، در معرفی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران، نقش مهم خود را به خوبی ایفا کنند.

در این نشست، برخی از صاحبنظران از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس سیدمرتضی نبوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام دکتر حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی، پیشنهادات خود را برای برگزاری برنامه های تخصصی همایش بین المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی مطرح کردند.

انتهای پیام /

108 / 167 دکتر کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی همایش یادگار امام(ره)

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دکتر کلانتری دانشگاه آزاد اسلامی همایش یادگار امام ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، از تعداد ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد