Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال توضیحاتی درباره مصدومیت بازیکن این تیم صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت باشگاه استقلال، آسیب دیدگی مرتضی آقاخان هیچ ارتباطی به مصدومیت قبلی او ندارد. آقاخان چند ماه قبل مچ پای راست خود را جراحی کرد اما مصدومیت اخیر او از ناحیه آشیل پای چپ است

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی آقاخان در ابتدای این فصل مچ پای خود را جراحی کرده بود و مدتی از میادین دور بود اما وی در اردوی ترکیه  از ناحیه آشیل  آسیب دیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: باشگاه استقلال مرتضی آقاخان تیم فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان

طرفداری | مهدی مهدی پور امروز پایش را جراحی کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • موفقیت مخترعان شیرازی در اختراع کیسه مدرج جمع آوری خون از ناحیه جراحی
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • هافبک استقلال زیر تیغ جراحی می رود
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • واکنش به لغو بازی جنجالی در اهواز
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • مصدومیت شدید در لیگ برتر: مهاجم از هوش رفت