Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:48:51 GMT

219 تن گوشت مرغ به نرخ مصوب در خراسان رضوی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۳۸۷۳

219 تن گوشت مرغ به نرخ مصوب در خراسان رضوی توزیع شد

مشهد- ایرنا- مدیر کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: 219 تن گوشت گرم مرغ به قیمت کیلویی 98 هزار ریال در این استان توزیع شد.

سید احمد دلقندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این راستا به ازای هر کیلو گرم گوشت مرغ به نرخ مصوب، چهار کیلو گرم ذرت و سه کیلو گرم کنجاله سویا با نرخ دولتی به مرغداران ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در عین حال برخی مرغداران تمایلی به ارائه گوشت مرغ به این اداره کل برای توزیع در بازار ندارند که این افراد نیز با هدف کاهش قیمت تمام شده مرغ در بازار استان از دریافت نهاده به نرخ دولتی به میزان کمتر بهره مند می شوند.
وی گفت: این مرغداران به ازای هر کیلو گوشت مرغ 2 کیلو و 200 گرم ذرت و یک کیلو کنجاله سویا دریافت می کنند.
دلقندی افزود: توزیع گوشت گرم مرغ به نرخ مصوب طی حدود 12 روز گذشته تاثیر مثبت در کنترل نرخ مرغ در بازار داشته و این روند تا تنظیم کامل بازار ادامه خواهد داشت.
توزیع روزانه حدود 30 تن گوشت گرم مرغ به نرخ مصوب در 25 نقطه استان و فروشگاههای زنجیره ای انجام می شود.
هم اکنون روزانه 400 تن گوشت مرغ در خراسان رضوی مصرف می شود.
هزار و 400 واحد مرغ گوشتی با ظرفیت تولید 26 میلیون قطعه در هر دوره در این استان فعالیت دارد.
7496 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد مرغ نهاده خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانکها از آفات بزرگ مسکن کشور است
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • حذف ۲۵۰ کیلو گرم گوشت دام‌های تصادفی در بروجن