Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز به نقل از پایگاه خبری «البوابه»،پرفسور «بینی موریس» مورخ صهیونیست در اظهار نظری جدید از آینده شوم برای رژیم صهیونیتسی خبر داد.

وی در گفت و گو با روزنامه «هاآرتص» گفت: این مکان(اسرائیل) در یک کشور خاورمیانه ای با اکثریت عرب غرق خواهد شد و خشونت میان گروه های مختلف جامعه اسرائیل افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: عرب ها خواستار بازگشت آوارگان فلسطین می شوند و یهودی ها به اقلیتی کوچک در دریای گسترده فلسطین غرق خواهند شد.

 

 

موریس که به دیدگاه های تندروانه در قبال فلسطینیان و مسلمانان مشهور است، گفت: در 30 تا 40 سال آینده عرب ها برما غلبه خواهند کرد.

وی بار دیگر کشتار فلسطینی ها در سال 1948 را تایید کرد و آن را جنگی تمیز دانست.

این مورخ صهیونیست بار دیگر بر مواضع خود مبنی بر اخراج ملت فلسطینی از سرزمین خود تاکید کرد.
موریس سال گذشته با رونمایی از کتاب خود با عنوان ‘از دیریاسین تا کمپ دیوید’ از افکار مجرمانه و تندروانه خود پرده برداشت.

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عرب ها مورخ یهود صهیونیست اسرائیل فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران

یک کارشناس صهیونیست به این این مسئله میپردازد که ممکن است ایران در اقدام متقابل در برابر تهدیدات آمریکا و رژیم صهیونیستی، به سمت ساخت سلاح هسته ای برود، مسئله ای که صهیونسیت ها از آن وحشت دارند.

سرویس جهان مشرق - امیر بار شالوم، کارشناس برجسته عبری زبان، در گزارش خود به مسئله انتقام ایران پرداخت و در این گزارش، به این فرضیه اشاره میکند که ایران در پاسخ به اقدامات و حملات رژیم صهیونیستی و حمایت آمریکا از آن، به سمت ساخت سلاح هسته ای و بازدارندگی هسته ای خواهد رفت.

مشروح متن این گزارش برای مخاطبان گرامی در قسمت پایین قرار داده شده است

لازم به ذکر است که مشرق صرفاً جهت اطلاع نخبگان و تصمیم‌گیران عرصه‌ی سیاسی کشور از محتوای گزارش مذکور این متن را منتشر می‌کند و دیدگاه‌ها، ادعاها و القائات این گزارش لزوماً مورد تأیید مشرق نیست

روزهای گذشته با افزایش چشمگیر تهدیدات متقابل ایران و اسرائیل همراه بوده است. آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر عالی انقلاب ایران در توئیتی نوشت: «اسرائیل به خاک ایران حمله کرده است و بنابراین مجازات خواهد شد».

پاسخ اسرائیل چند ساعت بعد با توئیتی به زبان فارسی از سوی اسرائیل کاتز، وزیر امور خارجه که به طور مشخص گفت: اگر ایران از خاک خود به اسرائیل حمله کند، اسرائیل به ایران حمله خواهد کرد. یوآو گالانت، وزیر دفاع نیز سخنانی مشابه بدون اشاره به ایران گفت. این تبادل پیام های تهدید آمیز جدید نیستند. این پیام‌ها بسیار شبیه پیام‌های تهدیدآمیز دو طرف پس از ترور محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای ایرانی در دسامبر ۲۰۲۰ است.

اما این بار، برخلاف تهدیدهای قبلی، تقریباً تمام سیاستمداران ایرانی تهدید می‌کنند - و وقتی از سوی رهبر عالی ایران تهدید مطرح می شود، در واقع دستور عملی است که باید اجرایی شود. تا دیروز، واشنگتن از نظر بیانیه ها در رابطه با این حوادث، بی تفاوت بود، اما در عمل همکاری نظامی با اسرائیل را به شدت تشدید کرد.

ترس در اسرائیل: انتقام ایران با رفتن به سمت ساخت سلاح هسته ای خود را نشان می دهد

یک مقام ارشد امنیتی به اسرائیل تایمز گفت که از زمان ترور شهید زاهدی، فرمانده عالی سپاه قدس در دمشق در دوشنبه گذشته، روابط بین ارتش آمریکا و ارتش اسرائیل به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. هدف این همکاری ها عمدتاً ایجاد یک فضای رصد کامل بر آسمان منطقه است تا بتوانیم موشک‌های پرتاب شده به سمت اسرائیل را در اسرع وقت رهگیری کنیم. شکی نیست که دولت آمریکا از احتمال وقوع جنگ بین اسرائیل و ایران بسیار نگران است.

ارزیابی این است که نه ایران و نه اسرائیل در حال حاضر خواهان رویارویی نظامی نیستند: اسرائیل به دلیل درگیری در جنگ غزه و ابهام در مورد مرز شمالی و حزب الله؛ و ایران به دلیل این واقعیت که جنگ برای آنها آخرین راه حل است و تنها در صورت وجود دو سناریو ایران اقدام به جنگ خواهد کرد: موجودیت جمهوری اسلامی در خطر باشد و یا اینکه تاسیسات هسته ای ایران در معرض آسیب دیدن قرار داشته باشد. تنها در این شرایط ایران به شدت عمل خواهد کرد.

با این حال، در کنار تنش‌های پیرامون انتقام ایران، این هفته صداهای غیرعادی در ایران به گوش رسید که دلیل دیگری برای نگرانی در اسرائیل ایجاد می‌کند. در دو رویداد مختلف، شخصیت‌های ارشد ایران از آیت الله خامنه ای خواستند که ایران به سمت ساخت بمب هسته‌ای برود.

لازم به ذکر است که آیت الله خامنه ای سال ها قبل، حکمی به نام فتوا صادر کرد که ساخت بمب هسته ای را به دلیل «مخالفت با روح اسلام» منع کرد. اما به نظر می رسد در ایران کسی نیست که خریدار چنین فتوایی با این شدت باشد. در خواست ها در ایران برای ساخت سلاح هسته ای، شک و شبهه را در غرب برانگیخت. این شبهه در اواخر این هفته زمانی که رئیس دانشگاه "بهشتی" تهران، پروفسور رضا آقامیری، در مصاحبه با تلویزیون ایران گفت که رهبر عالی انقلاب قطعاً می توانند فتوای خود مبنی بر حرام بودن ساخت بمب را پس بگیرند، به طرز چشمگیری افزایش یافت. آقامیری، استاد فیزیک هسته ای افزود: در شرایط فعلی پروژه هسته ای، ساخت بمب بسیار آسان تر از ادامه داشتن اورانیوم غنی شده در سطوح بالا است.

اسرائیل این تحول احتمالی را دنبال می کند و اگر این اتفاق بیفتد - ایالات متحده باید با یک تهدید نظامی مهم وارد صحنه شود. خطر این است که رهبر عالی ایران بتواند بی سر و صدا این تایید را بدهد.

در اسرائیل در گذشته گفته بودند که نشانه‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد ایران در شرف دستیابی به بمب هسته ای است. مشکل این است که پس از 7 اکتبر، تمام مفروضات اطلاعاتی اساسی در اسرائیل - از جمله فرضیات مربوط به ایران - در حال بررسی مجدد هستند.

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • شوک صهیونیست‌ها از حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر سری اسرائیل
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد (+جزئیات)
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد
  • قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس اعلام شد+جزئیات