Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@17:44:59 GMT

مدل لباس ساقدوش داماد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۰۰۹

مدل لباس ساقدوش داماد

ساقدوش‌های داماد معمولا پسر‌های مجردی هستند که در مراسم عروسی همراه داماد و دوش به دوش او راه میروند، لباس ساقدوش‌های داماد کت و شلوار‌های رسمی و شیکی هستند که بهتر است هم طرح و همرنگ باشند. بهترین رنگ‌ها برای کت و شلوار ساقدوش‌های داماد طوسی و سرمه‌ای هستند که استایل جذابی به آن‌ها میبخشند.
  اگر داماد از پاپیون استفاده میکند ساقدوش‌های او باید کراوات ببندند و برعکس، البته این موضوع سلیقه‌ای است و داماد و ساقدوش‌ها میتوانند همگی از پاپیون یا کراوات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




ساقدوش‌های داماد اگر مانند داماد روی یقه کت شان گل داشته باشند زیباتر است، تصویر زیر نشان دهنده ساقدوش‌های داماد است که کراوات بسته اند در حالیکه داماد پاپیون دارد و همچنین همگی روی یقه کت شان گل دارند.               منبع:نمناک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و پوشاک کت و شلوار کت و شلوار مردانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی پس از اینکه در دو مسابقه ابتدایی تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل هنگ کنگ و ازبکستان حضور نداشت و اردو را ترک کرده بود، امید زیادی داشت پس از غیبت در جام ملت‌های آسیا دوباره به فهرست ملی اضافه شود و در ادامه مسیر رسیدن به جام جهانی به فهرست برگردد ولی دوباره این اتفاق رقم نخورد تا در تمرینات الوحده شرکت کند.

ستاره ایرانی الوحده پس از اینکه جزو فهرست تیم ملی در دیدار مقابل هنگ کنگ قرار نگرفت و از محل اردو رفت، در 13 مسابقه رسمی پیاپی برای باشگاه اماراتی استثنایی کار کرده و با وجود اینکه هافبک دفاعی- میانی تیمش است، آمار جالب توجه هشت گل زده و پنج پاس گل را به ثبت رسانده است.

نوراللهی با وجود نمایش فوق‌العاده قبل از جام ملت‌های آسیا، در فهرست تیم ملی قرار نگرفت ولی این وضعیت در اردوی اخیر هم برای او تغییر نکرد و این ستاره خط میانی فوتبال ایران در دو دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی برابر ترکمنستان غایب بود.

این لژیونر ایرانی بدون توجه به مسئله غیبتش در فهرست و اردوهای تیم ملی، با پیراهن قرمز رنگ الوحده مشغول تمرین است تا بتواند دوباره بازی‌های درخشانی در تیم اماراتی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • شیوه عجیب سانسور شلوار جین در تلویزیون کره شمالی
  • (ویدئو) بلایی که کره شمالی بر سر شلوار‌های جین می‌آورد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • دلبری نوراللهی با لباس قرمز، دور از جام جهانی
  • لباس عجیب تماشاگران حریف ایران! (عکس)
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • شیطنت باشگاه پرسپولیس؛ انتشار تصویر اورونوف با لباس آبی + عکس
  • چرا لباس تیم ملی آلمان این قدر جنجالی شد؟
  • وقتی نخود آش اضافه بیاد؛ طراحی لباس با نخود! (عکس)
  • طراحی لباس با الهام از نودل برنج (عکس)