Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر گفت: شهدا حق حیات بر گردن مردم دارند دیدار از خانواده شهدا از وظایف ما می‌باشد و گرامیداشت یاد و خاطره آنها را نباید فراموش کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فرمانده ناحیه شهرستان بوشهرو مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه به همراه مسئولین دیگر از خانواده شهید روحانی، نگهدار اسماعیلی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام انصاری مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر گفت: شهدا و خانواده اشان حق بزرگی بر گردن ما دارند، انها وظیفه خود را انجام دادند و به جایگاه خود رسیدند، باید شهادتشان را تبریک گفت و در مسیر آنها گام برداشت.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر اظهار داشت: شهدا حق حیات بر گردن مردم دارند دیدار از خانواده شهدا از وظایف مسئولین است و گرامیداشت یاد و خاطره آنها را نباید فراموش کنیم.

 وی خطاب به همسر شهید اسماعیلی گفت: صبری که شما داشته اید دست کم از شهادت نیست . درود بر شما بخاطر رسالتی که بر دوشتان بودو آن را به خوبی انجام دادید، فرزندان موفقی را به جامعه تحویل دادید.

دیدار خانواده شهداء توفیق است

 سرهنگ دشتی فرمانده ناحیه بوشهر بیان کرد: خدا را شکر که توفیق حاصل شد به دیدار خانواده شهید روحانی نگهدار اسماعیلی آمدیم، امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات شهدای گرانقدر باشیم.

 دشتی خاطرنشان کرد: ما به هر جایی که رسیدیم مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

علاقه مندی شهید به شهادت از زبان همر

 در ادامه همسر شهید اسماعیلی از شوق و اشتیاق  همسرش به شهادت گفتند: ایشان بیان کردند همسرم علاقه زیادی به شهادت داشتند و همیشه از من و بچه‌ها می‌خواستند که برایشان دعا کنیم به آرزویشان برسند.

 همسرشهید اضافه نمود: شهید نگهدار اسماعیلی از من خواسته بود که فرزندانم را طوری تربیت کنم که خدمتگزاری را وظیفه خود بدانند و در راه اسلام و اهل بیت قدم بردارند من هم تمام سعی خود را کردم انشاالله خداوند وشهید بزرگوار از من راضی باشند.

شهید نگهدار اسماعیلی سرانجام در عملیات کربلای ۵ در شلمچه به آرزوی دیرینه خود رسید و شهادت حسین گونه نصیبشان شد که پس از ۶ ماه مفقودالاثر بودن پیکرشان به خاک سپرده شد.

 در پایان به پاس زحمات این بانوی صبور و بزرگوار هدیه ای از طرف فرماندهی و مسئول نمایندگی ناحیه بوشهر به ایشان تقدیم گردید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • تجلیل از خانواده شهدا حومه غربی دیشموک
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم
  • حضو جمعی از مسئولین در منزل شهید طهرانی مقدم+عکس