Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید موفقیت تیمش مسکنی برای مردم است تا بسیاری از مشکلات را فراموش کنند.

مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت: ما هر بازی‌ای که انجام می‌دهیم و در هر تورنمنتی که شرکت می‌کنیم و لباس تیم ملی را می‌پوشیم، انرژی مثبت و حمایت مردم را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر بازی و هر دقیقه که برای تیم ملی بازی می‌کنیم، گوشه‌ای از ذهن و قلب ما مردم هستند. می‌دانیم که برای مردم، فوتبال بیش از یک بازی است و خیلی وقت‌ها برایشان مسکن است. خیلی از مشکلات با یک برد تیم ملی فراموش می‌شود. ما این را خیلی خوب درک می‌کنیم، مخصوصا وقتی بازی‌های مهم را می‌بریم، به ایرانی بودن خودم افتخار می‌کنم. می‌دانیم که ما با یک تلاش بیشتر، چقدر می‌توانیم روی مردم تاثیر بگذاریم.

او درباره تیم عمان و اینکه آیا می‌توان این تیم را برد، گفت: مشخصا برای تیم عمان احترام زیادی قائلیم چون تاریخ نشان داده در ۱۰ سال اخیر بازی‌های سختی برابر عمان داشته‌ایم. ما تیم عمان را خوب آنالیز کردیم و خوب بازی‌های‌شان را دیده‌ایم به خصوص بازی‌هایی که در مرحله گروهی انجام داده‌اند. با آمادگی کامل مقابل عمان ظاهر می‌شویم ولی می‌دانیم فردا کار سختی داریم. باید خیلی باهوش باشیم و سخت تلاش کنیم. ما آمدیم تا ۷ فینال را برگزار کنیم و این بازی چهارمین فینال ماست و فینال مهمی است و با تمام تمرکز می‌رویم تا بازی فردا را انجام دهیم. فردا هم هر تیمی که باهوش‌تر باشد و بیش‌تر تلاش کند برنده می‌شود.

---

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند

در فوتبال دروازه‌بان یکی از مهم‌ترین پست‌هاست که معمولا مربیان ریسک تغییر در این منطقه را به جان نمی‌خرند. دروازه‌بان‌ها تا سن بالا می‌توانند در سطح بین‌المللی بازی کنند و وقتی یک مربی نفر اول خود را درون دروازه شناسایی می‌کند، دیگر باید او مصدوم یا محروم باشد تا به گل ذخیره فرصت برسد.

ایران در تمام سال‌های اخیر با حضور علیرضا بیرانوند خیالش از بابت قفس توری راحت بوده؛ او یکی از ستاره‌های فوتبال ما و حالا یکی از کاپیتان‌های تیم ملی است. بازیکنی که با وجود نزول در دو ماه اخیر باز در پرسپولیس و تیم ملی از اعتماد مربیان برخوردار بود و همیشه ثابت بازی می‌کرد. وقتی در بازی برگشت مقابل ترکمنستان نام سیدحسین حسینی به عنوان دروازه‌بان ایران اعلام شد، خیلی از فوتبال‌دوستان تعجب کردند. تعجبی که بیشتر از غیبت بیرانوند به خاطر نام کاپیتان استقلال بود و سوالات زیادی را به وجود آورد.

این‌که چرا امیر قلعه‌نویی حاضر شده با حضور بیرانوند به کاپیتان استقلال میدان بدهد، قطعا در حیطه اختیارات اوست، اما قلعه‌نویی کسی بود که حتی در زمان مصدومیت و شرایط روحی بد بیرانوند نیز از او حمایت کرد. حالا که بیرانوند در بازی‌های اخیر پرسپولیس درخشیده و به روز‌های اوج برگشته چرا و چطور باید این بازی را از دست بدهد؟ در این مسابقه تیم میزبان چندان خطری روی دروازه حسینی ایجاد نکرد تا او محک جدی بخورد. بازیکنی که در بازی آخر استقلال یک‌تنه ضامن پیروزی این تیم شد، اما در این مسابقه زمین نخورد.

تغییر دروازه‌بان تیم ملی به خودی خود باعث بروز سوالات زیادی بود، اما اگر به بیانیه اخیر باشگاه استقلال نگاه کنیم این معما به معادله چندمجهولی تبدیل خواهد شد. باشگاه استقلال در اقدامی عجیب و غریب نسبت به بازی نکردن سیدحسین حسینی اعتراض کرد، او را بهترین بازیکن حال حاضر لیگ خواند و خواهان حضورش در تیم ملی شد! حمله باشگاه استقلال و بیانیه آنها آن‌قدر عجیب بود که حتی واکنش و مخالفت جواد نکونام، کادرفنی و بازیکنان استقلال را هم در پی داشت؛ اتفاقی که در تاریخ فوتبال جهان بی‌سابقه بود!

از این زاویه بازی کردن حسینی بسیار عجیب‌تر شد، یعنی کادرفنی تیم ملی به خاطر بیانیه باشگاه استقلال به کاپیتان این تیم بازی داد؟ اگر این‌طور باشد که واویلا و وای بر این فوتبال که از حالا به بعد دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. اما اگر داستان پیدا کردن جانشین برای بیرانوند باشد چرا الان؟ این موضوع جای تقدیر دارد و علیرضا بیرانوند از نداشتن رقیب در سال‌های اخیر بسیار لطمه خورده و نزول وحشتناک او در ماه‌های اخیر زنگ خطر را برای همه به صدا درآورده بود.

از این منظر که او بداند جایگاه تضمین‌شده‌ای ندارد و رقبا به بیخ گوش او رسیده‌اند، هم به خود بیرانوند کمک می‌کند و هم به آینده تیم ملی و پرسپولیس، اما برابر ترکمنستان رقیب او چه محکی قرار بود بخورد؟ و این‌که حسینی هم سن و سال خود بیرانوند است!

منبع: خبر ورزشی

tags # علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سختی‌های مهران غفوریان برای بازی در فیلم داش آکل (فیلم)
  • مدعی‌ترین استقلالی، برای بازگشت به تیم ملی
  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • حسینی: برای بازی در تیم ملی لحظه شماری می‌کردم/ بازی سختی را بردی
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • چهره خندان بیرانوند در روز نیمکت نشینی
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!
  • رونمایی مسعود شجاعی از سه بازیکن در سال جدید
  • ملی پوش شهداب: می‌دانستیم مقابل ارومیه کار سختی داریم/ می‌خواهم در تیم ملی بهترین خودم باشم