Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس به حواشی پیش آمده واکنش نشان داد.

طرفداری- حواشی بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ در اوج خود قرار دارد و همچنان صحبت های سرمربی پرتغالی تیم ملی در محافل ورزشی بازتاب دارد. برانکو ایوانکوویچ که یک طرف این جنجال ها قرار دارد در گفت و گویی درخصوص مسائل مختلف به صحبت پرداخت. او در مورد این حاشیه ها حرف زد و همچنین درخصوص تیمش نیز به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مصاحبه با روزنامه گل در خصوص اینکه کی روش از او گلایه کرده بود که چرا از مربی تیم ملی عراق تعریف و تمجید کرده است گفت:

اصلا شعار AFC این است که فوتبال با هم. فوتبال مردم را به هم متصل می کند. من خیلی خوشحال می شوم که با همکارانم دیدار می کنم. این یک ارتباط معمول و نرمال بین ورزشکاران است. من وقتی همکارانم را می بینم با آن ها گفت و گو می کنم. با نیکو کواچ من تقریبا هفت سال کار کردم. زمانی که من مربی دینامو زاگرب بودم قرار بود به تیم من بیاید اما به یوونتوس رفت. 

من مربی عراق را بیش از 30 سال است که می شناسم. ارتباط خوبی با یکدیگر داریم. من احترام می گذارم به ایشان به عنوان یک مربی. چون در تیم ملی جوانان ما نیز نتایج خوبی کسب کرده است. من یادآوری کردم که ایشان سرمربی امارات هم بوده است و خیلی خوب فوتبال آسیا را می شناسد و در جام ملت های قبلی نیز سرمربی بوده است.

هر دفعه کسی را ببینم که لایق تمجید است او را تمجید می کنم. حالا هر کسی که باشد. برای من خنده دار است این واکنش ها.  فقط می توانم بگویم که خنده دار است. مسخره است برای من. مثل اینکه 2 تا بچه با هم دعوا می کنند و یکی از آن ها می گوید بابای من از بابای تو قوی تر است.

وی درخصوص مقایسه جام ملت هایی که خود سرمربی ایران بوده است با جام ملت های فعلی گفت:

من فکر می کنم آن موقع بهتر بود. چون کره بهترین تیم تاریخش را داشت و ژاپن بین هشت تیم برتر بود و چین نیز در جام جهانی حضور داشت و عربستان صعودی نیز بهترین نسل خود را داشت و خیلی سخت تر بود. حتی بحرین هم بهترین تیم خودش را داشت.

وی درخصوص خرید ماریو بودیمیر و وضعیت خرید های پرسپولیس گفت:

ما بازیکنی را گرفتیم که به آن نیاز داریم و می تواند به ما کمک کند و قیمت آن نصف قیمت منشا است. خدا را شکر الان تیم را بستیم. با نادری خط دفاع را کامل کردیم و احسان حسینی نیز خیلی خوب پیشرفت می کند. در خط هافبک نیز بازیکنانی گرفتیم که کیفیت و زیبایی بازی ما را بیشتر خواهند کرد. سروش، ترابی و شریفی را گرفتیم. عالیشاه نیز هست و از او هم در خط هافبک و هم در حمله می توان استفاده کرد. خیلی مهم است که نیمکت قدرتمندی داشته باشیم.

وی در خصوص اینکه می گویند ترابی می توانست به اروپا برود و در تیم بهتری نسبت به پرسپولیس بازی کند گفت:

مهم نیست که بعضی ها می گویند که پرسپولیس برای ترابی کوچک است اما عقیده من این است که ترابی انتخاب خوبی داشت و پرسپولیس نیز می تواند یک سکوی پرتاب برای او باشد. چون اینجا می تواند بازی خود را به خوبی نشان دهد.

وی افزود:

این را هم یادم نرود که می گویند که ما فقط با ستاره ها کار می کنیم. خودتان می بینید که ما در قطر یک روز آزاد نداریم و هر روز داریم کار می کنیم. آن هم بدون استراحت.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه هواداران پشت سر او هستند و می گویند "هر چه برانکو بگوید" گفت:

شاید به این باور رسیدند در طی چهار سال گذشته که نیت من انتخاب بهترین ها برای باشگاه است و هیچ نظر سو و بدی ندارم و وقتی یک بازیکنی را که می خواهم بیاورم در مورد آن تحقیق می کنم.

برانکو همچنین در مورد منشا نیز گفت:

من از منشا تشکر کردم و قدردانی کردم بخاطر زحماتی که کشیده است. به او گفتم که من انتظار بازی بهتری از او داشتم و به دنبال راه حل بهتری هستم. همانطور که من قبلا گفتم اینجا پرسپولیس است و ما به دنبال بهترین ها هستیم. هیچ تضمینی نیست که بازیکنی همیشه خوب باشد. چه در پرسپولیس و چه در بارسلونا. همانطور که در بارسلونا نیز می بیند عثمان دمبله را خیلی گران خریدند و می خواستند که او را بیرون کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

به گزارش “ورزش سه”، پرسپوليس به‌عنوان قهرمان فصل گذشته در اتفاقی قابل توجه تا پایان هفته بیست و سوم نتوانسته به صدر جدول دست یابد و این رقابت در اختیار استقلال و سپاهان طی هفته‌های سپری شده بود.

با این حال اکنون تیم او با توجه به اختلاف یک امتیازی با استقلال صدرنشین و برگزاری بازی‌اش یک روز پیش از حریف، شانس این را دارد تا اولین تجربه صدرنشینی این فصل خود را در صورت برتری برابر نفت آبادان به نام خود کند.

پرسپوليس طی ۱۱ بازی خارج از خانه این فصل خود با پنج پیروزی، ۲ شکست و ۴ تساوی در جایگاه سوم این جدول قرار دارد و با ۱۹ امتیاز در کورس با ذوب آهن ۲۳ امتیازی از این حیث است و جدال با نفت آبادان می‌تواند در صورت کسب سه امتیاز آنها را به رده دوم جدول دیدارهای خارج از خانه نیز برساند.

اوسمار ویرا برای این بازی بازیکن محرومی ندارد اما علیرضا بیرانوند همچنان مصدوم است و اتفاقا قرار است امروز گچ دست خود را باز کند تا مهیای ادامه رقابت‌ها شود. در غیاب شماره یک پرسپوليس، امیر رفیعی با رکورد جالب توجه کلین‌شیت خود در صد درصد بازی‌های به میدان رفته برای سرخ‌ها (۳ بازی) مهیای این بازی خواهد شد و باید دید قادر به تداوم این رکورد خواهد بود یا خیر.

برای خط دفاعی نیز همان ترکیب دیدارهای اخیر برابر حریف قرار خواهند گرفت؛ عبدالکریم حسن در سمت چپ دفاعی، گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی و دانیال اسماعیلی‌فر در سمت راست. ترکیبی که طی دیدارهای اخیر توانسته‌اند نمایش دفاعی قابل توجهی به جا گذاشته و چشم به کلین‌شیت دوباره در این بازی و عبور از سد آمار دفاعی استقلال باشند.

مسعود ریگی و سروش رفیعی در کنار مهدی ترابی و اوستون اورونوف نیز چهار بازی خط میانی پرسپوليس برای این بازی خواهند بود که ترابی و اورونوف بیشترین فضا برای پیشروی به خط دفاعی رقبا برای آنها در این بازی نیز فراهم خواهد بود. دو بازیکنی که با حمایت سروش رفیعی و ریگی و با سود بردن از قدرت تکنیکی‌شان مهره‌ای خطرناک علیه خط دفاعی نفت آبادان خواهند بود که بدترین آمار گل دریافتی با ۳۶ گل طی ۲۳ هفته را در اختیار دارد و باید دید قادر به مهار آنها خواهند بود یا خیر.

برای خط حمله نیز امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر از سوی اوسمار قرار خواهند گرفت. با این شرایط اما اورونوف و ترابی به تناوب جای خود را با عالیشاه در خط هجومی و وینگرهای چپ و راست تغییر خواهند داد تا برنامه‌های تهاجمی و مسیر گلزنی به نفت آبادان را شکل دهند. آل‌کثیر که دوران اوج خود را در نفت آبادان پشت سر گذاشته بود اکنون در شرایطی مقابل این تیم قرار خواهد گرفت که آنها را در یک‌قدمی سقوط می‌بیند و باید دید قادر به تکرار گلزنی خود همانند دیدار قبلی برابر ملوان این‌بار برابر طلایی‌پوشان خواهد بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپوليس

امیر رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

اوسمار در جریان بازی نیز روی نیمکت خود نفراتی مثل سینا اسدبیگی، ابوالفضل بابایی، محمد خدابنده‌لو، سعید صادقی، فرشاد فرجی، علی نعمتی و … را در اختیار دارد و باید دید از این بازی با چه نتیجه‌ای از زمین خارج خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • علی پروین بهترین گزینه را برای پرسپولیس انتخاب کرد | درویش: با حرف ایشان قرارداد بستیم
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • یک درصد از کارهای مارلون براندو خوب از آب درمی‌آمد/ دنیای ما بی‌اندازه پیچیده و بغرنج شده/ «روشنایی‌های شهر» بهترین اثرم است