Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رئیس فدراسیون فوتبال ترسید نشستن کنار سلطان قلب‌ها هم برایش تبعات داشته باشد.

به گزارش رکنا، عارف عارف‌کیا، خواننده لس‌آنجلسی یکی از بینندگان ویژه بازی ایران و عراق بود که قبل از آغاز بازی کنار رئیس فدراسیون فوتبال و معاون وزیر ورزش نشست و با تاج و داورزنی خوش و بش کرد، اما دقایقی بعد کفاشیان و اسلامیان به داد تاج و داورزنی رسیدند و آن‌ها را از دست عارف فراری دادند چراکه به شدت نگران بودند تصاویری از آن‌ها کنار یک خواننده خارج‌نشین منتشر شود و در ایران مورد سرزنش قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته تاج حق داشت از نشستن کنار عارف بترسد. نه اینکه الان سلطان قیر و سلطان سکه اعدام شده‌اند و سلطان ترامادول هم دستگیر شده، تاج ترسید نشستن کنار سلطان قلب‌ها هم برایش تبعات داشته باشد.

عارف را به خاطر ترانه سلطان قلب‌ها که برای فیلمی به همین نام با بازی و کارگردانی زنده‌یاد محمدعلی فردین ساخته شد و فردین روی آن لب می‌زد، سلطان قلب‌ها می‌نامند.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

منبع: خبر ورزشی

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس مرضیه هاشمی شاهد چه پرونده ای بود که در امریکا دستگیر شد ؟ سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس وقتی مادر به خانه آمد پسر 3 ساله اش داخل ماشین لباسشویی می سوخت+عکس آخرین جزییات یخ زدگی مرگبار پسر 6 ساله در مرز ماکو پایان سرقت‌های 2 پسر جوان وینچستر به دست در آبادان مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: ورزش اعدام رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال ایران قلب فراری عکس فیلم زن مادر صبح زندگی مرد مشهد در خیابان دختر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان

دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال جوانان بانوان ایران و ترکمنستان در تورنمنت کافا از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

مریم دینی به عنوان بهترین بازیکن زمین از سوی مسئولین برگزار کننده کافا انتخاب شد.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال بانوان جوان ایران مقابل ترکمنستان
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • کاهش وزن ۴۲ کیلویی برای نقش احمدرضا عابدزاده جوان |‌ ببینید