Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات هلال احمر استان‌ البرز از امدادرسانی به ۲۸۹ نفر حادثه دیده در استان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک، محمدحسین وطنی امروز شنبه گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات استان از ۲۲ الی ۲۸ دی ماه،۱۷ مورد حادثه ثبت شده است و ۱۰۳ نیروی عملیاتی در قالب ۲۸ تیم امداد و نجات  جمعیت هلال احمر استان البرز به ۲۸۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از این تعداد حادثه دیده ۲۰نفر جاده ای،۳ نفر خدمات حضوری،۲۰ نفر سیل و آبگرفتگی ،۳ نفر کوهستان، ۱۶ نفر هوایی و ۲۲۷ نفر برف و کولاک  می باشد.  

وطنی اظهار داشت: به ۳۱ نفر در راه مانده از برف و کولاک، اسکان اضطراری و در بین آنها اقلام زیستی توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در خاتمه گفت: پایگاه های امداد و نجات بین شهری هلال احمر ۲۴ ساعته آماده  خدمات رسانی به شهروندان است.

    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان