Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@14:04:05 GMT

تغییر سیستم پرسپولیس در نیم فصل دوم

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۲۷۵

تغییر سیستم پرسپولیس در نیم فصل دوم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تیم پرسپولیس روز گذشته موفق شد با نتیجه ۴-۰ الشحانیه قطر را در هم بکوبد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در این دیدار نمایشی دلچسب ارائه کردند و در نبود ۳ بازیکن ملی پوش و با حضور مهره های جدید، درخشان ظاهر شدند.

 

برانکو برای این مسابقه همچون اکثر دیدارهای نیم فصل اول چینش ۴۴۲ لوزی را انتخاب کرد تا مشخص شود او برای نیم فصل دوم تغییر سیستمی در تیم ایجاد نمی کند و با همان سیستم قبلی به مصاف رقبا می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه بار دیگر رقابت را برای حضور در ترکیب اصلی به عنوان هافبک دفاعی بیشتر و بیشتر خواهد کرد.

 

اما بازی با یک هافبک دفاعی، این فرصت را به تیم پرسپولیس می دهد که عناصر هجومی بیشتری را در ترکیب خود داشته باشد. در نیم فصل دوم با اضافه شدن بودیمیر، رفیعی، ترابی و شریفی رقابت در پست های هجومی افزایش می یابد و برانکو فرصت استفاده از ترکیب های متنوع را دارد.

 

البته اصلی ترین چالش او در بازی نخست محرومیت کمال کامیابی نیا، مصدومیت محسن ربیع خواه و غیبت احمد نوراللهی به علت بازی در جام ملت ها است که کار را برای انتخاب هافبک دفاعی سخت می کند.

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: الشحانیه قطر بازی تدارکاتی برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در نشست خبری گفت: به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. این تیم و سرمربی این دیم بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند جزو بازیکنان اصلی تیم ایران بودند گفت: آنهایی که جزو ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

وی افزود: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین هم برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد. هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

کد خبر 6063187

دیگر خبرها

  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • قلعه‌نویی:به خاطر چمن ترکیب را تغییر دادیم/همه بازیکنان مهم هستند
  • مهم‌ترین تغییر تیم ملی؛ سیدحسین حسینی پس از بیانیه جنجالی فیکس شد!
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان
  • جانشین سردار آزمون کیست؟
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • برانکو، بزرگترین بازنده بین ما تو هستی!
  • یادداشت شدیداللحن روزنامه‌نگار چینی علیه برانکو!
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس