Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور آمریکا به یکی از گزارش‌های وبسایت خبری «بازفید» واکنش نشان داد و از آن به شدت انتقاد کرد. آفتاب‌‌نیوز : دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، روز جمعه نسبت به گزارش وبسایت خبری «بازفید» که اعلام می‌کند ترامپ در یک جُرم دخالت داشته است، انتقاد کرد و گفت: انتشار این گزارش «روز بسیار غم‌انگیز روزنامه‌نگاری» را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش فاکس نیوز، این اقدام ترامپ پس از آن صورت گرفت که تیم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده بررسی دخالت احتمالی روسیه در انتخابات آمریکا، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد بازفید اشتباه کرده است. ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت بازفید که زمانی آن را مجمع زباله‌های معیوب خوانده بود پرونده تایید نشده از کرستوفر استیل، جاسوس سابق انگلیس، را که برای توجیه فعالیت‌های نظارت جاسوسی خارجی علیه کارتر پیج، مشاور رقابت‌های ریاست‌جمهوری ترامپ، استفاده شده بود، منتشر کرده است.
ترامپ در توئیتر خود نوشت: «به یاد داشته باشید این بازفید بود که پرونده کاملا بی‌اعتباری را که هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها (به عنوان تحقیقات مخالف) بابت آن هزینه کرده بودند، منتشر کرد. تمام تحقیقات جریان روسیه بر اساس آن صورت گرفت». او در ادامه نوشت: «یک روز بسیار غم‌انگیز برای روزنامه‌نگاری؛ اما یک روز بزرگ برای کشورمان!»
در گزارش بازفید آمده بود ترامپ به مشاور پیشین خود دستور داده بود که راجع به معاملات املاک و مستغلات او در روسیه به کنگره دروغ بگوید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ترامپ رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور در انتخابات از پشت میله‌های زندان؟
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • ایران به دنبال جنگ نیست/ با گزینه‌های گسترده آماده پاسخ هستیم
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران+آلبوم تصاویر
  • واکنش هنرمندان به عملیات تنبیه دشمن متجاوز توسط سپاه پاسداران
  • واکنش هنرمندان به عملیات گسترده سپاه علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش ترامپ به حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی