Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@00:41:01 GMT

چهل سال فریب قبیله اشراف

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۳۶۰

چهل سال فریب قبیله اشراف

حسن نجاری در یادداشتی به مناسبت نزدیک شدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی پیرامون مشکلات پیش روی انقلاب نوشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  صبح توس؛ حسن نجاری، کارشناس مسائل سیاسی، در یادداشتی به مناسبت نزدیک شدن به چهل سالگی انقلاب اسلامی پیرامون مشکلات پیش روی انقلاب نوشت.


بهمن ماه یاد اور حضور گسترده ملت قهرمان ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است ؛همان انقلابی که با پیشگامی و رهبری بزرگ مرد تاریخ معاصر اسلام حضرت روح ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. امام خمینی بود .هدف از قیام امام خمینی و همگامی ملت ایران در هم شکستن باند فساد و قدرت نامشروع خاندان پهلوی بود . اعتلای کلمه اسلام به معنای حقیقی کلمه و ایستادگی در برابر ظلم و بی عدالتی دستگاه حاکم بود .

هدف از انقلاب ریشه کن کردن فقر بود ؛هدف کم کردن فاصله بین قشرها ,قشرهای اجتماعی ,فقر و غنا .این فاصله در دوران گذشته یک دره عمیق بود .ثروتهای افسانه ای در کنار فقر عظیم مردم در این کشور وجود داشت و در همه جای کشور محسوس بود .

اینها نمونه ای از اهداف و دغد غه های رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ایشان ضمن امید به اینده اعتقاد دارند که با توجهی که بعد از انقلاب به برخی از بخش ها شده چند برابر دوران 50 ساله شاهنشاهی کار شده است ولی هنوز به هدف ها نرسده ایم . هدف ما ریشه کن کردن جهل است ,هدف ما استقرار نظام عدالت اجتماعی است ,هدف ما زدودن اخلاقیات فاسد است . افتخار و ادعای ما این است که در این راه تلاش می کنیم نمی گوییم رسیدیم ,اما در تلاش هرگز متوقف نشدیم .

این بخشی از حرکت انقلاب است ,این مربوط می شود به بدنه رهبری و سیاستهای کلی نظام که رهبری دغدغه ان را دارند و تا اخرین نفس و توان خودشان هم از این ارمانها دفاع خواهند کرد و دفاع هم می کنند .

اما بخش بزر گتر و عظیمتران نقش مردم در انتخاب مدیران ومسیولین و خدمتگزاران خود در مجلس و دولت است ,آیا به واقع مردم دغدغه انقلاب اسلامی و دغدغه رهبری معظم انقلاب را در هدف نهایی این انقلاب و حرکت به سمت ریشه کن کردن فقر و کم کردن فاصله طبقاتی را در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و انتخابات دیگر که مسیولینی برای تحقق این اهداف و آرزوها بر می گزینند و انتخاب می کنند در تراز این اهداف و مرد عمل این تفکرات هستند ؟! یا تا بحال بوده اند ؟

آیا مدیرانی که برای مجلس و یا دولت توسط مردم انتخاب شدند و در دوره های متمادی هم انتخاب می شوند , خود در دهان این اژدهای هزار سر فساد نیفتادند تا بتوانند مردم را از فقر نجات دهند یا اینکه خود بر این زخم کهنه نیشتری شده اند ؟!

ایا واقعا بعد از چهل سال ؛مدیرانی که تماما در طول این چهل سال بعنوان مدیر حکومت اسلامی و با نام دین و شهدا و وعده های تحقق اهداف انقلاب و اسلام که همانا یکی از انها کاهش فاصله طبقاتی بود ؛عمل نمودند ؟ آیا حقوقهای حداقل 20 میلیونی که خود اقایان اعتراف می کنند در مقایسه با حقوق متوسط یک میلیون ونیمی کارگران زحمتکش و یا درامد سیصد هزارتومانی قشر بزرگ جامعه تحت پوشش کمیته امداد امام و بهزیستی و نیز درامد صفر خیل عظیم بیکاران که هیچ گونه درامدی ندارند در برابر حقوق دهها میلیونی مدیران انقلاب اسلامی که هم اهداف معمار کبیر آن و هم اهداف رهبر عظیم الشان ان کاهش این فاصله درامدی و به طبع ان کاهش فاصله طبقاتی که موجب ننگ نظام می شود , این مدیران خود الگو وعامل این افزایش شکاف طبقاتی نشده اند ؟!!

واقعا به خود بیاییم و کمی در تصمیم گیریها جانبداریها از افراد و احزاب خاص بدون توجه به اعمال و عملکرد آنها احتیاط نماییم .

واقعا چرا بعد از چهل سال از انقلاب جدای از پیشرفتهای هسته ای و فن اوریهای نظامی و موشکی و بسیاری از خدمات ارزنده ای که توسط نهادهای معتقد به گفتمان انقلاب و هدایتگری مستقیم رهبری به دست آمده است در دولتی که توسط ما مردم در هر چهار سال انتخاب می شده است , این موفقیت را نه در عملکرد بیرونی و فرهنگی و اقتصادی بلکه در خود دولت و درون دولت که فقط با یک بخشنامه و صرف زمان 24 ساعت می توانست به حداقل عدالت اجتماعی در بین بدنه دولت و کارمندان و دیگر کارگران سخت کوش جامعه , جامه عمل بپوشانند ؛ این امر نه تنها محقق نشده که علاوه بر حقوقهای چند برابری از امتیازات و حقوقهای چند گانه و چندین مسیولیت هم بر خوردار هستند و همزمان اقازاده های پر مدعایشان هم خود را سهم خواه سفره انقلاب می دانند ؟!

واقعا چرا ؟!!

پاسخ این چرا در هیچ کجای اقتصاد و علوم اقتصادی پیدا نمی شود .شاید جامعه شناسان و متخصصان جنگ نرم و آنها که سالها روی ذهن و خواسته های مردم مطالعه می کنند البته نه بخاطر رفع این مشکلات بلکه بخاطر جا دادن گزینه های قدرت خود در سبد رای مردم با استفاده از واژه های مورد درخواست همین مردم که بی خبر از سیاست کثیف پشت پرده چپاولگران بیت المال و به یغما برندگان اعتماد مردم در دوره های متمادی ,عناصر نفوذی و کافر به اهداف انقلاب و اهداف متعالی اسلام خود را به مجلس و دولت می فرستند و به جای تلاش در جهت اهداف انقلاب و اهداف رهبری نظام ,درست در مقابل آن عمل نموده و با اسم اسلام وانقلاب به مقابله با ان آمده اند واین روزها که خیلی ها نقاب را هم از چهرها بر داشته و دشمنی خود را با اسلام وانقلاب ودر نتیجه مردم اعلام نموده اند .

اینها همان لیبرالها و منافقین و سلطنت طلبها و انقلابیهایی هستند که بواسطه انحرافهای اقتصادی ویا اخلاقی از قطا ر انقلاب پیاده شده اند . اینها قطعا نمی توانند مردم را به سعات ورفاه برسانند .

چهل سال از لیبرالها و دروغگویان سیاسی فریب خوردیم ،همینهایی که این روزها دروغ و نفاق آنها بر کسی پوشیده نیست و همینها که عزت ملی و اقتدار شیعه انقلابی را قربانی سفره خالی برجامی کردند و درصددند خون وناموس ملت ایران را با بی بصیرتی و تسامح با دشمن سر تا پا مسلح در برجامهایی دیگر به مسلخ فتنه ها ببرند . همینهایی که فسادهای چند هزار میلیاردی مجموعه های شناخته شده وناشناخته اشان دل مردم وامام مسلمین را خون کرده است ,همینها که طبل رسوایی مدیران لیستی شان ننگی همیشگی بر دامن تفکرات غلط شان ولکه ای سیاه بر دامن روشن جمهوری اسلامی است ,دست در دست امریکا واسراییل ووهابیت سعودی و منافقین و سلطنت طلبها در تدارک بوجود اوردن مشکلاتی شدیدتر برای مردم ایران و نظام اسلامی می باشند .

ملت آزاده وسرافراز ایران عزیز بدانند تا زمانیکه اینگونه افراد که به وطن خویش وبه اسلام خود وفادار و پایبند نیستند ؛امور جامعه را در دست داشته باشند هر چند گاهی باید منتظر فتنه ای متعدد اقتصادی ,سیاسی ,فرهنگی و عقیدتی از سوی آنان ودشمنان انقلاب که دوستان انها هستند ,باشیم .


حال با این وضعیت چه باید بکنیم ؟!

اگر بپذیریم دوجناح قدرتمند جمهوری اسلامی ایران در دورانی به صورت مسالمت امیز و موافقت نانوشته در طول سالیانی که از انقلاب می گذرد ,منافع و مراکز قدرت را بین خود وخانواده چند هزار فامیلی تقسیم نموده اند و مراکز حیاتی اقتصادی و مدیریتی و سیاسی و قانونگذاری و قضایی را در اختیار گرفته اند و خوی اشرافیگری و جلوه مظاهر دنیا بر خلاف مردان انقلابی و مجاهد و بر خلاف جهت گیری و زندگی ساده رهبر معظم انقلاب اسلامی ؛در وجود ونهاد ودرون وبرون آنها نهادینه شده است و بعضا می بینیم برای حفظ قدرت و غلبه بر فریادهای روشنگری روشنفکران انقلابی ؛ حاضر شدند در سالهای اخیر حتی با دشمنان این کشور اعم از امریکا و منافقین و سلطنت طلب ها ؛همپیمان و هم سخن در یک هدف که همان مبارزه با انقلاب اصیل خمینی و اصل ولایت فقیه که میراث انقلاب اسلامی است و ستونهای قدرت انقلاب که نهادهای انقلابی و بسیج و اعتقادات دینی مردم است به تضعیف و ایجاد شک وتردید در دل جوانان بپردازند .

واینک در صدد هستند که این بار چهل سال دروغ وریاکاری و عدم اعتقاد قلبی خود به راه امام وشهدا و اهداف بنیادین اقتصادی ,سیاسی ؛ومردمی را به گردن نظام و انقلاب و اهداف انقلاب و رهبری بیندازند .

فَمَنْ لَمْ یَجْعَلِ الله ُ لَهُ نوراً (یَهْدیه اِلَیْهِم) فَمالَهُ مِنْ نورٍ. «پس هر که را خدا نورش ندهد تا به سوی ایشان هدایتش کند او را نوری نباشد».

خطر و نگرانی آنجاست که اینان وقتی با یک شوی تلویزیونی توانستند با فریب و ریاکاری مجاهدین و فرزندان فداکار این مرزوبوم را به جای جلاد و منافقین کوردل وقاتلان فرزندان این وطن را شهید جابزنند و وقتی توانستند قدرت و امکانات هسته ای حاصل دهها سال تلاش فرزندان دانشمند این مملکت را به سفره مردم به دروغ وسیاه نمایی پیوند دهند و در مقابل همه دلسوزان بایستند ،و هنوز که حتی بواسطه این همه کرنش و تخریب منابع ملت درقبال این همه وادادگی حتی یک لیوان آبی از طرف مقابل نتوانستند بگیرند . از اینها بر می اید که با شانتاژ تبلیغاتی و مهارتی که در دروغ پراکنی و همراه بی خردی و حق به جانب گرفتن خود ؛در اینده فتنه های بیشتری را تدارک ببینند .

در این اوضاع که این جماعت سر در اخور برآمده از دروغ وفریب حاضر به همراه شدن با انقلاب و رهبری و تسلیم در برابر اسلام وقران نیستند ؛ در این شرایط باید از انها عبور کرد .
به نظر بنده حقیر چنانچه مردم از هر انچه نارسایی در روند اداره کشور و عدم تحقق اهداف عالیه انقلاب و اجرای عدالت اجتماعی می بینند اگر بخواهند رهایی یابند باید چله انقلاب را به پاکسازی حکومت از عناصر مفسد ویا ساکت بر مفاسد و معاندان با عدالت طلبی انقلابی بپردازند و برای همیشه ریشه مدیریت فاسد حاکم بر بخشی از نظام اسلامی که همچون اختاپوسی ریشه دوانده ؛از بیخ وبن بکنند و بخشکانند .

واین میسر نیست مگر اگاه شدن مردم در انتخابات و شناخت مردم از گروههای سیاسی و صاحبان لیست های انتخاباتی و شناخت همه انها که در این چهل سال لیست دادند وبر فسادها نظاره گر بودند و دم بر نیاوردند .

‏‏إِذَا ظَهَرَتِ البِدَعُ فِی اُمَّتِی فَلیُظهِرِ العَالِمُ عِلمَهُ؛ فَمَن لَم‏‎ ‎‏یَفعَل. فَعَلَیْهِ لَعنَةُ الله ِ

هنگامی که بدعتی در امت من آشکار می شود بر عالِم دینی است که آن را افشا کند، و اگر چنین نکرد، لعنت و نفرین خدای بر او باد».

چه انها که فساد نمودند وچه انها که در برابر این فسادها ساکت ماندند ؛ همه مسئولند وباید پاسخگو باشند .

واما مردم اولا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال باید ضریب امنیتی خود را بالاببرند و دهان دشمنان چند وجهی و چند لایگی خود را در خیابانهای شهرهای خود در راهپیمایی 22 بهمن به خاک بمالند و همبستگی خود را با ارمانهای انقلاب و امام وشهدا بیش از گذشته اعلام نمایند و همچون بهمن 57 با شور ونشاط بیعتی مجدد والبته از روی بصیرت وتجربه چهل ساله با گفتمان انقلابی و عدالت طلبی مقام معظم رهبری

ببندند و راه را بر فتنه انگیزی دشمنان و نفوذی های داخلی شان سد کنند .

در این راهپیمایی همه باهم ضمن اعلام دفاع همه جانبه تا پای جان از انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ؛ مراتب نفرت وانزجار خود را از همه تفکرات لیبرالی و غرب پرستی وایران ستیزی اعلام نموده و مشتی محکم بر دهان یاوه گوی سلطنت طلب و منافق و وهابیت خبیث خواهیم زد . و دراین راهپیمایی مردم رشید ایران صفوف مستحکم خود را از صفوف تارعنکبوتی دگر اندیشان داخلی و نفوذی های منافق و مفسدین وزیاده خواهان و اقازاده پروران و خود مهتر بینان کوچک عقل ؛ جدا خواهند نمود .

وجواب قطعی و عملی این خائنان به خون شهدا را در انتخابات اینده با بصیرت انقلابی شان خواهند داد .

به این گفته جناب حاج حسین یکتا اعتماد کنیم که انقلاب در چهل سالکی "رودل"کرده و این کثافات باید از چهره نورانی انقلاب و نظام اسلامی پاک شود و پاک خواهد شد انشاءا...
قال الله تعالی: ‏‏قُلْ اِنَّما اَعِظُکُم بِواحِدَةٍ أنْ تَقُومُوا لله مَثنی وَ فُرادی. ای رسول،بگو به امت،که من به یک سخن شما راپند می دهم؛ وآن سخن این است که شما خالص برای خدا، دو نفر دو نفر با هم یا هر یک تنها، قیام کنید».

و هو علی کل شی" قدیر

به بهانه آغاز دهه فجر درچله انقلاب

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار مهر، مردم شهید پرور دیواندره ظهر دوشنبه در تجمعی در مسجد جامع شهر دیواندره حمایت قاطع خود را از رهبری معظم انقلاب و نیروهای مسلح در راستای عملیات غرورآفرین سپاه مقتدر که نماد یک «وعده صادق» بود با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» ابراز کردند.

پشتیبان نظام و رهبری هستیم

حاج ماموستا مرادی امام جمعه شهرستان در این تجمع بیان کرد: عملیات وعده صادق لذت بخش و موجب اقتدار ایران اسلامی است و به این اقتدار که ثمره هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از خود گذشتگی شهدا، حضور در صحنه مردم و همراهی نیروهای مسلح است باید افتخار کنیم.

وی افزود: حتی کشورهایی که مقداری گرایش به حق دارند از این اقدام جمهوری اسلامی که تحت شدیدترین تحریم‌ها انجام شده، خرسند هستند.

سرهنگ صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان دیواندره نیز بیان داشت؛ نفس‌های دشمن به شمارش افتاده است و امید است اسرائیل به زودی از صحنه روزگار محو شود و آرامش در سرزمین اشغالی فلسطین بازگردد.

وی تاکید کرد: در برابر ظلم ایستاده‌ایم و تا نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل که به همین زودی محقق خواهد شد در صحنه حضور داریم و این وعده قرآن است که حق پیروز است.

کد خبر 6078942

دیگر خبرها

  • سرپرست فرمانداری سرایان منصوب شد
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • هاآرتص: اسرائیل شکست خورد هر تهدید ایران، ما را به لرزه درمی‌آورد
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • تجمع مردم شهرستان دیواندره در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • حمله سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً مشروع بود
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • شادمانی مردم خواف از پاسخ موشکی سپاه بر ضد رژیم صهیونیستی