Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، جمال نجفی با اشاره به فعالیت این شرکت در زمینه تولید مکمل غذایی و محصولات دارویی و بهداشتی دام، طیور و آبزیان گفت: اخیراً موفق شدیم دو محصول دانش‌بنیان شیرخشک و اسپری ضد انگل مخصوص پرندگان زینتی را تولید کنیم.

نجفی گفت: این شرکت از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را بر اساس دیدگاه‌های جدید تولید محصولات دارویی، بهداشتی، مواد غذایی و صنعتی آغاز کرد، اهداف کلان آن بر اساس تولید محصولات جدید و مورد نیاز با فرمولاسیون‌های نوین و بدون کپی‌برداری از سایر کشورها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا به دلیل اختصاصی بودن تمامی محصولات، تولیدات مرتبط دارای مخاطبین گسترده در سراسر کشور و کشورهای اطراف بوده و در انواع محصولات تولیدی خود به تمامی کشورهای همسایه صادرات بسیار خوبی نیز انجام شده است.

این محقق در خصوص شیر خشک مخصوص پرندگان زینتی، گفت: محصول تولید شده با استفاده از تکنولوژی تولید شیر مهندسی شده و با پروبیوتیک‌های تخصصی تولید داخل غنی شده است، این محصول در پیشگیری از مرگ‌ومیر پرندگان ارزشمند و گرانقیمت زینتی تاثیر بسیار مهمی داشته است.

نجفی در خصوص تولید اسپری ضد انگل پرندگان زینتی هم خاطرنشان کرد: این اسپری با کیفیت کاملا رقابتی با نوع اروپایی و آمریکایی و با یک چهارم قیمت وارداتی تولید و آماده عرضه در بازار است.

انتهای پیام/

306 / 159 شیرخشک اسپری ضدانگل شرکت دانش‌بنیان پرندگان زینتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شیرخشک شرکت دانش بنیان پرندگان زینتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش شامگاه سه‌شنبه در بازدید از واحد تولید و فرآوری محصول تن ماهی در شهرستان نمین اظهار کرد: این واحد تولید صنایع غذایی و بسته بندی تولید کننده فرآورده کنسرو ماهی تن و کنسروهای گوشتی در اردبیل است که توانسته برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمالغرب کشور به شمار می رود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسروتن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان ماکرل، گیدر، هوور و زرده به صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهمترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، تصریح کرد: رغبت سرمایه‌گذاران به صنایع تبدیلی محصولات شیلاتی مربوط به ویژه در صنعت کنسروسازی بالاست.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تامین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

کد خبر 6080675

دیگر خبرها

  • روابط اقتصادی و تجاری استان بوشهر با ازبکستان توسعه یابد
  • اختصاص ۱۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش جلگه رخ تربت حیدریه به کشت کلزا
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • تولید سالانه بیش از ۲۵هزار تن زردآلو در باغات لرستان
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور / قیمت‌ها افزایش یافت؟
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟