Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@12:53:16 GMT

نوروز 98 در تور استانبول

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۴۰۴

نوروز 98 در تور استانبول

رپورتاژ آگهی / همانطور که می دانید نوروز از قدیمی ترین جشن های باستانی ایران زمین باشد.

 مردم هر ساله این روزها را در کنار خانوادشان جشن می گیرند و به خاطر تعطیلات سال نو اغلب به مسافرت های داخلی و خارجی می روند و یکی از پرطرفدارترین این سفرها سفر با تور استانبول نوروز 98 است. چرا در نوروز به استانبول سفر کنیم ؟

 شهر زیبای استانبول  یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ما ایرانیان است که تقریبا برای همگان شناخته شده است و سالهاست در نوروز مورد استقبال بی نظیری قرار می گیرد اما ما پیشنهادی ویژه به تمامی کسانی که تاکنون تجربه سفر به استانبول را نداشته اند و همچنین افرادی که بارها مسافر این شهر زیبا بوده اند داریم و آن هم سفری متفاوت با تور استانبول نوروز ۹۸ امسال است ، چرا که مردم این شهر نیز همانند ایرانیان عید نوروز را مهم و قابل اهمیت می دانند تا جایی که در کنار شما به برگزاری مراسم و جشن های نوروزی جذاب می پردازند و قطعا شرکت در آن ها برای عده بسیاری از شما هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل بهار ، شهر استانبول حال و هوای خاصی دارد و بهترین زمان سفر با تور استانبول بهار 1398 به این شهر است چرا که روزها گرم تر است و شبها می توانید از هوای خنک که کمی ملایم و دوست داشتنی است در آنجا کلی لذت ببرید و همچنین شما در فصل بهار ، شهر استانبول را رنگین تر و زنده تر از هر زمان دیگری می توانید مشاهده کنید و در نتیجه یکی از بهترین زمان مسافرت به استانبول  در تور نوروز 98 بشمار می رود.

 از 27 اسفندماه الی 4 فروردین ماه :

به گزارش سفر باتو ، یکی از بهترین زمان های سفر نوروزی قبل از عید است و پیشنهاد ما به شما این است که سفر خود را 27 اسفند آعاز کنید که هم در آغاز سال نو در استانبول باشید و هم ارزان تر سفر کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که در این تاریخ تورها به سرعت پر می شوند و شما عزیزان باید زودتر تور تور استانبول عید 98 خود را رزرو نمایید.

نیمه اول فروردین ماه :

اکثر مسافران تور استانبول بهار 1398 که دوست دارن سال تحویل را در ایران بمانند ترجیح میدهد که در نیمه اول فروردین ماه یعنی از 5 فروردین سفر نوروزی خود را آغاز کنند.البته این نکته را نیز در نظر بگیرید برای درخواست ویزا خود باید زود تر اقدام نمایید و پیشنهاد میشود از اسفند ماه تور نوروز خود را رزرو نمایید.

نیمه دوم فروردین ماه :

تعدادی از مسافران ترجیح میدهند که در زمانی سفر کنند که هم تورهای نوروزی ارزان تر هستند و هم استانبول بسیار خلوت تر می باشد. بهترین زمان برای این نوع مسافرت ها در عید نوروز نیمه دوم فروردین ماه یعنی از 9 فروردین به بعد می باشد.

جشنواره های استانبول در نوروز 98

جالب است بدانید که اگر در بهار مسافر استانبول جذاب و دیدنی هستید بدانید که در این فصل جشنواره های منحصر به فردی برگزار می شود که می توان به جشنواره بین المللی فیلم استانبول ، جشنواره لاله ، جشنواره بین المللی تئاتر استانبول ، جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی استانبول اشاره کرد که در نوع خود بی نظیرند و شما در تور نوروز استانبول 98 شما دغدغه حمل و نقل خود را نیز نداشته باشید چرا که سیستم حمل و نقل آن متشکل از اتوبوس ، مترو اتوبوسی ، مترو ، قطارهای حومه ای ، تراموا ، ماشین های کابلی ، کشتی ، کشتی های تندرو ، اتوبوس و تاکسی دریایی بوده که در قسمت مقالات گردشگری استانبول بصورت کامل به آن پرداخته ایم ، در ادامه تنها کافیست برای استفاده از تک تک آنها در سفر نوروزیتان یک نوع بلیت الکترونیکی به نام استانبول کارت را خریداری کرده و در زمانی که در استانبول هستید از آن بهره مند شوید و اینکه قسمت جالب اینجاست که در صورت اتمام اقامت خود این امکان برایتان مهیاست که استانبول کارت خود را به باجه های بلیت که در نزدیکی ایستگاه های حمل و نقل قرار دارند بدهید و وجه خود را دریافت کنید و موضوع بعدی که در جشنواره هایی که تور استانبول نوروز 98 شرکت می کنید ، خودنمایی خواهد کرد تلفیقی از المان های مذهبی ، سنتی و توأمان با ظاهری به روز و شکیل می باشد که شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم استانبول آشنا می کند و همچنین استانبول دارای مساجد باشکوه مثل ایاصوفیه ، مسجد سلطان احمد و .... ، تفریحات عالی و متنوع ، هتل های لوکس و مدرن ، مراکز خرید گوناگون و ... می باشد که سعی کنید این فرصتی که شما داده شده که در این فصل فوق العاده مسافر این شهر باشید دیدن از آنها را از دست ندهید .

جشنواره های استانبول

بهترین جاذبه های گردشگری استانبول در نوروز و تور نوروز 98

درسته که این استانبول به سواحل رویایی و زیبایش و همچنین مراکز خریدهای فوق العاده و  مشهوری که دارد معروف شده ولی جالب است بدانید که جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر به وفور دیده می شود که سفر با تور استانبول نوروز  را به شدت برای شما جذاب تر می کند و به طور قطع بازدید از این اماکن واقعا لذت بخشه و از این مکان های دیدنی می توان به : قلعه دختر تو تنگه زیبای بسفر استانبول که منحصر به فردترین بنای استانبول محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: پیاده روی در استانبول و تفلیس

میدان تاکسیم که یکی از مهمترین جاذبه های تفریحی گردشگری استانبول ، مسجد آبی یا همون مسجد سلطان احمد که جزو زیباترین مسجدهای دنیا بوده ، کاخ توپقاپی که زمانی محل اقامت سلطنتی رسمی سلاطین عثمانی و مقر دولت ترکیه بوده ، کاخ فوق العاده چشم نواز دلما باغچه که از لحاظ معماری و جذابیت با کاخ ورسای برابری خواهد کرد ، برج گالاتا که از برج های قدیمی جهان شناخته می شود ، مسجد سلیمانیه که به دستور پادشاه عثمانی سلطان سلیمان اول ساخته شده است ، موزه باستان شناسی استانبول که یکی از پربارترین موزه های جهانه، موزه کلیسای کاریه که به قرن 6 برمی گردد و در ادامه بازیلیکا سیسترن ، مسجد رستم پاشا ، پارک گلهانه زیبا ، موزه مدرن شهر استانبول ، مسجد و موزه ایاصوفیه اشاره نمود که واقعا جذابیت فوق العاده ای دارند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس امروز (شنبه) در استانبول با رئیس جمهور ترکیه دیدار کرد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری «آناتولی» ترکیه اعلام کرد که «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور امروز در دفتر خود میزبان «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس است.

این دیدار پشت درهای بسته در دفتر ریاست جمهوری اردوغان برگزار شد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • مقصد پروازهای ایرانی کدام فرودگاه استانبول است؟
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • سهمیه‌های کشتی به ۱۱رسید؛ کشتی ایران با یک مسافر در استانبول
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • پشت پرده دیدار رهبر حماس با اردوغان در استانبول
  • بارش باران در ایستگاه متروی استانبول + فیلم
  • عکس | هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد
  • هنیه در استانبول با اردوغان دیدار کرد