Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم از دستگیری ۱۸۰ خرده‌فروش مواد مخدر در بخش‌های تابعه قم خبر داد و گفت: در طرح  تخصصی موسوم به قدر در سطح استان ۱۱۰۰ معتاد و ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئین  کشف‌شده است. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، ابوالفضل شریفی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد، با اشاره به اجرای 12 طرح تخصصی موسوم به قدر در استان قم اظهار داشت: این طرح به‌منظور پاک‌سازی معابر و بوستان‌های قم در بخش‌های 5 گانه استان به اجرا در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری 180 خرده‌فروش مواد مخدر در بخش‌های تابعه قم خبر داد و گفت: در این طرح 1100 معتاد، 60 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئین، 50 قبضه شمشیر و قمه و 2 قبضه سلاح گرم کشف‌شده است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قم با بیان اینکه بیشتر معتادان دستگیرشده از مواد مخدر سنتی استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: مواد مخدر صنعتی و استفاده از شیشه در بین این معتادان رواج کمتری داشته است.

کردستان "کمترین معتاد و فروشنده مواد مخدر" را در میان استان‌های کشور داردلرستان|کشف مواد مخدر در دورود 320 درصد افزایش یافتدبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر:‌ استان البرز 1500 معتاد متجاهر دارد

شریفی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های سروستان در سطح محلات قم گفت: بخشداری‌ها نسبت به برگزاری این جشن‌ها باید اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، همچنین این جشن‌ها در ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) تعطیل بوده اما امیدواریم بعد از ایام سوگواری، ادامه آن با استقبال مردم روبرو شود.

در ادامه مصیب منوچهری کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در 40 مسجد قم گفت: این مساجد عمدتاً مساجدی بودند که تحت پوشش طرح سفینه النجاه هستند، همچنین به‌صورت آزمایشی در دو مسجد برنامه پخش زنده داشتیم که حدوداً 60 الی 70 هزار نفر دنبال کننده داشت.

همچنین در پایان جلسه، اسماعیل زند نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری المپیاد ورزشی استان در 5 بخش قم خبر داد و گفت: اعتبارات لازم برای برگزاری این المپیاد تأمین‌شده و به بخش‌ها اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ن

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر

رئیس پلیس پیشگیری مازندران از افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها در فروردین ماه خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه استان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین سال جاری موفق به  دستگیری 297 خرده فروش مواد مخدر شدند.

وی با اشاره به افزایش 21 درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر افزود: در این مدت با تلاش همکاران در کلانتری و پاسگاه‌ها بیش از 27کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح مازندران از این افراد کشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون شاهد افزایش 38درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، از شهروندان خواست در راستای ارتقای امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۸ مواد فروش دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری اراذل مواد فروش محله خاک سفید تهران 
  • سلطان کوکائین در تهران دستگیر شد
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در اراک