Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: مردم خواستار برداشتن قانون منع کمک به مناطق هم‌جوار توسط منطقه آزاد چابهار هستند. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ استانها نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، مولوی اسماعیل مولانازاده بعد از ظهر امروز در اختتامیه کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار و سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به توسعه نامتوازنی که در چابهار به‌وجود آمده، مردم خواستار برداشتن قانون منع کمک مناطق آزاد به مناطق هم‌جوار به‌ویژه در منطقه آزاد چابهار هستند تا توسعه منطقه چابهار که هم محروم‌است و هم پرظرفیت متوازن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌چنین دومین خواسته اصلی مردم از شورای تامین استان و مدیران منطقه آزاد چابهار، تردد آزاد خودروهای پلاک منطقه آزاد در سراسر استان از شمال تا جنوب است.

وی با تشکر از حضور سرمایه‌گذاران همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار گفت: محدودیت و محرومیت مانع پیشرفت مردم استان سیستان و بلوچستان نشده؛ این استان ظرفیت‌های بی‌بدیلی در سرمایه‌گذاری دارد و خواستار توجه ویژه سرمایه‌گذاران است.

مولوی مولانازاده با اشاره به دید ناامنی به سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان برخلاف نظر عام امنیت پایداری دارد؛ به گواه فرماندهان انتظامی این استان آخرین استان ایران در رشد تنش و درگیری است و این خود نشان از امنیت پایدار این استان است.

سیستان و بلوچستان|درخواست برداشت یک‌میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی برای توسعه زیرساخت‌های چابهارسیستان و بلوچستان| چابهار محرک و محور توسعه شرق کشور استسیستان و بلوچستان| 200 میلیارد تومان به محور ترانزیتی چابهار-زاهدان اختصاص یافت

به گزارش تسنیم کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار و سیستان و بلوچستان با حضور بیش‌از 300 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی عمدتا بومی سیستان و بلوچستان و برخی مقامات کشوری و استانی دیروز و امروز برگزار شد. این همایش با برگزاری  5 پنل‌های تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شیلات و کشاورزی،ترانزیت و حمل و نقل، مختلف سرمایه‌گذاری ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم

 شایسته سعید مرادزاده پس از بازدید از ظرفیت های تجاری و اقتصادی بندر چابهار در جمع مسوولان این منطقه اظهار داشت: هدف از حضور در شهر بندری چابهار استفاده از ظرفیت‌های ترانزیتی و بندری برای دسترسی به بازارهای منطقه‌ای است.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید تاجیکستان کشوری محصور در خشکی در آسیای مرکزی است که برای دسترسی به بازارهای بین‌المللی به زیرساخت‌های بندری نیاز دارد.

در این نشست، قاسم عسکری نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان نیز با تشریح ظرفیت‌های زیاد چابهار که می‌تواند پل ارتباطی کشور تاجیکستان برای دسترسی به اقیانوس هند باشد بر آمادگی این بندر برای تسهیل تجارت فعالان اقتصادی کشور تاجیکستان و همچنین واگذاری محوطه‌های پس‌کرانه به منظور سرمایه‌گذاری آن کشور تاکید کرد.

معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد چابهار نیز ضمن معرفی پیکره‌های مختلف، از جمله پیکره‌های صنایع سبک و سنگین، لجستیکی و گردشگری گفت: منطقه آزاد چابهار از زیرساخت‌های لازم حمایت از سرمایه‌گذاران برخوردار است و هم اکنون صنایع بزرگی چون فولاد و پتروشیمی در آن در حال فعالیت هستند.

عبدالحکیم آصفی چگونگی واگذاری زمین و آمادگی لازم برای استقبال از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در زمینه استفاده از بسته‌های سرمایه‌گذاری منطقه را تشریح کرد.

رسول بهزادی مدیر بازرگانی منطقه آزاد چابهار نیز در این نشست پس از اشاره به موقعیت جغرافیایی و موهبت‌های خدادادی چابهار و قرارگیری آن در نقطه تلاقی کریدورهای حمل و نقل بین‌المللی و شاهراه ترانزیتی گفت: چابهار با توجه به مزیت‌های مدیریت هزینه و زمان به منظور ترانزیت کالا و وجود خطوط فعال کشتیرانی جذابیت لازم را برای سرمایه‌گذاران و تجار داراست و از فعالان بخش‌های دولتی و خصوصی در زمینه‌های تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری استقبال می‌کند.

معاون وزیر حمل و نقل کشور تاجیکستان و هیأت همراه از انبارهای منطقه، سردخانه پنج هزار و ۱۰۰ تنی و پتروشیمی نگین مکران بازدید کرد.

نظام‌الدین زاهدی سفیر تاجیکستان در ایران، گل محمد زاده معاون اول شرکت دولتی راه آهن تاجیکستان، سلام زاده مدیر مؤسسه دولتی حمل و نقل جاده‌ای و خدمات لجستیک، محموداُف، رئیس بخش اداره کل روابط بین‌الملل وزارت حمل و نقل این کشور در این سفر، معاون وزیر حمل و نقل تاجیکستان را همراهی می‌کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیلزده قصرقند تداوم دارد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟