Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@09:41:30 GMT

شهر شيراز ميزبان دوره‌ي يازدهم شد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۶۴۹

شهر شيراز ميزبان دوره‌ي يازدهم شد

خبرگزاري آريا - آخرين برنامه از مجموعه کنسرت‌هاي «چند شب» طي سال 97 در حالي با عنوان «چند شب دو نوازي» ميزبان علاقه‌مندان موسيقي ايراني بود که مدير برگزاري اين رويداد از برگزاري دوره يازدهم اين پروژه در شهر شيراز خبر داد.
آخرين برنامه از اين مجموعه کنسرت‌ها، در روزهاي پاياني هفته گذشته با عنوان «چند شب دونوازي» در تالار رودکي برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين برنامه‌ها مژگان حسيني نوازنده قانون، سپنتا حامدي نژاد نوازنده تار، عماد حنيفه نوازنده تار، پوريا فرجي نوازنده سنتور، پويان عطايي نوازنده سنتور، حميد خوانساري نوازنده عود، نوا سليماني نوازنده عود، حسين اينانلو نوازنده سه تار، مجيد مولانيا نوازنده تار، صابر سوري نوازنده عود، مهرداد ناصحي نوازنده کمانچه و امين گلستاني نوازنده عود به اجراي برنامه پرداختند.
«افشين معصومي» مديرموسسه فرهنگي هنري «نغمه حصار» و مدير برگزاري پروژه «چندشب» پس از پايان برگزاري اين کنسرت‌ها که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد، ضمن قدرداني از حضور هنرمندان شرکت کننده توضيح داد: «اين مايه افتخار ماست که فصل دهم پروژه «چندشب» در سال 97 با برگزاري ويژه برنامه «چند شب دو نوازي» به اتمام مي‌رسد. ما در ايام برگزاري اين رويداد موسيقايي که طي سال‌هاي 96 و 97 ميزبان علاقه‌مندان موسيقي بود با در نظر گرفتن دو اولويت مهم به راه‌مان ادامه داديم؛ اولين نکته اعتماد تعدادي از بهترين موزيسين‌هاي نسل چهارم موسيقي ايران به بنده و دوم حمايت شما مخاطبان بود که اگر اين دو فاکتور اصلي وجود نداشت؛ قطعا نمي‌توانستيم پروژه چند شب را در 10 دوره برگزار کنيم.»
وي ادامه داد: «طي ايام برگزاري پروژه «چند شب» ما ميزبان 114 نفر از بهترين موزيسين هاي موسيقي کلاسيک ايراني طي 28 شب بوديم که در اين مدت 5 هزار نفر به تماشاي هنرنمايي برنامه‌هاي ما در قالب‌هاي مختلف پرداختند. البته قصد ما بر اين است که در سال 98 بسته صوتي اين برنامه ها را به شکلي نفيس در بازار موسيقي منتشر کنيم تا ميزاني براي نسل آينده موسيقي ايران از آنچه نسل چهارم موسيقي از نسل سوم به امانت گرفته، باشد. به هر صورت پروژه «چند شب» بدون حمايت هيچ نهاد خاصي به صورت کاملا خودگردان و با حمايت شما تماشاگران عزيز به کار خود ادامه داده است و امشب که آخرين شب از برگزاري اين برنامه ها در سال 97 است خوشحالم اعلام کنم که دوره يازدهم اين پروژه شامل اجراي منتخب آثار 10 دوره قبل، بهار سال 98 به ميزباني موسسه «شهر آفتاب» به مديريت محسن خباز برگزار خواهد شد.»
مدير برگزاري پروژه «چند شب» در پايان صحبت هاي خود ضمن قدرداني از مديريت دفتر موسيقي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، ابوالفضل صادقي نژاد مدير واحد نظارت و ارزشيابي دفتر موسيقي وزارت ارشاد، علي اکبر صفي پور مديربنياد فرهنگي هنري رودکي، معصومه سهرابيان مدير تالار رودکي و اعضاي گروه فني تالار رودکي از عوامل اجرايي پروژه «چند شب» از جمله آرش عادل پور صدابردار، آزاده زماني و آرش وطن خواه عوامل اجرايي، مهرداد اميني عکاس و حميد طلوعي فرد گرافيست تقدير کرد و گفت: «من و اين گروه به خودمان مي‌باليم که ميزبان شما عزيزان در پروژه «چند شب» بوديم، زيرا شما ثابت کرديد که موسيقي را از فوتبال بيشتر دوست داريد.»

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ،محمد امین افزود: این طرح علاوه بر اینکه بلوار قائم شمالی را به بلوار احمدی جنوبی و بزرگراه رحمت متصل می‌کند،  زمینه دسترسی  بهتر  کمربندی شیراز به حرم شاهچراغ (ع) و بافت تاریخی شهر را هم فراهم می کند.
امین اظهار کرد: در حال حاضر این پروژه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد، اما یکی از مشکلات فرا روی ما در این طرح انتقال تیر‌های برق فشار قوی است که این موضوع در شورای تامین مطرح شده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز گفت: با فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف برق در صورت جابه‌جا نکردن تیر‌های برق فشار قوی، این پروژه تا ۵ ماه به عقب می فتد. 
وی یکی از طرح‌های مهم در شهرداری منطقه ۵  را ساماندهی کمربندی جنوبی شیراز اعلام کرد و گفت: این طرح شامل ایمن‌سازی و دسترسی ایمن به کمربندی، نصب دوربین‌های کنترل و نظارت بر سرعت، اصلاح هندسی، اجرای نیوجرسی و  نصب تابلو‌های راهنمایی است که امیدواریم این پروژه هم تا پایان سال افتتاح شود.
امین اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تقاطع‌های غیر همسطح شیراز که هم‌اکنون در منطقه ۵ شهرداری در حال اجراست، مربوط به تقاطع نواب به کمربندی است که بخش نخست آن یعنی پل شماره یک از بلوار احمد بن موسی به کمربندی چندی قبل رونمایی شد و کل پروژه هم تا پایان سال به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • میمند فارس میزبان جشنواره گل و گلاب
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • اعلام جزئیات برنامه های رئیس جمهور در سفر به استان سمنان
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • تشکیل برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری شیراز تا سال ۱۴۰۴
  • دسترسی به بافت تاریخی شیراز تسهیل می‌شود