Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:05:02 GMT

عیادت رئیس سازمان قضایی از بازمانده هواپیمای ۷۰۷

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۶۶۷

عیادت رئیس سازمان قضایی از بازمانده هواپیمای ۷۰۷

خبرگزاری ایسنا: در این بازدید که فرج الله افشار رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان البرز، مهدی کرمی دادستان نظامی استان البرز و قاضی رسیدگی کننده به پرونده سقوط هواپیما حضور داشتند، حجت الاسلام بهرامی ضمن عیادت از سرهنگ فرشاد مهدوی قلعه با ابراز تأسف از این سانحه گفت: وقتی که متوجه شدم یکی از اعضای گروه پرواز نجات یافته، نماز شکر به جای آوردم و برای سلامتی شما دعا کردم و برای سایر جانباختگان از درگاه خداوند متعال علو درجات را خواستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: جان فشانی در راه خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین با خانواده و فرزندان سرهنگ مهدوی قلعه دیدار و دستوراتی برای رسیدگی به وضعیت آن‌ها صادر کرد.

بهرامی در ادامه، با حضور در دفتر رئیس بیمارستان بعثت نهاجا در جریان آخرین وضعیت درمانی سرهنگ مهدوی قلعه قرار گرفت.

در پی تشکیل پرونده سقوط هواپیمای ۷۰۷ نهاجا در دادسرای نظامی استان البرز، بلافاصله رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح دستور بررسی دقیق این سانحه را صادر و پیگیر روند رسیدگی شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: عیادت رئیس سازمان قضایی بازمانده هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید

به گزارش «تابناک» به قنل از تسنیم، مسئولان وزارت حکومت طالبان در امور رسیدگی به حوادث طبیعی در دیدار با مسئولان نهاد‌های زیرمجموعه سازمان ملل اعلام کردند بر اثر سیلاب‌های اخیر، دستکم ۷۰ نفر جان خود را از دست داده و ۵۶ نفر دیگر نیز مصدوم شده‌اند.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده، این سیلاب‌ها به ساکنان ۲۳ ولایت افغانستان آسیب زده و ۶۰۰ رأس احشام را تلف و هزار و ۲۳۵ خانه را تخریب کرده است.

«جانان سایق» سخنگوی این وزارتخانه اوایل هفته جاری اعلام کرد هبود ولایت‌های بادغیس، ارزگان، فراه، قندهار، تخار، زابل، پروان، ننگرهار، هلمند، کابل، خوست، دایکندی، کنر، کاپیسا، پنجشیر، پکتیکا، پکتیا، لوگر، لغمان و هرات شاهد بارش باران و جاری شدن سیلاب در روز‌های اخیر بوده‌اند.

وی گفته بوداز آغاز ماه جاری تاکنون با همکاری سازمان‌های ملی و بین المللی برای ۲۲ هزار و ۸۵۱ خانواده آسیب‌پذیر کمک‌های اضطراری توزیع شده است.

وزارت رسیدگی به حوادث طبیعی افغانستان بار دیگر هشدار داده است براساس اطلاعات هواشناسی، بارندگی‌ها در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۷۵۰ راهکار پیشگیری از جرایم مرتبط با تهدیدات فضای مجازی در نیرو‌های مسلح
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در استان
  • جمعی از پیشکسوتان و پیرغلامان حسینی در خراسان رضوی تجلیل شدند
  • سارقان ۱۰ میلیاردی تجهیزات بانک های دولتی در دام پلیس البرز
  • همه دشمنان شرور به بی‌نظیربودن عملیات وعده صادق اذعان کردند/ اقدام نیروهای مسلح تجلّی قدرت ایمان و مجاهدت و پایداری بود
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز