Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «۲ میلیون خانه خالی و ۱۰ میلیون بی‌مسکن» تا «سَرخوردگی آمریکا از حضور در سوریه» و «ورود مجلس به حیاط خلوت رانتی برخی استانداری‌ها».

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امروز در صفحه سیاسی خبرگزاری میزان اخبار متنوعی منتشر شد؛ از «۲ میلیون خانه خالی و ۱۰ میلیون بی‌مسکن» تا «سَرخوردگی آمریکا از حضور در سوریه» و «ورود مجلس به حیاط خلوت رانتی برخی استانداری‌ها».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیق و تفحص از «قرارداد‌های خرید هواپیما» کلید خورد/ اجاره بها‌های فعلی کاملاً غیرطبیعی است/ بهره‌بردای از ۴۰ پروژه بزرگ آب‌رسانی در چهلمین سال پیروزی انقلاب/۲ میلیون خانه خالی داریم و ۱۰ میلیون نفر مسکن ندارند
صراحتاً می‌گوید دولت‌های اخیر در توزیع ثروت در جامعه بد عمل کردند. از رفتار برخی از سیاسیون انتقاد می‌کند و یک پهلو می‌گوید نمی‌شود هم مدیر باشیم و هم اپوزیسیون! برخی بزدل‌اند. این نواری است از اظهارات محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس دهم.

توان تسهیلات‌دهی بانک‌های دولتی افزایش می‌یابد
نائب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال۹۸ گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، به منظور توان تسهیلات‌دهی بانک‌های دولتی؛ مانده بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی در پایان سال ۹۷ به حساب بدهی دولت به بانک مرکزی منتقل می‌شود.

ایران «حادثه انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در کلمبیا» را محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه حادثه تلخ انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در برابر دانشکده پلیس کلمبیا را محکوم و با خانواده قربانیان، ابراز همدردی کرد.

شکست برجام، امنیت اروپا را تحت الشعاع قرار خواهد داد/ آمریکا اروپا را گروگان گرفته است
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی تاخیر‌های مکرر اتحادیه اروپا را برای عملیاتی کردن سازوکار مالی ویژه تعامل با ایران، به بهانه ناتوانی از اعمال نفوذ بر شرکت‌های اروپایی را غیرقابل پذیرش دانست و گفت: اگر دولت‌های اروپایی می‌دانستند که بر شرکت‌های خود نفوذی ندارند، چرا با ایران وارد مذاکره شدند؟

نمی‌توان قضاوت پیشینی درباره استانی‌شدن انتخابات مجلس داشت
سخنگوی شورای نگهبان گفت: نسبت به مصوبات مجلس، از جمله اصلاح قانون انتخابات و استانی‌شدن نمی‌توان قضاوت پیشینی داشت.

استفاده منطقه‌ای از ظرفیت کمیسیون تلفیق بودجه خلاف قانون است
رئیس کمیسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مواردی باشد که مثلا نماینده‌ای به کمیسیون تلفیق بودجه رفته است تا از ظرفیت کمیسیون تلفیق برای منطقه خود استفاده کند، قطعا خلاف قانون آیین‌نامه داخلی مجلس خواهد بود.

کشور‌های پادشاهی منطقه وجود دموکراسی در عراق را تهدیدی برای خود می‌دانند
سفیر پیشین ایران در لیبی گفت: برخی کشور‌های پادشاهی منطقه که هیچ‌گاه رنگ دموکراسی را ندیده‌اند و انتخابات برگزار نکرده‌اند، وجود دموکراسی در عراق را برای خود، تهدید می‌دانند.

سایت رادار بومی«بیرک» افتتاح شد
سایت رادار بومی«بیرک» با حضور فرمانده قرارگاه پدافند هوایی‌خاتم‌الانبیاء(ص) افتتاح شد.

قادر به ساخت تمامی قطعات تجهیزات نظامی مورد نیاز در داخل کشور هستیم/ توانسته‌ایم با «اورهال صحیح» و «نهضت قطعه‌سازی» از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم
معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه سربازی خاتم الانبیاء (ص) گفت: نهضت قطعه‌سازی نیرو‌های مسلح با کمک‌هایی که از بخش خصوصی داخل کشور دریافت می‌کند، امروز به جایی رسیده که قادر به ساخت تمامی قطعات تجهیزات نظامی مورد نیاز کشور است.

قرار نگرفتن ماهواره «پیام» در فضا را نمی‌توان یک شکست قلمداد کرد
مشاور رئیس مجلس با اشاره به در مدار قرار نگرفتن ماهواره «پیام» در فضا که هفته گذشته توسط ماهواره‌بر «سیمرغ» پرتاب شد، اظهار کرد: این اتفاق را نمی‌توان یک شکست قلمداد کرد و باید نام آن «عدم توفیق» گذاشت.

برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان تنها یک اقدام تبلیغاتی و خصمانه از سوی آمریکاست/ اقدام لهستان نوعی نمک نشناسی و بی‌موالاتی در مواجهه با ایران است
سفیر پیشین ایران در ژاپن و سوئد گفت: برگزاری اجلاس ضد ایرانی در لهستان تنها یک اقدام تبلیغاتی و خصمانه از سوی آمریکاست. اجلاس ضد ایرانی لهستان در راستای همان موتور تبلیغاتی است که پومپئو و جان بولتون علیه ایران روشن کرده‌اند.

بررسی «پالرمو» به دو کمیسیون مجمع تشخیص مصلحت نظام محول شد
بررسی‌ پیرامون لایحه «پالرمو» به کمیسیون‌های سیاسی - دفاعی و حقوق- قضایی مجمع تشخیص مصلحت نظام محول شد تا نتایج آن در جلسه آتی مجمع مطرح و مورد بررسی قرار گیرد.

چرا هواپیمای ۷۰۷ ارتش گوشت وارد می‌کرد؟
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: سازمان‌های دولتی از ما درخواست کردند جهت تنظیم بازار گوشت به آن‌ها کمک کرده و وسیله جابجایی اقلام گوشتی را از قرقیزستان به کشور فراهم کنیم.

سگ هار منطقه در «بلندی‌های جولان» چه می‌کند؟
طبق توافقات سال ۱۹۹۳، جولان جزو سوریه شناخته شد و قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل نیز بر پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در این منطقه تاکید کرده است؛ لذا برنامه رژیم صهیونیستی برای رسمیت دادن به اشغالگری خود حرکتی در جهت عکس نظر اکثریت جامعه جهانی به شمار می‌رود.

آمریکا از حضور چند ساله در سوریه سَرخورده شد
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: آمریکایی‌ها هفت سال در سوریه به دنبال آن بودند که «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور نباشد و برای این کار تمام قدرت خود را هم به کار گرفتند ولی سرانجام نتیجه‌ای نگرفتند و سرخورده شدند.

۴ خواسته فرمانده نیروی زمینی ارتش از کارکنان این نیرو
فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفر به شهرستان خاش از تیپ ۲۸۸ بازدید کرد.

سردار «احمد فضائلی» درگذشت
فرمانده اسبق دانشگاه امام حسین (ع) در ۶۴ سالگی بر اثر ایست قلبی، دار فانی را وداع گفت.

هر کشور به آمریکا اعتماد کرد از بین رفت/ بعید می‌دانم کره‌شمالی زیر بار حرف زور آمریکا برود
وابسته نظامی پیشین جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی گفت: با شناختی که از مردم و مقامات کره شمالی دارم، بعید می‌دانم مقامات کره شمالی فریب آمریکا را بخورند و زیر بار حرف زور آمریکا بروند.

ورود مجلس به حیاط خلوت رانتی برخی استانداری‌ها/ ایجاد شرکت‌های اقتصادی سودجو
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از تقاضای «اعمال ماده ۲۳۴ قانون آئین‌نامه داخلی مجلس» برای بررسی «رانت استانداری‌ها در ایجاد و احداث برخی شرکت‌های اقتصادی سودجو» از سوی جمعی از نمایندگان خبر داد.

نیرو‌های مسلح ایران غافلگیر نمی‌شوند
رئیس مرکز مطالعات مطالعات راهبردی ارتش با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین کار‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در پادگان‌های مرزی رصد تمام حرکات دشمنان است، گفت: مطمئن باشید نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، غافلگیر نخواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام اجلاس لهستان ورشو ماهواره پیام قرارداد های خرید هواپیما رضایی کوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند

محسن زنگنه، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه و عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در مورد اصلاح حریم بهداشتی به خبرنگار قدس گفت: در حال حاضر هیات مقررات زدایی تسهیل مجوز های کسب و کار  کارهای  را شروع کرده است و قرار است خیلی از شرط ها در بحث صدور مجوزها را یا لغو و یا اصلاح کند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و ضرورت حذف موانع بی‌خودی و غیرضرور پیش روی مردم جهت ورود به کسب و کار یا توسعه کسب و کار خود اظهار کرد: خیلی از این شرط ها برای صدور مجوز بی خود است و نیاز به اصلاح دارد. اگر برخی‌ از این  شروط حذف شود به تحقق شعار سال کمک می کند.

زنگنه سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در رابطه با لزوم اصلاح حرایم بهداشتی با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و حرکت به سمت کاهش این حرایم بهداشتی بیان کرد: مثلا در بحث حریم بهداشتی که برای ایجاد دامداری ها و مرغداری ها و همچنین آبزیان در نظر گرفته شده است که باید اصلاحاتی انجام شود و این فاصله کمتر شود. اصلاح این ضوابط و آئین نامه ها در اینکه ما بتوانیم مجوزها را به راحتی به ملت بدهیم قطعا تاثیر دارد. علم و تکنولوژی پیشرفت کرده است ولی حرایم هیچ تغییری نکرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم ورود هیات مقررات زدایی در راستای تحقق شعار سال به موضوع اصلاح حریم بهداشتی خاطر نشان کرد: هیات مقررات زدایی به درستی درصدد اصلاح شروط صدور مجوزهای کسب و کار ‌و از جمله اصلاح بحث حریم بهداشتی است تا موانع پیش روی کسب و کارها را حذف کنیم؛ بسیاری از شروط شروع کسب و کار بدون ضرورت وجود دارند و باید به سمت اصلاح این موانع غیرضروری برویم و باید به مردم اجازه بدهیم که کسب و کار مرتبط با حوزه دام خود را شروع کنند و به این ترتیب زمینه تحقق شعار سال و مشارکت مردم در تولید کشور محقق خواهد شد

زهرا طوسی

دیگر خبرها

  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی و آمریکا را فروریخت
  • آقاتهرانی: انشالله شورای نگهبان فردا لایحه عفاف و حجاب را تایید کند
  • وعده صادق باعث شکسته شدن هیمنه پوشالی اسرائیل در جهان شد
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش
  • جزئیات نشست کمیسیون امنیت ملی با حضور امیرعبداللهیان
  • زنگنه در گفت گو با قدس: حرایم بهداشتی مانع اصلی ورود مردم به صنعت دام کشور هستند
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...