Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آغاز به کار غرفه بانک ملي ايران در شهر مشاغل کودکان کانون جوانه هاي بانک ملي ايران به منظور آموزش مفاهيم اقتصادي به کودکان و نوجوانان و آشنايي با بانکداري، غرفه خود در شهر مشاغل کودکان (کاربازيا) واقع در برج ميلاد را راه اندازي کرده است.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| آغاز به کار غرفه بانک ملي ايران در شهر مشاغل کودکان کانون جوانه هاي بانک ملي ايران به منظور آموزش مفاهيم اقتصادي به کودکان و نوجوانان و آشنايي با بانکداري، غرفه خود در شهر مشاغل کودکان (کاربازيا) واقع در برج ميلاد را راه اندازي کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک ملي ايران، اين بانک در راستاي سياست هاي خود براي آشنايي بيشتر نسل آينده ساز کشور با مفاهيم اقتصادي و تاريخچه بانکداري، شعبه شبيه سازي شده اي از بانک را در شهرک کاربازيا راه اندازي کرده و در آن کودکان در کنار ساير مشاغل مي توانند همانند يک کارمند بانک برخي امور بانکي را انجام دهند و از نزديک با فعاليت در شعبه آشنا شوند.
در اين غرفه لباس هاي فرمي همانند کارمندان بانک طراحي شده که مورد استفاده کودکان قرار مي گيرد و اسکناس هايي نيز جهت انجام امور دريافت و پرداخت بانکي نمونه سازي شده است.
غرفه بانک ملي ايران فرصتي براي والدين است تا ضمن آشنايي کودکان خود با فرهنگ کار و تلاش، با تمرين و تجربه فعاليت در شعبه بانک زمينه رشد و پرورش توانايي‌هاي فردي و هوش مالي کودک را نيز فراهم کنند.
کانون جوانه هاي بانک ملّي ايران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالي و افزايش سواد اقتصادي در مدارس و گروه سني کودک و نوجوان تشکيل شده است و مي کوشد اين قشر را با مباحث اقتصاد و بانکداري آشنا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  دبیر این همایش و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این همایش ١٣ پنل تخصصی از جمله تاثیر انعطاف پذیری عصبی بر رشد و تکامل عصبی، مداخله در بحران خودکشی کودک و نوجوان، نگاهی نو به اختلالات طیف اوتیسم در کودکی و ملال جنسیتی در کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

دکتر عاطفه سلطانی فر ادامه داد: همچنین در این همایش ٩ سخنرانی با محوریت خدمات ارزیابی و بهبود تکامل در سال های ابتدایی دوران کودکی در جهان، مبانی عصب شناختی اختلالات یادگیری، مغز در نقش یک قصه گو و بیش فعالی و مکانیسم شکل گیری هیجانات از دیدگاه سازنده گر ارائه می شود.

وی اضافه کرد: هر اندازه مشکلات روانپزشکی کودکان و نوجوانان زودتر تشخیص داده و درمان شود ،کودک می تواند از زندگی بهتری برخوردار شود.

دبیر سیزدهمین همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان گفت: شناسایی به موقع نشانه های این اختلالات و شروع زود هنگام مداخلات درمانی با توجه به انعطاف پذیری بیشتر مغز در سنین پایین اهمیت زیادی در اثر بخشی این درمان ها دارد.

سلطانی فر با بیان این که همایش روانپزشکی کودک و نوجوان تا هفتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت اظهار کرد: اهداف این همایش توجه به مشکلات عصبی - تکاملی کودکان و نوجوانان و بررسی آخرین یافته های علمی با تاکید بر تکامل، سایکوپاتولوژی و اختلالات رشد کودک و نوجوانان است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۸ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، نیشابور و دانشکده‌ علوم پزشکی تربت‌جام است.

 
 

دیگر خبرها

  • تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی
  • برپایی غرفه فرهنگی «روز زمین پاک» در پیاده‌راه امیرکبیر اراک
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور