Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت بهداشت فلسطين در غزه از توقف فعاليت بيمارستان «بيت حانون» در شمال باريکه غزه در پي کمبود سوخت در اين منطقه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين؛ «اشرف قدرة» سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين روز شنبه گفت: پنج بيمارستان ديگر از جمله بيمارستان «ابو يوسف نجار» در شهر رفح، بيمارستان چشم پزشکي، بيمارستان روان درماني، بيمارستان تخصصي کودکان رنتيسي و بيمارستان کودکان النصر در شهر غزه در وضعيت دشواري قرار دارند و احتمال توقف فعاليت آنها طي ساعات آينده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدرة تصريح کرد: توقف خدمات اساسي و سرنوشت‌ساز در بيمارستان بيت حانون به معناي محروميت 340 هزار فلسطيني در غزه از حق درمان و عمليات جراحي است که تاکنون به بيماران ارائه مي‌شد.
سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين گفت: در صورت از کار افتادن ژنراتورهاي بيمارستان ها به سبب بحران شديد سوخت، صدها بيمار با سرنوشتي نامعلوم و مبهم مواجه خواهند بود.
قدرة از تمامي مراکز و نهادهاي انساني و امدادرساني خواست براي نجات جان صدها بيمار در بيمارستان هاي غزه قبل از وقوع فاجعه اقدام فوري انجام دهند.
دو ميليون فلسطيني در نتيجه محاصره زميني، هوايي و دريايي رژيم صهيونيستي از سال 2006 تاکنون در باريکه غزه با مشکلات جدي انساني روبه رو هستند.
تاکيد عضو حماس بر آمادگي گردان هاي قسام براي مقابله با رژيم صهيونيستي
عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) تاکيد کرد، گردان هاي شهيد عزالدين قسام شاخه نظامي جنبش مقاومت اسلامي حماس خود را براي نبردي مهم و سرنوشت ساز با رژيم صهيونيستي آماده مي کنند.
«مشير مصري» عضو ارشد حماس روز شنبه گفت، غزه با رشادت و دلاوري فلسطينيان و نيروهاي مقاومت هرگز تسليم نخواهد شد و عزت و شرافت و بزرگي خود را حفظ خواهد کرد.
عضو ارشد حماس تصريح کرد، نسل کنوني فلسطين، همسو و همراه با مقاومت پيش خواهد رفت و بزرگ ترين دلاوري ها را از خود به نمايش مي گذارد.
مصري در ادامه افزود، غزه با وجود همه توطئه ها، محاصره، مجازات ها و اقدامات انتقام جويانه همچنان ايستاده است و راه شهداي مقاومت را ادامه مي دهد.
راهپيمايي مسالمت‌آميز «حق بازگشت» از 30 مارس گذشته به مناسبت «روز زمين» در باريکه غزه آغاز شد و همچنان ادامه دارد. از 30 مارس تاکنون، دستکم 255 فلسطيني در اين راهپيمايي به ضرب گلوله‌ نظاميان اسرائيلي شهيد و بيش از 26 هزار نفر زخمي شده اند.
گزارش: برگزاري چهل و سومين راهپيمايي حق بازگشت در غزه
116/118
کليدواژه غزه حماس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از الجزیره، «فرانچسکا آلبانیز» گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین اعلام کرد که جامعه فلسطین با نسل‌کشی جمعی روبرو است.

آلبانیز گفت: در اروپا استانداردهای دو گانه‌ای در خصوص مساله فلسطین وجود دارد. ما باید با اقدامات اسرائیل علیه فلسطینیان به ویژه در غزه رویاروی شویم.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده است.

همچنین آلبانیز بیان کرد که رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ علیه غزه تاکنون، روزانه ۲۵۰ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

گزارشگر سازمان ملل در مورد حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: اسرائیل دست‌کم ۳ جنایت نسل‌کشی را در غزه مرتکب شده است.

کمی پیش‌تر نیز وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تازه‌ترین آمار شهیدان و مجروحان جنگ غزه را اعلام کرد. این وزارتخانه تاکید کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ فلسطینی دیگر در نوار غزه به شهادت رسیده و ۱۱۰ نفر هم زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان جنگ در غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۶ هزار و ۵۷۵ نفر رسیده است.

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • حمله هوایی صهیونیست‌ها به آوارگان فلسطینی در جنوب غزه؛ هشت نفر شهید شدند
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • جنگ غزه/ تاکنون چند فلسطینی کشته شده اند؟
  • بیانیه دولت غزه و کمیته‌های مقاومت فلسطین به مناسبت روز اسیر
  • اسراییل جان بیش از ۱۴ هزار و ۵۰۰ کودک را در غزه گرفته
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید