Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ساري - ايرنا - استاندار مازندران با بيان اينکه براي توسعه استان بايد واقع بين و برنامه محور عمل کرد، گفت: براي حل مشکلات مازندران نبايد به دنبال قهرمان بگرديم بلکه بايد با همصدايي و نظارت اين مشکلات را بر طرف کنيم.

احمد حسين زادگان روز شنبه در همايش مديران روابط عمومي هاي مازندران در ساري گفت: هر چه واگرايي و اختلاف سليقه داشته باشيم، براي توسعه استان بايد اين اختلافات را کنار بگذاريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه چرا استاني با منابع و معادن مازندران بايد در همه چيز مشکل داشته باشد، افزود: مازندران، ديگر ظرفيت تشتت و اختلاف را ندارد و بايد همه در کنار هم باشيم و اگر واقعا دل کسي براي استان مي سوزد.
**انتظار مردم حق است و بايد پاسخ داده شود
استاندار مازندران گفت: انتظارات مردم از دولت و دستگاه ها به حق بالا است و بايد از سوي همه پاسخ داده شود و مسئولان اطلاع رساني دستگاهها بهترين بستر براي پاسخگويي هستند.
حسين زادگان اظهار داشت: شرايط امروز نسبت به گذشته داراي حساسيت ويژه اي است اگر قرار باشد رسانه ها ما در همه ادوار چالشي کشور، صداي رساي ملت و نظام بودند، در اين شرايط که شاهد تحريم هاي تحميلي و تشديدي هستيم نيز بايد با قدرت بيشتر و موثري تري با مردم ارتباط داشته باشند.
وي افزود: روابط عمومي ها بايد شناخت دقيقي از موانع و مشکلات مردم داشته باشند، گاهي شايد مواردي مغفول مي ماند نياز به کمک روابط عمومي ها دارد که کمک کنند تا مديران به خوبي تصميم گيري کنند.
استاندار مازندران با بيان اينکه نقدها بايد روشنگرانه و منصفانه باشد، تاکيد کرد: اميدواريم هم علمي و هم صادقانه نقدهاي مردم را به دولت منتقل و بازخورد هاي مناسبي نيز دريافت کنيم.
به گفته حسين زادگان در بسياري از موارد برخي توپ را به زمين دولت مي اندازند، اما مردم هم بايد همراه باشند که اين موضوع مستلزم فرهنگ سازي ، اطلاع رساني قوي و ارتباط مستمر با مردم است.
بر اساس اعلام استاندار مازندران، بيش از 2 هزار روابط عمومي و خبرنگار در استان است و بايد فرهنگ سازي مناسبي داشته باشيم تا از تشتت، واگرايي و عدم همگرايي که عامل عقب ماندگي استان است، رها شوبم.
گفتني است که در همايش امروز روابط عمومي هاي استان مازندران، انتخابات شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي مازندران نيز برگزار شد.
در اين انتخابات 7 عضو متغيير و 2 عضو علي البدل شورا با راي گيري از همه اعضاي روابط عمومي هاي استان ابتخاب شدند.
در اين انتخابات ياسر رضازاده ، حسن شيرزاد ، حسين برزگر ، رمضان کريمي ، سيد حمزه مطهري ، مهدي بادي کناري و مقدم فر به عنوان اعضاي اصلي و حسين سعادت فر و سيروس کرامتي به عنوان اعضاي علي البدل انتخاب شدند.
گفتني است که استاندار مازندران تنها عضو ثابت و مديرکل روابط عمومي استاندار نيز دبير شورا مي باشند.
7335/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است

به گزارش روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در مناطق سیل زده استان اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین گردید.

وی بیان داشت: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان داشت: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کار‌ها و رفع مشکلات تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • رد شایعات تغییر استاندار مازندران
  • رفع ناترازی انرژی از مطالبات جدی صنعتگران است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • رفع ناترازی برق یکی از مطالبات جدی صنعتگران
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس