Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی و رسیدگی به موضوعات و مشکلات سرمایه گذاران تنها معطوف به این جلسات نیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی و رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی آماده پاسخ گویی است.
وی اضافه کرد: برای تسهیل در صدور مجوزها، پنجره واحد بین دستگاه های اجرایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در شهرستان های آذربایجان غربی نیز نرم افزار مربوط به این پنجره نصب و راه اندازی شده است.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: مشکلات تعدادی از واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری مطرح در این استان مورد بررسی قرار گرفته است.
6009/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان غربی سازمان صنعت معدن و تجارت سرمایه سرمایه گذاران کشاورزی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی

رضا اصغری سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی گفت: پارسال ۴۳ هزار و ۵۱۰ اشتراک در بخش شهری و ۲۶ هزار و ۷۲۰ اشتراک روستایی پذیرش شده که در مقایسه با سال ماقبل آن افزایش ۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱، در مجموع ۶۶ هزار و ۸۵۶ اشتراک‌پذیری انجام گرفته بود، افزود: ۵۳۴۴ انشعاب شهری و ۱۷ هزار و ۹۰۵ انشعاب هم روستایی بود.

اصغری با اعلام اینکه نصب انشعابات پارسال نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۲۰ درصدی داشت، خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۸ هزار و ۴۰۵ انشعاب شهری و روستایی نصب شده بود.

وی در ادامه به گازرسانی حفرات خالی شهری و روستایی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال به ۶۷۵ مورد از حفرات خالی گازرسانی شد و طی آن ۱۰ هزار و ۷۶۷ خانوار از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

سرپرست مدیریت بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌غربی همچنین با بیان اینکه تعویض کنتور مشترکان از دیگر وظایف بهره‌برداری است، اعلام کرد: در این خصوص نیز پارسال ۲۵ هزار و ۴۶۵ کنتور مورد تعویض قرار گرفت.

اصغری در ادامه با اشاره به قانون برخورد با استفاده‌کنندگان از انشعابات غیرمجاز، گفت: پارسال در این زمینه ۹۷ مورد استفاده غیرمجاز شناسایی و جمع‌آوری شده که البته در مقایسه با سال ۱۴۰۱ که طی آن ۱۳۷ مورد شناسایی شده بود، کاهش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخشهای گردشگری و کشاورزی
  • تاکید استاندار آذربایجان غربی برجذب سرمایه گذار در بخهشای گردشگری و کشاورزی
  • آذربایجان‌غربی ۱۸۰۳ اثر ثبت شده ملی دارد
  • ثبت بیش از ۷۰ هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • تشکیل۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • تشکیل ۹۸۲ پرونده تخلف صنفی در استان اردبیل
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران