Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،نوربخش،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم روز شنبه در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم که  در سالن جلسه‌های فرمانداری اظهار کرد: در یک ماه گذشته با اجرای 12 طرح تخصصی موسوم به قدر به منظور پاکسازی معابر و بوستان های بخش های پنج گانه استان از معتادان متجاهر، 180 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح یاد شده که به صورت منطقه‌ای به اجرا درآمده یک هزار و ۱۰۰ معتاد، ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هروئین،۰۰  ۵قبضه شمشیر و قمه و همچنین ۲ قبضه سلاح گرم کشف شده است.

انتهای پیام/ش

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

 سرهنگ حسین باباپور  اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلوو ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران