Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کی روش در نشست خبری پیش از بازی با عمان گفت: در صورت قهرمانی درجام ملت‌های آسیا  امکان همکاری دوباره با فوتبال ایران وجود دارد، ولی در حال حاضر فقط به بازی فردا در برابر همان فکر می‌کنم.

این اتفاق در حالی افتاد که کی روش در روز‌های اخیر انتقاد‌های زیادی از وزیر ورزش و جوانان داشت و جنجال بزرگی در فوتبال ایران به وجود آورد و تنها راه حل برای حل این موضوع می‌تواند قهرمانی در جام ملت‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضای ضد کی روش در ایران شکل گرفته است و کارلوس کی روش می‌داند که فقط با قهرمانی می‌تواند حرفش را به کرسی بنشاند و فضا را تا حد زیادی تلطیف کند.

کی روش با این مصاحبه سیاست با دست پیش کشیدن و با پا پس زدن را پش گرفته است و با این مصاحبه به نوعی برای ماندن در باغ سبز نشان داد و بعید نیست در صورت رفتن به فینال مذاکرات جدیدی را با فوتبال ایران آغاز کند و خیز بزرگی برای جاودانه شدن در جام‌های جهانی بردارد چرا که اگر با ایران در جام جهانی قطر حاضر شود برای او و کشورمان هتریک محسوب می‌شود و درکارنامه او پنجمین جام جهانی به ثبت می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

کی روش:شاید بعد از قهرمانی در جام ملتهای آسیا در ایران بمانم/در حال حاضر فقط برای بازی فردا تمرکز می کنیم

۱۲ روز تا تسویه حساب با کی‌روش! / اندکی صبر فینال نزدیک است

ایران ۰ - ۰ عراق / ایرماتوف مانع سومین پیروزی کی روش شد/ یوز‌ها با صدرنشینی به یک هشتم رفتند

بازتاب تساوی تیم ملی ایران مقابل عراق در رسانه قطری

خواننده لس آنجلسی در کنار مسئولان ورزش ایران + عکس

انتهای پیام/

اظهارات کی روش درباره احتمال ماندنش در ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران جام ملت های 2019 امارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی

ساعت برگزاری دو دیدار باقی‌مانده تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تیم ملی ایران در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ‌کنگ می‌رود. با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به‌وقت تهران در ورزشگاه هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه‌شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود، این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

ادعای جالب سرپرست سابق تیم ملی فوتبال

انتهای پیام/+

دیگر خبرها

  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • شمارش معکوس معرفی بهترین فوتبالیست جهان!
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران
  • آغاز شمارش معکوس؛ احتمال قهرمانی رئال مادرید در لالیگا به فاصله ۳ هفته مانده تا پایان فصل