Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:09:02 GMT

چین می خواهد از اولین مرحله حذفی عبور کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۴۹۹۸

چین می خواهد از اولین مرحله حذفی عبور کند

ژنگ ژی، کاپیتان تیم ملی چین، از اعتماد به نفس تیمش برای غلبه بر تایلند سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی چین در اولین بازی خود در مرحله حذفی جام ملت های آسیا به مصاف تایلند خواهد رفت و ژنگ ژی مدعی شد بازیکنان این تیم می خواهند با ارائه نمایشی خوب، از اولین بازی کلیدی و مهم جام به سلامت عبور کنند.

 

ژنگ ژی گفت: "تنها سه روز از بازی با کره جنوبی گذشته اما تیم ما در همین مقطع نیز رو به پیشرفت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی های کلیدی و مهم جام تازه آغاز شده و ما از اعتماد به نفس بالایی برای گذر از این مرحله برخورداریم. تیم ملی چین بسیار منسجم است و بازیکنان با هم متحد بوده و امیدوارند بازی فوق العاده ای را به نمایش بگذارند تا بتوانند از اولین مرحله حذفی عبور کنند."

 

اگرچه تیم ملی چین در سال 2013 با پنج گل و سال قبل با دو گل تایلند را مغلوب کرد اما، اما ژنگ ژی بازی فردا را متفاوت می داند. ژنگ ژی گفت: "بازی های قبلی تاثیری در مسابقه فردا ندارد، نه بازی پنج سال قبل و نه دیدار سال گذشت. آن تیمی که ما باید نسبت به آن شناخت داشته باشیم، تایلندی است که در جام ملت های آسیای 2019 شرکت کرده است.

 

البته بازی هایی گذشته برای شناخت تاکتیکی می تواند مهم باشد و از نظر مسائل تاکتیکی و قدرت فیزیکی باید آماده باشیم. سرمربی تیم ملی چین مسائل تاکتیکی و تکنیکی را به ما خواهد گفت و ما باید با روش او جلو برویم. تجربه بازیکنانی که سابقه حضور در چنین دیدارهایی را دارند می تواند به ما کمک کند و بازیکنان قدیمی و جوان، هر دو باید بازی خود را انجام دهند. "

چین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی جمعه 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد و تیم‌های صعود کرده به این مرحله برای صعود تلاش خواهند کرد.

جای خالی نساجی در این مرحله به چشم می‌آید و احتمال شگفتی‌سازی در این جام را از آن ها گرفته است، شکست نساجی مازندران با آلکاراز مقابل آلومینیوم اراک این امکان را از ساکت الهامی گرفت تا مجدد همراه با نساجی در جام حذفی شگفتی‌ساز باشد.

الهامی سابقه قهرمانی با نساجی در جام حذفی را دارد اما حذف زودهنگام پیش از پیوستن این مربی باعث شد تا تمرینات این تیم با تمرکز روی لیگ برتر و بازی‌های حساس برای بقا خواهد بود.

بازیکنان این تیم زیر نظر ساکت الهامی تمرین با نشاطی را پشست سر گذاشتند و پس از پیروزی مقابل تراکتور با انگیزه خاصی آماده بازی با ذوب آهن می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • شانس تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال