Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی گفت: خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه منور رضوی بیشترین نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را در میان ۳۱ استان کشور در این مجموعه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید مجتبی احمدی» عصر امروز(۲۹ دیماه) در دومین دوره آموزش رئیسان خانه‌های داوطلب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: دومین دوره آموزش روئسای خانه‌های داوطلب جمعیت هلال احمر کشور ۷۰۰ نفر از روئسای خانه‌های داوطلب جمعیت هلال احمر از ۳۱ استان سراسر کشور حاضر هستند، دوره‌ای که از بیست‌ونهم دی ماه تا دوم بهمن ماه ۹۷ به میزبانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود و در این ۴ روز آموزش‌های ویژه ارتباط با مخاطبان و شیوه‌های بهره‌مندی از مشارکت حداکثری مردمی فرا می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه این دوره آموزشی با اقلام اهدایی خیر نیک‌اندیش گلستانی راه‌اندازی می‌شود و این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و این بانک در مرحله نخست شامل ۱۲ تخت بیمار، ۱۰ ویلچر، ۵ دستگاه فتوتراپی، ۷ عصا، ۷ واکر، ۵ تشک مواج درمانی، ۴ کپسول اکسیژن، ۴ هانومتر و ۲ ساکشن پرتابل خانگی بوده است.

 

وی با بیان اینکه استفاده حداکثری از نیروهای داوطلب در دستور جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: خراسان رضوی به واسطه وجود بارگاه منور رضوی بیشترین نیروی داوطلب در میان ۳۱ استان کشور در این مجموعه دارد و اوج خدمات نیروهای داوطلب در مناسب‌های خاص ملی و مذهبی همچون ایام نوروز و دهه‌های کرامت و شفاعت بوده است.

 

احمدی گفت: جمع زیادی از نیروهای رسمی و افتخاری جمعیت هلال احمر کشور و استان در ایام‌های خاص سال خدمت‌رسانی همچون دهه‌های کرامت و شفاعت خدمت‌رسانی می‌کنند که جمع زیادی از آنان‌ نیروهای داوطلب هستند و در آخرین خدمت‌رسانی ویژه که در ایام دهه آخر صفر امسال و ایام شهادت امام رضا(ع) ارائه شد بیش از ۱۲۰۰ نیروی داوطلب مشارکت داشتند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان مسجد ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان شورای عالی انقلاب فرهنگی مسجد طراز اسلامی سبک زندگی منتظرانه تودیع و معارفه داوطلبان هلال احمر داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند