Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دبیرخانه مناطق آزاد گفت: ۲۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد در اختیار گردشگران دائمی مناطق آزاد قرار می‌گیرد. ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار؛ محمدرضا رستمی در اختتامیه کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار و استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تسهیل ورود و افزایش شمار گردشگران به مناطق آزاد مهم‌ترین راهبرد ماست؛ برهمین مبنا وام 20 میلیون تومانی با بهره 4 درصد در اختیار گردشگران دائمی مناطق آزاد قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در فاز اول 3 میلیون نفر کارت گردشگری مناطق آزاد را میگیرند و الزام این کارت این است که باید تمام هزینه‌های گردشگری در مناطق آزاد صرف شود.

معاون فرهنگی گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تصریح کرد: هم‌چنین با تشکیل شورای گردشگری خارجی در مناطق آزاد؛ در پی جذب حداکثری گردشگران خارجی به‌ویژه از 15 کشور همسایه به مناطق آزاد هستیم تا با تفاهم نامه‌ها و قراردادهایی با این کشورها هم گردشگر و هم‌سرمایه‌گذار گردشگری تبادل کنیم.

رستمی ادامه داد: برنامه‌ریزی ما برای جذب 500 هزار گردشگر خارجی در سه سال آینده در مناطق آزاد است و بر همین مبنا اولین قرارداد تبادل گردشگر و سرمایه‌گذار گردشگری را تا پایان سال جاری با چین عملیاتی می‌کنیم.

وی هم‌چنین برندسازی مناطق آزاد را در گردشگری ماموریت این مناطق عنوان کرد و گفت: مجازی‌سازی گردشگری به مناطق آزاد در دستور کار است و تا پایان سال امکان قدم زن مجازی در همه مناطق آزاد از طریق سرچ گوگل فراهم می‌شود؛هم‌چنین برمبنای برنامه‌ریزی‌ها در راستای برندسازی، ظرفیت‌های مناطق هرسال در چهار رویداد جهانی برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار ارائه می‌شود

معاون فرهنگی گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد هم‌چنین نقبی هم به گردشگری دریایی زد و خاطرنشان کرد:  در حوزه گردشگری دریایی، در پی اتصال دریایی چابهار به عمان، عمان به قشم،قشم به کیش و کیش به اروند هستیم و از سرمایه‌گذاران برای ورود به این حوزه و خرید و اجاره و راه‌اندازی کشتی‌های کروز استقبال می‌کنیم.

اختصاصی| ‌مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش‌‌: ‌ارتباطات منطقه آزاد کیش با کشورهای همسایه افزایش می‌یابد‌همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار با دید توسعه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودسیستان و بلوچستان| همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری چابهار سالیانه برگزار می‌شود

به گزارش تسنیم؛ کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار و استان سیستان و بلوچستان با حضور بیش‌از 300 سرمایه‌گذار داخلی و خارجی عمدتا بومی سیستان و بلوچستان و برخی مقامات کشوری و استانی دیروز و امروز برگزار شد. این همایش با برگزاری پنل‌های تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های شیلات و کشاورزی،ترانزیت و حمل و نقل، صنعت و معدن،انرژی‌های نو،نفت،گاز و پتروشیمی و گردشگری ادامه یافت.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار
  • بنای تاریخی ملک زاهدان در اختیار صنعتگران صنایع دستی قرار می گیرد
  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا