Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- مدیر اجرایی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در آموزش و پرورش فارس گفت: آثار منتخب این دوره از جشنواره، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این استان نمایش داده می شود.

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس، در گزارش روز شنبه خود از قول زهره حیدری بیان داشت: فیلم های چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از سیزدهم تا هفدهم بهمن 97 در چهار منطقه آموزش و پرورش این استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دانش آموزان و اولیای آنها و همچنین فرهنگیان در مدت یاد شده در 40 سالن در سراسر فارس به تماشای فیلم های این جشنواره خواهند نشست.
او ادامه داد: دبیرخانه استانی جشنواره رشد با توجه به پراکندگی جغرافیایی مدارس استان فارس و با هدف پوشش مخاطبان بیشتر در روستاهای محروم، دورافتاده و مناطق عشایری، با اعلام آمادگی مناطق برگزار کننده، برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهد داد تا علاوه بر سالن های ثابت، این آثار در مدارس نیز به نمایش گذاشته شود.
حیدری گفت: از میان آثار ارسالی استان فارس به دبیرخانه چهل و هشتمین جشنواره فیلم رشد، فیلم دانش آموز ماندانا هوشمندیان به بخش کشوری این جشنواره راه یافت و از سوی انجمن سینمای جوان موفق به کسب دیپلم افتخار شد.
به گفته وی، آیین افتتاحیه این جشنواره در شیراز، سیزدهم بهمن ماه برگزار می شود.
مدیر اجرایی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همکاری، هم افزایی و برنامه‌ریزی منسجم از سوی برگزارکنندگان این جشنواره ضروری است و مسئولان باید در تمام مناطق و شهرستان ها به همه جوانب، به ویژه موارد ایمنی و فنی توجه داشته باشند و استانداردهای لازم را در این زمینه رعایت کنند.
حیدری با تاکید بر نقش محوری و موثر فیلم به عنوان رسانه‌ای موثر در تعلیم و تربیت، اظهار داشت: موضوع فیلم‌های جشنواره رشد در پیوند با حوزه تعلیم و تربیت و مسایل آموزشی است که پس از ارزیابی و داوری از سوی داوران مجرب و بین المللی در دبیرخانه جشنواره، به عنوان آثار برگزیده انتخاب شده و برای دانش‌آموزان، اولیا، فرهنگیان و کارشناسان تعلیم و تربیت، نمایش داده می شود.
وی افزود: هدف این جشنواره، تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری در دانش آموزان و فراگیران است.
حیدری با اشاره به نقش رسانه تصویری در انعکاس مطالب و مفاهیم به دانش آموزان، تاکید کرد: بر اساس سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت و برنامه درسی ملی باید حمایت های لازم از این جشنواره به عمل آید تا بتوانیم در تولید محتواهای آموزشی مناسب و مفید، گامی موثر برداریم.
او گفت: در چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد بیش از 101هزار نفر از دانش آموزان، فرهنگیان و اولیای آنها در استان فارس فیلم های این جشنواره را تماشا کردند.
7375 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي جشنواره فيلم رشد فيلم هاي جشنواره نمايش در فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در این جشنواره آموزش‌های سلامت محور مربوط به سند تحول بنیادین و ساعت زیستی و بدنی با کمک دیگر سازمان‌ها از جمله دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت پسماند شهری، محیط زیست، منابع طبیعی و پلیس راهور به دانش آموزان ارائه  و ارسال آثار فراخوان شد.

دکتر حاجی زاده افزود: در مجموع ۱۵ هزار اثر دانش‌آموزی به اداره سلامت و تندرستی استان ارسال که از این تعداد ۲۰ اثر حائز رتبه‌های برتر استانی و کشوری شد.

مراسم تجلیل از صاحبان  این آثار  امروز برگزار شد.

 اول تا هفتم اردیبهشت هفته سلامت نام دارد.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • رقابت دانش آموزان خرامه‌ای در مسابقات قرآنی