Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@15:55:06 GMT

جشنواره بچه های انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۳۰۰

جشنواره بچه های انقلاب

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بنابر اعلام روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین محمد قیصری مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت : پیروزی انقلاب اسلامی رویدادی ماندگار است که تمام دنیا را تحت‌ تأثیر خود قرار داده واکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم، دشمنان قسم خورده انقلاب به ویژه آمریکا و اسرائیل تصمیم گرفته اند تا به هر شکل ممکن این شیرینی را به کام ملت ایران تلخ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر همه مسئولان لازم است با همدلی و همبستگی تمام، در جشن ۴۰ سالگی انقلاب به اندازه توان خود نقش داشته باشند.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: از آنجا که کودکان و نوجوانان سرمایه‌های نظام آینده انقلاب اسلامی هستند وچون از فطرتی پاک و خداجو برخوردارند که در صورت پرورش صحیح می تواند کشور را در برابر همه تهدیدهای ابرقدرتان منفعت‌طلب و زورگو بیمه کند.

حجت الاسلام قیصری افزود: کودکان و نوجوانان می توانند عامل بسیار تاثیر گذاری برای انتقال آرمان های انقلاب اسلامی به نسل های جدید باشد، و از انقطاع فرهنگی این نسل با نسل‎های انقلاب و دفاع مقدس جلوگیری ‎کند پس لازم است با در نظر گرفتن شرائط سنی آنان ، و به منظور تعمیق بخشیدن به باورهای دینی اجتماعی در قالب برگزاری جشن‌های بزرگ استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی ، با محتوای دینی انقلابی ، شیرینی انقلاب را به کودکان و نوجوانان بچشانیم و بذر انقلاب را در وجود آنان بکاریم.

وی ادامه داد : از اینرو دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان  با همکاری موسسه فرهنگی سفیران سرزمین آفتاب به برگزاری جشنواره «بچه های انقلاب» با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» اقدام کرده است.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب یکی از اهداف این جشنواره را معرفی چهره های جدید در عرصه مربیگری کودک و نوجوان عنوان و کرد و گفت : تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارائه کارنامه چهل ساله نظام اسلامی به دانش آموزان با استفاده از قالب های نوین تبلیغی و ایجاد علاقه مندی به نظام و انقلاب در دانش آموزان با مقایسه نظام ستم شاهی و حکومت اسلامی از جمله دیگر اهداف این جشنواره است.

حجت الاسلام قیصری با بیان این که کارگاه های توجیهی آموزشی ویژه مربیانی که در این جشنواره ثبت نام می کنند برگزار می شود ، گفت : به منظور کیفیت بخشی به برنامه های اجرائی مربیان و چگونگی برگزاری جشن چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب با بیان  اجرای برنامه های شاد و تأثیرگذار، چهار کارگاه برگزار می شود.

وی افزود : مربیانی که به طور منظم در این کارگاه ها شرکت نمایند سهمیه اعزام به مدارس را دریافت خواهند کرد.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی سفیران سرزمین آفتاب در بخش دیگری از صحبت های خود گفت : مربیان شرکت کننده در کارگاه های علمی ، آموزشی و توجیهی با استفاده از مباحث اساتید ، طرح درس خود را با موضوع انقلاب اسلامی ، دستاوردها و پیوند آن با ایمان و باورهای دینی ، متناسب بایکی از مقاطع مختلف تحصیلی(پیش دبستان ، دبستان ، راهنمائی و دبیرستان)آماده و فایل مربوطه را تا تاریخ 10 بهمن ماه و قبل از اجرا به دفتر جشنواره تحویل نمایند.

وی افزود : مربی باید بهترین برنامه اجرایی خود را با کیفیت خوب ضبط و تا تاریخ 30 بهمن ماه به دفتر جشنواره  برای داوری تحویل دهد و در ادامه برگزیدگان طی مراسمی در روز سه شنبه 7 اسفند ماه 1397 مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، تولد حضرت امام خمینی(ره) و هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر تقدیر خواهند شد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir  ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/م

تعمیق بخشیدن به باورهای کودکان و نوجوانان با برگزاری جشنواره بچه های انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان تمام قد آماده پشتیبانی و همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در اصفهان است.

مصطفی نباتی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به‌تازگی رئیس جمهور دستوری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی داد مبنی بر اینکه پیشنهادی را برای راه‌اندازی شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور که ماده واحده آن در جلسه ۸۹۶ بیست‌وچهارم بهمن ۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بر اساس مصوبه جلسه ٤٦١ هفدهم بهمن ۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به پیشنهاد شورای هنر به تصویب رسیده است، ارائه دهد.

وی افزود: با توجه به این موضوع درخواست و پیشنهاد ما از تمام جریان ذی‌نفع در استان اصفهان این است که یکپارچه پیگیری کنند تا شهر جهانی نوآوری با محوریت ظرفیت‌های میراثی و بالقوه فعلی اصفهان شکل گیرد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه اصفهان، شهر خلاق صنایع دستی و عضو شبکه جهانی «شهرهای یادگیرنده» یونسکو، پایتخت صنایع دستی کشور و مقصد گردشگری بیشتر گردشگران داخلی و خارجی است و علاوه بر آن، بیشترین میراث ثبت شده جهانی را دارد و بیشترین تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان را به نسبت سرانه جمعیتی در کشور در استان اصفهان داریم، همچنین پیشرو در تأسیس پارک‌های علمی و فناوری است و ظرفیت‌های مختلف فرهنگی و هنری در این شهر وجود دارد، بی‌شک زیبنده است که شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور نیز باشد.

نباتی‌نژاد با بیان اینکه با توجه به این موضوع و سابقه فعالیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اصفهان، به‌طور ویژه از استاندار اصفهان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان درخواست می‌کنیم این موضوع را پیگیری کنند تا محقق شود، گفت: امیدواریم همدلی و هماهنگی لازم بین وزارت ارشاد و استانداری اصفهان وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: مدیریت شهری نیز تمام قد آماده پشتیبانی و همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور در اصفهان است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: امکان دارد شهر تجلی مجازی هم داشته باشد، اما پیگیری، ابتکار، سیاست‌گذاری و عرض اندام فعالیت‌های منسجم و منظم موضوع می‌تواند توسط کل اکوسیستم نوآوری اصفهان پایه‌گذاری شود.

کد خبر 745450

دیگر خبرها

  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • آماده همکاری با دولت برای استقرار شهر جهانی نوآوری در اصفهان هستیم
  • مسعود نجابتی چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • پاسخ تلافی‌جویانه موشکی ایران کار بزرگی بود
  • قاطعیت نیروهای مسلح ایران در عملیات وعده صادق بر همه اثبات شد
  • برای تبیین حجاب باید اقدام فرهنگی و تبلیغی انجام شود
  • عملیات «وعده صادق» قدرت مافوق تصور برای ایران ایجاد کرد
  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد