Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:02:34 GMT

«می» روز دوشنبه تکلیفش را با برگزیت روشن می کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۳۰۶

«می» روز دوشنبه تکلیفش را با برگزیت روشن می کند

ترزا می قرار است روز دوشنبه به پارلمان بگوید که چگونه می خواهد در مورد برگزیت عمل کند و پس از آن نمایندگان پارلمان هم جایگزین هایی را پیشنهاد می دهند تا ببینند کدامیک از آنها می تواند حمایت اکثریتی را به دست بیاورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «رویترز» ، نخست وزیر سابق بریتانیا ،امروز (شنبه 29 دی)  از «ترزا می» خواست تا «خطوط قرمز» خود در مورد برگزیت را کنار بگذارد یا اینکه به پارلمان اجازه بدهد تا راهی را برای اجتناب از خروج آسیب زننده بدون توافق از اتحادیه اروپا در ماه مارس،پیش روی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جان میجر» گفت که وقتی در سال های 1990 تا 1997 میلادی نخست وزیر بود،تصمیمات اساسی در مورد فرآیند صلح ایرلند شمالی و اولین جنگ خلیجی اتخاذ کرد و حالا خانم می باید پس از رد طرح توافق برگزیت از سوی پارلمان به شیوه ای مشابه عمل کند.

میجر افزود: «طرح توافق می مرده است و صادقانه بگویم که فکر نمی کنم بالا و پایین کردن این طرح بتواند تفاوت زیادی ایجاد کند.»

نخست وزیر سابق بریتانیا در آستانه برگزاری همه پرسی سال 2016 میلادی درباره برگزیت،کمپین ماندن در اتحادیه اروپا را به راه انداخته بود.

ترزا می قرار است روز دوشنبه (اول بهمن) به پارلمان بگوید که چگونه می خواهد در مورد برگزیت عمل کند.

نمایندگان پارلمان هم پس از شنیدن اظهارات خانم می جایگزین هایی را پیشنهاد می دهند تا ببینند کدامیک از آنها می تواند حمایت اکثریتی را به دست بیاورد.

نخست وزیر سابق بریتانیا همچنین گفت: «اگر ما در ناآرامی و بدون توافق باقی بمانیم،باید منتظر بدترین پیامدها باشیم.»

وی افزود: «اگر می نتواند راهی را پیدا کند باید به پارلمان اجازه بدهد تا راهی را برای غلبه بر اختلافات پیدا کنند.من تصور می کنم نشانه هایی وجود دارد مبنی بر اینکه پارلمان می تواند در این زمینه به اجماع برسد.»

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شورای عالی انقلاب فرهنگی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان جنوب کرمان استان بوشهر سفر رئیس جمهور به گلستان آمریکا دوره آموزشی آسیب های اجتماعی ترزا می برگزیت بریتانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا

سخنگوی اسبق خانواده های اسرای صهیونیستی دربند مقاومت فلسطین در غزه در جدیدترین گفتگوی خود از کارشکنی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در مسیر مذاکرات و توافق میان اسرائیل و حماس به منظور تبادل اسرای اسرائیلی و فلسطینی پرده برداشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «خییم روبشتاین»، سخنگوی اسبق خانواده های اسرای صهیونیست دربند مقاومت در مصاحبه ای با پایگاهی صهیونیستی از کارشکنی نتانیاهو در مسیر آزادی اسرا پرده برداشت.

روبشتاین در گفتگو با پایگاه «زمان» اسرائیل گفت: شکی ندارم که نتانیاهو مانع توافق بر سر آزادی اسرای ما خواهد شد و دلیل اصلی آن تعارض این مسئله با منافع شخصی اوست.

اعتراضات خانواده اسرای اسرائیلی: اقوام ما در اسارت می‌میرندخانواده‌های اسرای اسرائیلی جلسه کنست را برهم زدند

 

وی افزود: نتانیاهو به خوبی می داند که در روزی که اسرای ما آزاد شوند، «بتسلائل اصموطریچ»، وزیر دارایی و «ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی از مناصب خود استعفا خواهند داد؛ چرا که آنها معتقدند در صورت آزادی اسرا هزینه ای سنگین را متقبل خواهند شد و به همین دلیل است که نتانیاهو در مسیر هرگونه مذاکره و توافق برای آزادی اسرای ما کارشکنی می کند.

وقفه های مکرر کابینه رژیم صهیونیستی به ویژه شخص بنامین نتانیاهو در مسیر پرونده تبادل اسرا در شرایطی است خانواده های اسرای صهیونیست با گذشت ماه ها همچنان به اعتراضات سراسری خود به منظور تحت فشار قرار دادن نخست وزیر این رژیم جهت قبول شرایط گروه های مقاومت فلسطین در روند مذاکرات ادامه می دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • افشاگری صهیونیست ها از کارشکنی نتانیاهو در مسیر تبادل اسرا
  • راهکارهای بهبود شرایط صنایع دارویی؛ وزیر صنعت از دخالت‌های غیرقانونی در پارلمان بخش خصوصی دست بردارد
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد
  • پارلمان استرالیا ایلان ماسک را یک گاوچران خودشیفته توصیف کرد!
  • توصیف جالب ایران توسط نخست وزیر پیشین قطر
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است