Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:34:28 GMT

بارسلونا و مسی؛ راه حلی برای فرار از بحران!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۴۱۳

بارسلونا و مسی؛ راه حلی برای فرار از بحران!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربیی جوان تاتنهام، از راه حل های خود در روزهای غیبت ستاره هایش گفت.


به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت دو ماهه هری کین و سفر سون هیونگ مین برای جام ملت های آسیا باعث شده شرایط تاتنهام در مقطع دشوار لیگ برتر بغرنج شود، اما پوچتینو قصد دارد با بهره گیری از روش برخی تیم هایی چون بارسا و چلسی، مشکل تیمش را حل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پوچتینو گفت: "زمانیکه بازی های بارسلونا را تماشا می کردم دیدم که مهاجم نوک این تیم لیونل مسی است. بازیکنانی چون دله آلی، فرناندو یورنته، اریک لاملا، پاروت، استرلینگ و تعداد زیادی دیگر می توانند در پست مهاجم نوک برای تاتنهام به میدان بروند و من معتقدم دله آلی می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند.

 

چلسی نیز اخیرا در چند بازی و هنگامیکه بازیکنانی چون اولیویه ژیرو و آلوارو موراتا نیز جایی در ترکیب اصلی نداشتند، با ادن هازارد در پست مهاجم نوک بازی کرد.

 

هدف این است که سعی کنیم ستاره جدید خود را در آکادمی تیم پیدا کنیم و این اتفاق بسیار هیجان انگیز خواهد بود. ما هری کین یا دله آلی را به عنوان ستاره هایی بزرگ جذب نکردیم و این دو بازیکن از مهمترین بازیکنی بودند که اینجا و در خود باشگاه تاتنهام ساخته شده اند."

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت رسمی باشگاه رم ایتالیا؛ مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاس رم در مورد دیدار مقابل بولونیا گفت: من وقتی به بازی آمدم به وظیفه ام عمل کردم.   سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا در مورد گلزنی در دیدار مقابل بولونیا گفت: بازیکن ذخیره‌ای که به زمین می‌آید وظیفه دارد در این شرایط به تیم کمک کند و من هم سعی کردم در دقایقی که در زمین بودم این کار را انجام دهم.   وی گفت: در بازی شب گذشته بولونیا بازی خوبی به نمایش گذاشت به هر حال این فوتبال است و شما گاهی برنده می‌شوید و گاهی می‌بازید، اما ما برای ۳ امتیاز به زمین رفته بودیم و در ادامه هم بسیار سخت بازی‌ها را دنبال می‌کنیم، اما در بازی بولونیا شایسته بود و پیروز شد.

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: چلسی ریسک کرده است؛ نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • پوچتینو: به شکست ۵-۰ نیاز داشتیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم