Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: یکی از خدمات ارزنده  انقلاب اسلامی که باعث حفظ غرور ملی شده  پیشرفت حوزه درمان ناباروری است که قبل از انقلاب اسلامی فعالیتی در این زمینه وجود نداشت اما به برکت انقلاب اسلامی در حال حاضر ایران جزء  چهار کشور برتردر این زمینه است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت الله دکتر سیدحسن عاملی در جمع خبرنگاران  گفت: در قبال این خدمت با عظمت انقلاب اسلامی که به کشور ما کرده، خدمت ما نیز به انقلاب اسلامی که در حال حاضر دنیا آن را محاصره کرده است می تواند حفظ و صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی وخلق حماسه در روز ۲۲ بهمن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان اردبیل نمونه زنده این پیشرفت علمی است، افزود: در این مرکزکه از سال  ۱۳۸۹ راه اندازی شده بیش از یک هزار خانواده با بهره‌گیری از روش های درمانی مناسب صاحب فرزند شده اند.
نماینده ولی فقیه در استان  اردبیل خاطرنشان کرد: همین که کشورهای همسایه به حوزه پزشکی استان اعتماد کرده و برای درمان به این مرکز مراجعه می کنند جای بسی افتخار است. امروز که در اینجا حضور داشتم دو مورد از درمان های انجام گرفته موفقیت‌آمیز گزارش شد و یک زوج بعد از ۲۲ و زوج دیگر بعد از ۵ سال نازایی صاحب فرزند شدند که این خبرها امیدبخش و خوشحال کننده بود.
عاملی با اشاره به گزارش موفقیت درمان ۵۰ زوج نابارور در سه ماه اخیر در مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی استان اردبیل تصریح کرد: ناباروری می تواند مشکلات فرهنگی و غیر فرهنگی مختلفی داشته باشد به همین خاطر کارکنان این مرکز فقط فعالیت طبابتی  ندارند بلکه پیشقراولان فرهنگی جامعه هستند.
وی با یادآوری اینکه اطبای کشور حق بزرگی بر گردن ملت دارند و دنیا مدیون آنهاست،  گفت: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی توانسته در عرصه‌های مختلف پیشرفت کند که یکی از آن، عرصه پزشکی است و خدا را شاکریم که کشور ما از تحولات علمی جهان عقب نمانده و در این تحولات، پایه بوده است.
نماینده ولی فقیه در استان اردبیل افزود: از جهاددانشگاهی که مولود و از اثرات مثبت انقلاب است به خاطر خدمات ارزشمندش تشکر می‌کنم. این نهاد با سایر دستگاههای اجرایی دولت تفاوت دارد و انجام کارهای بزرگ برجای مانده را با فعالیت جهادی بر دوش کشیده که فعالیت در زمینه درمان ناباروری بخشی از آن است . عاملی با بیان اینکه در سایه فعالیت این مرکز، خوشبختانه اردبیل در درمان ناباروری  درخشش خوبی داشته است از مدیریت، پزشکان و کارکنان جهاد دانشگاهی استان اردبیل  تقدیر و تشکر کرد. 
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ۲۲ بهمن آرمان های انقلاب اسلامی جامعه خانواده ولی فقیه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه و ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی؛ امام جمعه اهل سنت شهر کرمانشاه و همچنین احمد محمدی؛ مشاور مدیر مرکز و هیئت همراه با دو خانواده شهید اهل سنت استان کرمانشاه، شهیدان شیرخان پیرمرادی و شهید شهرام بهرامی دیدار کردند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی نسب در این دیدار در سخنانی اظهار داشت: خانواده شهدا صاحب انقلاب و کشور هستند.
 
مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه افزود: خون پاک این شهدای عزیز باعث شده که انقلاب جایگاه خود را در دنیا پیدا کند و قدرت های جهانی در مقابل جمهوری اسلامی زانو بزنند.
 
در ادامه این دیدار، ماموستا ملاعبدالرحمن مرادی نیز با اشاره به آیه قرآنی بیان داشت: شهدا نمرده اند بلکه دارای حیاتی جاودان نزد پروردگار هستند.
 
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: اقتداری که شهدا به کشور داده اند باعث شده ما بتوانیم از خاک ایران رژیم صهیونیستی ملعون و غاصب را هدف موشک های خود قرار دهیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال