Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-20@10:59:23 GMT

قیمت جدید انواع پراید

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۴۸۱

فرارو- با این وجود که شنبه ۲۲دی ماه شرکت سایپا انواع محصولات خانواده پراید را حداقل ۳۰ درصد افزایش داده بود که در اقدامی جالب توجه پنج شنبه بیست و شش دی نیز اقدام به افزایش مجدد قیمت این محصولات کرد.

بر این اساس قیمت خودروی پراید ۱۱۱ در طول این هفته ۶میلیون و ۸۵۵ هزار تومان، قیمت پراید ۱۳۱ نیز ۴میلیون و ۲۰۰هزار تومان، قیمت پراید ۱۳۲ ۵میلیون و ۴۳۵ هزار تومان و قیمت پراید وانت ۱۵۱ نیز ۳میلیون و ۷۷۵ هزار تومان افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیست قیمت جدید در 27 دی 97

لیست قیمت در روز 22 دی

نام خودرو قیمت بازار(تومان) قیمت جدید(تومان) درصد افزایش قیمت پراید111 (سفید) ۳۷۵۰۰۰۰۰ ۲۹۲۴۵۰۰۰ ۳۰ پراید 131 (سفید) ۳۴۸۰۰۰۰۰ ۲۹۵۲۵۰۰۰ ۳۰ پراید 151(تنوع رنگ) ۳۵۰۰۰۰۰۰ ۳۰۴۲۵۰۰۰ ۳۰ پراید 132 (سفید) ۳۶۱۰۰۰۰۰ ۲۸۷۶۵۰۰۰ ۳۰

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت پراید 111 قیمت روز پراید قیمت پراید 132 قیمت پراید131

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،شهردار کوهسرخ در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ریواس یکی از محصولات ویژه شهرستان کوهسرخ است، گفت: بهترین ریواس کشور در کوهسرخ تولید می‌شود.

محمد امین افزود: بر اساس آنچه در کتب آمده وجه تسمیه شهر ریوش تغییر یافته کلمه ریواس است که الف آن حذف و سین به شین تبدیل شده است «ریواس، ریوش».

وی گفت: تلاش می‌شود امسال چند جشنواره دیگر از جمله گیلاس و آلبالو و سایر محصولات را برگزار کنیم، همچنین پیگیر هستیم که جشنواره ریواس به نام کوهسرخ ثبت ملی شود.

شهردار کوهسرخ افزود: خوشبختانه امروز استقبال بسیار خوبی از این جشنواره شد به طوری که میزبان میهمانانی از شهر‌های مختلف خراسان رضوی بودیم.

وی گفت: شهرستان کوهسرخ و شهر ریوش قابلیت‌ها و پتانسیل‌های متنوعی از نظر گردشگری، صنایع‌دستی، معادن و برخی محصولات بومی و محلی دارد که باید به خوبی معرفی شوند.

امین با اشاره به اینکه هر ساله استقبال از این جشنواره بیشتر می‌شود، افزود: شهرستان کوهسرخ که از آن به عنوان بهشت گمشده خراسان رضوی نام برده می‌شود همچنان نیاز به معرفی و شناساندن به تمام نقاط کشور دارد.

وی گفت: کشاورزان کوهنورد در این جشنواره محصول ریواس و سبزی‌های بومی را از صبح زود جمع‌آوری و بدون واسطه و تازه همین امروز به دست مصرف کننده رساندند.

در حاشیه برپایی این جشنواره نمایشگاهی در چندین غرفه شامل صنایع‌دستی و انواع محصولات و غذا‌های محلی شامل ریواس و فرآورده‌های آن، سبزی‌های بومی، عرقیجات، عسل بهاره، لبنیات، انواع آش محلی، چون کوریا و رشته و انواع تافتون و کلوچه که همگی محصول و دسترنج مردمان کوهسرخ است به شرکت کنندگان و میهمانان عرضه و فروخته شد.

 

 

دیگر خبرها

  • قیمت روز محصولات سایپا شنبه یک اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا شنبه ۱ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کوییک و شاهین ارزان شدند
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار
  • قیمت انواع پژو پارس امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری چهارمین جشنواره ریواس و سبزی‌های بومی در کوهسرخ
  • بهترین راه برای از بین بردن کپک‌ها
  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟