Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمودرضا طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران در جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوای استان که امروز در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای زمستان سال گذشته مقرر شد که موتورخانه‌های بخش‌های دولتی دارای معاینه فنی باشند.

وی افزود: بر اساس این بخشنامه ۱۱۰ ارگان دولتی و ۲۸۳ دیگ و مشعل دارای معاینه فنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری گفت: موتورخانه‌های بخش‌های دولتی به دلیل افزایش آلودگی هوا،مصرف سوخت و همچنین قدیمی بودن سیستم‌ها باید استاندارد می‌شدند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های دولتی و عمومی باید هر سال سیستم‌های گرمایشی خود را استاندارد کنند.

مدیرکل استاندارد استان تهران با بیان اینکه برای استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس باید اعتبارات لازم اختصاص داده شود، خاطرنشان کرد:سیستم‌های دستگاه‌های مختلفی که منجر به آلودگی هوای تهران شوند و سوخت بیشتری مصرف کنند مشمول جرایم‌ می شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری هوای آلوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، عارف غلامی ظهر چهارشنبه در حاشیه تشکیل میز خدمت و ارتباطات مردمی به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت دارد، ابراز داشت: این اقدام به صورت جهادی از سال ۹۴ آغاز شده است.

وی ضمن بیان اینکه در حدنگاری مشخصات زمین ثبت می‌شود، افزود: این اقدام تثبیت مالکیت اراضی و جلوگیری از سرگردانی مردم را به همراه دارد.

مدیر کل دفتر حد نگاری اراضی منابع طبیعی کشور بابیان اینکه ۱۳۶ میلیون هکتار تثبیت مالکیت اراضی به انجام رسیده است، ابراز داشت: اجرای ۱۰۰ درصدی این طرح در دست پیگیری و اجرا است.

غلامی ضمن بیان اینکه اجرای طرح کاداستر کاهش تصرفات و تخلفات را در حوزه اراضی به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: این طرح با همکاری سازمان اسناد و املاک یکی از دغدغه‌های مردمی را پیرامون تقاضا از دستگاه‌های متولی تسهیل کرده است.

وی افزود: تسهیلگری به این صورت خواهد بود که به جای ارائه درخواست‌ها به صورت حضوری به واسطه سامانه پنجره واحد مدیریت زمین ثبت دستگاه‌ها در چهار چوب مشخص شده و به صورت الکترونیک پاسخگو است.

کد خبر 6080961

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی ۹۹ درصد پیشرفت داشته است
  • کنترل کیفیت آب شرب با استاندارد‌های ملی و بین المللی در مازندران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور