Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@08:39:50 GMT

اصفهان صنعت سیاه ندارد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۷۳۹

اصفهان صنعت سیاه ندارد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رحمان دانیالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان امروز در جمع خبرنگاران و صنعتگران خطاب به نماینده سازمان‌های مردم نهاد و دوستداران محیط زیست با اشاره به اینکه اصفهان صنعت سیاه ندارد ، اظهار داشت : خوشبختانه در استان صنایع سیاه وجود ندارد، اما از حیث حقوقی اطلاع رسانی و اعلام اسامی صنایع با ضوابط حقوقی کشور منافات دارد که در صورت هماهنگی شما با دادستانی واحدهای آلاینده را اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود : برخی واحدهای بزرگ استان  بین 30 میلیون تومان تا 3 میلیارد تومان برای سبز شدن هزینه کرده‌اند یکی از واحدها حدود 140 تا 150 میلیارد تومان هزینه کرده است، یکی از واحدها با وجود فشارهایی که برخی از نمایندگان سیاسی به استان و حفاظت محیط زیست استان وارد کردند ما اهمیتی ندادیم و براساس ضوابط و مقررات اجرایی کردیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ادامه داد : برخی صنایع که در گذشته به خاطر آب و هوا اقداماتی داشته باشد و در زمینه دیگر کاری نکرده باشد امسال در لیست صنایع آلاینده خواهد پیوست.

وی گفت: برخی از اقدامات در راستای مصرف بهینه آب شاید در مقطع خود حائز اهمیت بود اما امروزه همه می‌دانند معضل آب جدی است؛ به عنوان مثال نمونه عینی پالایشگاه که مصرف 400 متر مکعب آب را به 75 مترمکعب رساند و قرار است به 25 مترمکعب کاهش دهد.

انتهای پیام/م

هزینه بالای برخی واحدهای بزرگ استان اصفهان برای کاهش آلایندگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

کد خبر 6080142

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • صنعت نساجی استان زنجان جزو صنایع برتر کشور است
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • اولین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست در چهارمحال و بختیاری
  • مرغ داری آلوده کننده تالاب انزلی به مراجع قضایی معرفی شد
  • شلوار جین برای محیط زیست مضر است؟