Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «مرتضی صدیقی» عصر شنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک، افزود: بیمارستان سینا به لحاظ ارایه خدمات و تجهیزات در غرب کشور کم نظیر است و می تواند به قطب گردشگری درمانی در ایران تبدیل شود.
وی بیان کرد: بیمارستان سینا توانسته در 2 سال اخیر 380 اشتغال مستقیم و 600 اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل بیمارستان سینا اراک ادامه داد: برای ایجاد این بیمارستان یکهزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و پزشکان سرمایه گذاری شده و تنها 200 میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانک ملی پرداخت شده است.
دکتر صدیقی اظهار داشت: بیمارستان سینا در فضایی به وسعت بیش از 11 هزار مترمربع و با زیربنای 22 هزار متر مربع ایجاد شده و طراحی و ساخت آن از مدرن ترین بیمارستان های ایران است.
وی تصریح کرد: ایجاد و بهره برداری از مرکز درمانی نقش موثری در ماندگاری سرمایه های علمی حوزه پزشکی و کاهش تردد بیماران به تهران و استان های بزرگ داشته است.
مدیرعامل بیمارستان سینا اراک اضافه کرد: بخش ناباروری این بیمارستان از نظر تجهیزات و امکانات از بهترین بخش های موجود در ایران است.
دکتر صدیقی تصریح کرد: انجام ام آر آی برای نوزادان زیر بیهوشی تا قبل از راه اندازی این بیمارستان در استان مرکزی وجود نداشت و پیشرفته ترین دستگاه رادیو تراپی برای این بیمارستان خریداری شده و به زودی راه اندازی می شود.
وی عنوان کرد: امکانات تشخیصی بیمارستان سینا بالا است و ایجاد ناوگان آمبولانس و شماره مخصوص برای این بیمارستان با جدیت دنبال می شود.
مدیرعامل بیمارستان سینا اراک افزود: حضور متخصص اطفال در این بیمارستان به صورت شبانه روزی است، تغذیه بیماران منحصر به فرد است.
دکتر صدیقی عنوان کرد: مجوز حوزه پزشکی ورزشی در این بیمارستان برای نخستین بار اخذ شده و در مجموع هرآنچه تا قبل از راه اندازی این بیمارستان امکان آن میسر نبود در این مکان فراهم شده است.
وی گفت: همکاری کمرنگ بیمه ها از مهمترین مشکلات است و باید در این بخش عدالت در سهم بیمارستان های خصوصی و دولتی رعایت شود.
مدیرعامل بیمارستان سینا اراک افزود:بر اساس مقررات جدید امکان شیمی درمانی در مطب های پزشکان ممکن نیست و باید تنها در بیمارستان ها انجام شود و به دلیل محدودیت قراردادهای بیمه ها، بیماران سرطانی استان مرکزی تنها هدایت به بیمارستان آیت الله خوانساری اراک می شوند در حالیکه بهترین خدمات شیمی درمانی در بیمارستان سینا ارایه می شود.
وی عنوان کرد: اگر قرار حمایت از بخش خصوص باشد باید امکان برقراری قرارداد با همه بیمه ها فراهم شود و ادر صورتیکه این مهم انجام نشود مردم از خدمات محروم می شوند.
مدیرعامل بیمارستان سینا اراک ادامه داد: ضریب اشغال تخت بیمارستان سینا 50 درصد است که اگر محدودیت قرارداد وجود نداشت این ضریب به بیش از 80 درصد می رسید.
دکتر صدیقی گفت: بسیاری از بیماران تمایل به دریافت ارائی خدمات از بیمارستات سینا دارند اما، به دلیل نبود قرارداد مجبور به درمان و ارایه خدمات از سایر مراکز درمانی هستند.
نایب رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک (منتخب شهردار جدید شورای شهر) در این نشست، گفت: وزارت کشور برای بررسی وضعیت شهردار اراک مدارک را درخواست کرده که این مدارک 15 دی ماه ارسال شده است.
«سعید نادری» افزود: پس از این تاریخ مدارک جدید درخواست شده که این مدارک نیز 23دی ماه جاری ارسال شده است اما، با وجود پیگیری های صورت گرفته پاسخی دریافت نشده است.
سرپرست شهرداری اراک نیز در این نشست گفت: نیروهای خدمات شهری شهرداری اراک در 2 روز گذشته و از زمان بارش برف در نقاط مختلف این شهر حضور داشتند.
«ابوالفضل شالی بیگ» افزود: 150 نفر از نیروهای خدمات شهری برای نمک پاشی معابر، 100 نفر برای برفروبی پیاده روها و معابر حضور داشتند.
وی بیان کرد: پنج دستگاه خودرو مکانیزه نمک پاش برای فعالیت در کمربندی ها و بلوارهای مهم شهر، 9 دستگاه نیسان نمک پاش برای معابر مرکزی شهر و هفت دستگاه کامیون نمک پاش برای معابر مرکز شهر، در 2 روز گذشته به کار گرفته شد.
سرپرست شهرداری اراک ادامه داد: 520 تن نمک و مخلوط ماسه و نمک در سطح شهر و 12 هزار بسته نمک از طریق ایستگاه های آتش نشانی توزیع شده است.
«کاوه فلک افلاکی» رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک نیز در این نشست از خدمات شهرداری اراک در برفروبی و نمک پاشی خیابان ها و معابر این شهر تقدیر و تشکر کرد.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک یک جلد تعرفه عوارض شهرداری سال 98 به استناد تبصره یک ذیل ماده 50 قانون مالیات بر ارزش افزوده و بند 16 ماده 80 قانون اصلاح مواردی از تشکیلات وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور، تایید نشدن گزارش شهرداری، بازگشت به درخواست تحقیق و تفحص از شهرک خودرو توسط اعضای شورای شهر و تعیین اعضای کارگروه تحقیق و تفحص و آیین نامه دبیرخانه روز اراک مصوب شد.
کلانشهر اراک مرکز استان مرکزی است و در این منطقه بیش از 620 هزار نفر جمعیت زندگی می کند.
3005/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ام آر آی بخش خصوصی بیمارستان درمان مالیات بر ارزش افزوده جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، استاد دانشگاه آخن آلمان گفت: امروزه می‌بینیم که بیماران غیرایرانی از  همه کشورهای دنیا برای درمان بیماری خود به مشهد سفر می‌کنند و افزون بر زیارت بارگاه منور رضوی، اقدامات درمانی موردنیازشان را انجام می‌دهند.

دکتر شهرام لطفی در  حاشیه برگزاری پنل عمل تاوی درپنجمین کنگره بین‌المللی قلب کاسپین، افزود: در شهر مشهد بیمارستان‌های رضوی و امام رضا(ع) در موضوع تاوی جزو پیشتازهای ایران و خاورمیانه هستند که در  بیمارستان رضوی به عنوان یک مجموعه خصوصی و غیردانشگاهی بستر بسیارخوبی برای انجام بهترین درمان‌های دنیا  وجود دارد  و در بیمارستان امام رضا(ع) با برخورداری از برترین متخصصان، جراحان و تجهیزات روز دنیا همه عمل‌های قلب، اعم از تاوی، بالن، قلب باز، دریچه و  پیوند با موفقیت انجام می شود و در نمونه‌های دانشگاهی آن هم بی‌نظیر است.

مسئول پنل عمل تاوی با بیان این که مشهد در حوزه گردشگری سلامت در تخصص‌های مختلف از جمله قلب جزء شهرهای سرآمد ایران و جهان است افزود:  مشهد در حوزه عمل های تاوی( کاشت دریچه آئورت) جزو موفق‌ترین شهرهای ایران بوده و در این شهر این درمان، متناسب با استانداردهای روز دنیا انجام می‌شود.

دکتر لطفی گفت: علوم پزشکی حوزه قلب و عروق در شهرهای مختلف ایران از جمله مشهد از جایگاه  بسیارخوبی برخوردار است  و ایران از نظر دانش، مهارت و تجربه در حوزه قلب در سطح بسیار بالایی قرار دارد.

وی  گفت: دانشگاه آخن آلمان جزو دانشگاه‌های موفق این کشور در حوزه قلب بوده و ما آماده‌ایم که با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مسیر پیشرفت و توسعه رشته قلب در حوزه‌های آموزش، پژوهش، درمان و دارو همکاری‌کنیم .

عمل تاوی یک شیوه‌ای برای درمان دریچه آئورت آن هم بدون باز کردن قفسه سینه است، این شیوه درمانی مدت ۲۰ سال است که در نقاط مختلف جهان اجرا می‌شود.

 شروع این درمان از سال ۲۰۰۷ در کانادا بود و پس از آن نیز در آلمان، فرانسه و آمریکا اجرا شد.


دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۲ بخش بیمارستانی به ظرفیت ۲۱ تخت در صورت وجود بحران
  • ارائه خدمت ۱۳۷ قایق به بیش از ۱۵ هزار گردشگر نوروزی بوشهر
  • ۶۷۵ هزار گردشگر نوروزی از خدمات دریایی استان بوشهر استفاده کردند
  • استفاده بیش از ۴۵ هزار شهروند و گردشگر از «اصفهان من» در نوروز ۱۴۰۳
  • ۶ میلیون گردشگر خارجی به ایران آمدند
  • بیمارستان امام رضا (ع) مشهد قطب درمانی شرق کشور در حوزه قلب
  • پرداخت ۱۹۵میلیارد تومان به بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد
  • طبس میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر در تعطیلات عید فطر
  • طبس؛ میزبان بیش از نیم میلیون زائر و گردشگر
  • گردشگری سلامت در خراسان‌شمالی؛ از رویا تا واقعیت