Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@11:22:52 GMT

باخت السد با امیدها و کاپیتانی گابی در جام حذفی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۸۳۳

باخت السد با امیدها و کاپیتانی گابی در جام حذفی

السد قطر در غیاب ستاره‌های خود و با بهره‌مندی از تعدادی بازیکنان رده سنی جوان و امید مقابل قطر اس. سی شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال قطر، تیم السد در حالی که بازیکنان اصلی خود را به دلیل حضور در اردوهای ملی و استراحت نیم‌فصل در اختیار نداشت و تنها از گابی به‌عنوان بازیکن با تجربه و سرشناس استفاده می‌کرد، از ساعت ۱۶:۵۵ امشب در استادیوم جاسم بن حمد به مصاف قطر اس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی رفت.

 

 

اوسوالدو فریرا، سرمربی السد در این مسابقه علاوه بر کاپیتان گابی، از دو بازیکن زیر ۲۳ سال و سه بازیکن زیر ۱۹ سال در ترکیب تیمش بهره می‌برد که تعویضی‌های او نیز نفرات امید و جوانان بودند ولی در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر مقابل قطر اس. سی شکست خوردند و به روند ناکامی‌هایشان در جام حذفی ادامه دادند.

 

السد در حالی که در نیمه دوم یک دروازه‌بان زیر ۱۹ سال و دو بازیکن زیر ۲۳ سال را به‌عنوان تعویضی‌های خود برابر قطر اس. سی در زمین داشت، با ۲ گل نتیجه را واگذار کرد تا از جام حذفی فوتبال قطر کنار برود.

 

 

السد که یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، در دور ابتدایی جام حذفی قطر با ۵ امتیاز از ۵ مسابقه، در در رده چهارم جدول گروه B قرار گرفت و امشب هم با شکست برابر قطر اس. سی از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

قطر السد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی

پویا دادمرز و ایمان محمدی در اوزان ۵۵ و ۶۳ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، به‌ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسابقات کشتی قهرمانی آسیا از ۲۳ تا ۲۸ فرودین ماه در شهر بیشکک قزقیزستان در حال برگزار است که امروز در کشتی فرنگی رقابت‌های پنج وزن نخست برگزار می‌شود.

در وزن ۵۵ کیلوگرم، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ سجاد البیدهان از عراق را از پیش‌رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۳ بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال رسید. دادمرز در این دیدار با نتیجه عجیب و دور از انتظار ۹ بر صفر مغلوب یو چول از کره‌شمالی شد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر کرار البیدهان از عراق را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۴ مغلوب آیاتا سوزوکی از ژاپن شد و به دیدار رده بندی رفت. محمدی در این دیدار به مصاف هادونگ تان از چین رفت و توانست با نتیجه عالی ۹ بر صفر برنده شده و به مدال برنز برسد.

دیگر خبرها

  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • انریکه: بازی رفت حق‌مان باخت نبود، فردا می‌بریم
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی
  • باخت باورنکردنی پویا دادمرز در فینال مقابل حریف کره‌ای با شکست ۹ بر صفر
  • بعد از ۳ باخت کشتی‌گیران ایرانی مقابل تاج‌الدینوف؛ غولی که ششدانگ نیست!
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • لحظه تلویزیونی غافلگیرکننده با کلوپ
  • باخت لیموندیس شیراز مقابل شهرداری گرگان
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • باخت تلخ تاتنهام تلخ‌تر شد! (عکس)‏