Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@01:50:03 GMT

حضور مجرم امنیتی فتنه 88 در شورای شهر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۸۳۴

حضور مجرم امنیتی فتنه 88 در شورای شهر + تصاویر

برخی بیان می کنند اینکه خوئینی‌ها اختلافات گذشته را تازه کرده است به نوعی به شرایط حال و حاضر اصلاح طلبان و مشکلاتی که این جریان با دولت روحانی پیدا کرده است باز می گردد. حضور مجرم امنیتی فتنه 88 در شورای شهر + تصاویر آغاز نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا سه طرح جدید دولت برای خانه دار شدن مردم نخست وزیر مالزی: اسرائیلی‌ها حق ورود به مالزی را ندارند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نخست‌وزیر مالزی پاسخ ایران به اسرائیل

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، «انور ابراهیم» نخست‌وزیر مالزی روز سه‌شنبه و پس از پایان نشست ۲ روزه شورای امنیت ملی این کشور، گفت مالزی در کنار ایران ایستاده است.

جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه و در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی این کشور در دمشق که به شهادت شماری از مستشاران ایرانی و همچنین شهروندان سوری منجر شد، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داد.

انور ابراهیم در بیانیه‌ای گفت: «حمله ایران یک اقدام مشروع در واکنش به حمله وحشیانه تل‌آویو به ساختمان کنسولی جمهوری اسلامی در مجاورت سفارت ایران بود».

نخست‌وزیر مالزی همچنین از اطمینان‌بخشی ایران مبنی بر اینکه این عملیات تنها واکنشی برای جلوگیری از حملات بیشتر توسط رژیم صهیونیستی خواهد بود، استقبال کرد و افزود: «ما به تمام جهان متمدن می‌پیوندیم تا از رژیم اسرائیلی صهیونیستی بخواهیم وضعیت متشنج کنونی را بدتر نکند. نشانه‌های روشنی وجود دارد مبنی بر اینکه جهان علاقه‌ای ندارد تا شاهد بدترشدن وضعیت باشد».

طبق این بیانیه، از نظر دولت مالزی، کلید حل موضوع یک راه‌حل عادلانه، متناسب و فوری برای وضعیت غزه است.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴۰۰ نفر مجرم فعال آزمون سراسری در فضای مجازی + فیلم
  • افغانستان| فتنه گروه تروریستی داعش پایان یافته است
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا
  • افشاگری مالک تلگرام علیه دولت آمریکا/ پاول دورف: می خواستند مهندس من برایشان جاسوسی کند
  • واکنش نخست‌وزیر مالزی پاسخ ایران به اسرائیل
  • نخست وزیر مالزی: حمله ایران به اسرائیل کاملا مشروع بود
  • نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدئوهای امنیتی بر پایه هوش مصنوعی ساخته شد
  • نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیوهای امنیتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی ساخته شد
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم