Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@01:48:37 GMT

حضور مجرم امنیتی فتنه 88 در شورای شهر + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۵۸۹۰

حضور مجرم امنیتی فتنه 88 در شورای شهر + تصاویر

برخی بیان می کنند اینکه خوئینی‌ها اختلافات گذشته را تازه کرده است به نوعی به شرایط حال و حاضر اصلاح طلبان و مشکلاتی که این جریان با دولت روحانی پیدا کرده است باز می گردد. حضور مجرم امنیتی فتنه 88 در شورای شهر + تصاویر آغاز نام نویسی آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا سه طرح جدید دولت برای خانه دار شدن مردم نخست وزیر مالزی: اسرائیلی‌ها حق ورود به مالزی را ندارند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، علی اکبر عزیزی در جلسه کمیته کودکان کار و خیابان شورای اجتماعی استان یزد با حضور حجت الاسلام ملکی رئیس کارگروه علمی عملیاتی کودکان در معرض آسیب شورای اجتماعی کشور برگزار شد، اظهار داشت: در بحث کودکان کار و خیابان دستگاه ها باید در این موضوع وظایف ذاتی خود را جدی تر دنبال نمایند و اقدام به کمک دستگاه های اصلی و دخیل در این رابطه از قبیل بهزیستی و آموزش و پرورش نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد: برای تمامی دستگاه ها شرح وظایف مشخص شده و هر کدام یک ماموریت ذاتی دارند که باید به سهم خود در این موضوع ایفای نقش نمایند.

عزیزی افزود: بررسی ها نشان می دهد کودکان کاری که در استان یزد حضور دارند عمدتا از اتباع بیگانه هستند که در این زمینه عزم جدی همه ی مسئولین برای حل این مسئله را می طلبد.

وی ادامه داد: متاسفانه شاهد این موضوع هستیم که بسیاری از کودکان کار به صورت یک شبکه هدایت می شوند و به سمت تکدی گری هدایت شده اند و به نوعی از آنان سوء استفاده می شود که ضرورت دارد در این زمینه شبکه ها شناسایی و با عوامل آنها برخوردار لازم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تکدی گری را از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: حضور کودکان کار و تکدگری از سوی برخی از آنها در سطح شهر علاوه بر هم زدن چهره شهر، آسیب‌های اجتماعی را نیز به دنبال خواهد داشت که بایستی با برنامه ریزی و اجرای صحیح از این پدیده جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد سن‌پترزبورگ شد
  • احمدیان وارد سن‌پترزبورگ شد
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی وارد روسیه شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه می‌رود/ علت چیست؟
  • علی‌اکبر احمدیان به روسیه می‌رود
  • دبیر شورای عالی امنیت ملی به روسیه سفر می‌کند
  • دستگاه ها وظایف ذاتی خود را در بحث کودکان کار و خیابان جدی تر دنبال کنند
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده‌خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم
  • به‌کارگیری ۲ واژه در نطق گذشته‌ام اشتباه بود/ از کسانی که رنجیده خاطر شدند عذرخواهی می‌کنم