Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت اسکی استان زنجان گفت: دوره آموزشی اسکی روی برف در مقطع مبتدی تا حرفه‌ای در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اژدری آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از پیگیری برنامه‌های هیات اسکی استان خبر داد و اظهار کرد: خوشبختانه پیست پاپایی زنجان میزبان علاقه مندان به این رشته ورزشی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت اسکی استان زنجان با بیان اینکه خوشبختانه امسال بارش‌ برف از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده است، تصریح کرد: بر همین اساس برنامه‌های هیات اسکی نیز با روند مطلوبی در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه هر ساله هیات اسکی استان زنجان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی اسکی روی برف برای علاقه‌مندان می‌کند، خاطرنشان کرد: این کلاسها در سطح‌های مختلف و برای افراد مبتدی و حرفه‌ای برگزاری می‌شود.

اژدری آزاد با بیان اینکه هم اکنون کلاس‌های مبتدی برای علاقه‌مندان در پیست برفی پاپایی زنجان برگزار می‌شود، ابراز کرد: برگزاری کلاسهای آموزشی توسط مربیان مجرب هیات اسکی زنجان انجام می‌شود و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به دفتر هیات مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، دوره برخط فارسی‌آموزی سطح نوآموز (۱) در سامانه سیتفا (یادگیری ترکیبی زبان فارسی) از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ تیرماه توسط بنیاد سعدی برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت خواهد بود.

دوره برخط فارسی‌آموزی سطح نوآموز (۱) در سامانه سیتفا (یادگیری ترکیبی زبان فارسی) برگزار می‌شود. این دوره ویژه فارسی‌آموزان غیرایرانی (بزرگسال) و به مدت ۴۰ ساعت آموزشی به مدت ۱۰ هفته شامل ۲۰ ساعت کلاس برخط غیرهمزمان (ویدئوهای آموزشی و فعالیت‌های تعاملی در سامانه) و ۲۰ ساعت کلاس آموزشی برخط همزمان است.

در این دوره فارسی‌آموزان حروف الفبای زبان فارسی را آموزش دیده، با بیش از ۱۶۰ واژه پایه زبان فارسی آشنا می‌شوند و گفتگوهای ساده و پرکاربرد زبان فارسی را تمرین می‌کنند.

زمان ثبت‌نام از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ و زمان دوره نیز از ۱۶ اردیبهشت تا ۱۷ تیرماه ۱۴۰۳ است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی www.onlinepersianlearning.com مراجعه کنند.

کد خبر 6084124 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • ممنوعیت ورود غیر ورزشی‌ها به پیست اسکی شیر باد گلمکان
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • دوره برخط فارسی‌آموزی نوآموز برگزار می‌شود
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم