Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سیدجواد موسوی درباره پروژه ۸۰۰ واحدی این بنیاد در منطقه واوان در جنوب غرب تهران گفت:‌ پس از بخشنامه معاونت توسعه انرژی و ساختمان بنیاد مستضعفان مبنی بر توقف سرمایه‌گذاری و ساخت مجتمع‌های تجاری بزرگ که منجر به ایجاد مکانی برای فروش برندهای خارجی می‌شد، پروژه ۸۰۰ واحدی واوان با هدف ایجاد الگوی ساخت منطقه‌ای و تغییر ساختار کیفیت ساخت جغرافیایی در کلانشهر تهران در یکی از جنوبی‌ترین مناطق شهری در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه این پروژه به جهت برنامه ریزی کیفی با استقبال قابل توجه مردم مواجه شده و با احتساب این پروژه ۸۰۰ واحدی بیش از ۷۵ هزار متر مربع به سبد تولیدات مجموعه معاونت ساختمان بنیاد مستضعفان افزوده شده است.

این مقام مسئول در بنیاد مستضعفان با یادآوری اینکه نوع سازه‌های بخش مسکونی این پروژه بتنی شامل ۹ بلوک و سازه‌های بخش تجاری فلزی است و براساس نیازهای پیش‌‌‌بینی‌‌شده ساکنان شامل یک بلوک است، اظهار داشت:‌ علاوه بر پیش‌‌بینی نیازهای رفاهی و تجاری ساکنان آینده با نصب تابلوی روزشمار سعی شده تا ضمن اعتمادسازی برای ذینفعان و مخاطبان، برنامه‌‌ریزی زمانی دقیق‌‌تری از سوی تیم اجرایی به عنوان یک وظیفه حیثیتی صورت پذیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

مصطفی بیک مداح اظهار کرد: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه یک‌هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: همچنین در جریان بارندگی های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملا تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تامین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • نیروگاه ساخت ایران در سریلانکا چه خصوصیاتی دارد؟ + تصاویر
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • سیل به ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد