Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير عامل بانک رفاه در جمع آموزشي- تخصصي روابط عمومي ها اظهار داشت: وجود يک روابط عمومي قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازماني زمينه ساز ايجاد توسعه سازماني و مديريت افکار عمومي به نفع سازمان است.
شبکه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)-|| مدير عامل بانک رفاه در جمع آموزشي- تخصصي روابط عمومي ها اظهار داشت: وجود يک روابط عمومي قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازماني زمينه ساز ايجاد توسعه سازماني و مديريت افکار عمومي به نفع سازمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومي بانک رفاه، دکتر سهماني مدير عامل اين بانک در جمع مديران و مسئولان روابط عمومي مديريت شعب استان ها با قدرداني از مسئولان و پيشکسوتان پيشين روابط عمومي و همچنين عملکرد و دستاوردهاي اين حوزه اظهار داشت: حوزه روابط عمومي بايد با افزايش بهره وري و انجام اقدامات ارزش آفرين و همچنين بهره گيري از زير ساخت ها و کانال هاي ارتباطي در اختيار خود بتواند در خدمت اهداف کلان سازمان باشد، البته تاکنون اقدامات ارزشمندي از سوي اين حوزه صورت گرفته است.
مدير عامل بانک رفاه ادامه داد: روابط عمومي با بهره گيري از ابزارها، زير ساخت ها و تخصص خود مي تواند زمينه ساز اعتماد عمومي باشد و روابط عمومي اين بانک الحمدالله با اقدامات اثربخش مسئولان و کارگزاران پيشين و همچنين تلاش و کوشش مطلوب مسئولان کنوني توانسته جايگاه شايسته اي در درون و بيرون سازمان کسب کند.
وي در ادامه به تشريح عملکرد کلان بانک در سطح جامعه پرداخت و گفت: خداوند را شاکريم که بانک رفاه به حدي از بلوغ رسيده است که در افکار عمومي حضور مستمر و گسترده دارد. به نمايش گذاشتن عملکرد بانک در رسانه هاي مختلف و حضور اثر بخش آن در عرصه اجتماعي نشان دهنده اين است که سازمان به بلوغ و تکامل رسيده و خود را در مقابل ذي نفعان پاسخگو مي داند.
دکتر سهماني با اشاره به ايفاي مسئوليت هاي اجتماعي بانک در سطح جامعه و تشريح برخي از اقدامات صورت گرفته در اين زمينه خاطر نشان ساخت: سازمان هاي بزرگ و تأثيرگذار همچون نظام بانکي بايد براي سعادت و سلامت جامعه پيرامون خود بخشي از سود خود را به تعهدات اجتماعي اختصاص دهند.
خوشبختانه بانک رفاه با توجه به رسالت خود در اين حوزه اثرگذار بوده و تاکنون اقدامات بسيار ارزنده اي در حوزه هاي مختلف اجتماعي انجام داده است.
مدير عامل بانک رفاه با اشاره به نقش و جايگاه حساس صنعت بانکداري در زندگي روزمره افراد جامعه گفت: حوزه روابط عمومي بايد به صورت يکپارچه در صنعت بانکداري حافظ منافع نظام بانکي باشد و از وجهه و چهره آن در جامعه دفاع کند.
دکتر سهماني ادامه داد: امروز مواجهه دشمنان با مردم و کشور يک مواجهه اقتصادي است. دشمنان تلاش مي کنند با ايجاد جو بي اعتمادي اقتصادي مردم را نا اميد کنند. يکي از اين حوزه ها نظام بانکي است که تلاش مي کنند با مخابره اخبار نادرست اعتماد سپرده گذاران را خدشه دار کنند. حوزه روابط عمومي در اين شرايط وظيفه اي حساس بر دوش دارد تا علاوه بر حمايت از چهره سازمان از صنعت بانکداري هم فعالانه دفاع کند.
در اين مراسم، دکتر سعيدي رئيس اداره روابط عمومي بانک رفاه نيز طي سخناني به تشريح نقش و جايگاه روابط عمومي پرداخت و با ارائه گزارشي از عملکرد روابط عمومي اظهار داشت: بي ترديد نگاه حمايتي مديريت عالي بانک نقش مهم و تأثيرگذاري در توسعه فعاليت هاي روابط عمومي دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید

در این دیدار ایوب فصاحت و محمد شیخ حسینی به بررسی راهکاری همکاری بیشتر و الزامات تقویت اتحادیه ها و تعاونی های بزرگ‌مقیاس پرداختند.

تهران-ایسنا- محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: هر دو مجموعه از نهادهای تخصصی و توسعه ای حوزه تعاون هستند، ما برای ارائه خدمات بهتر به تعاونگران روستایی، تعامل و ارتباط خود با سازمان تعاون روستایی را افزایش می دهیم. روستا همواره پشتوانه مهم اقتصاد بوده و مظهر و منشا تولید و محصولات است.
شیخ حسینی گفت: بانک توسعه تعاون در طرح اشتغال روستایی و عشایری مدت ها بالاترین عملکرد را در میان بانک های عامل داشت، بانک این آمادگی را دارد تا در طرحهای تبصره ای و بودجه ای، نگاه و توجه ویژه ای به روستا و تعاون داشته باشد.
این مقام بانکی تاکید کرد: در سال جدید مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری کماکان در مسیر حمایت از تولید گام برمی داریم، اعتقاد داریم تعاون در تحقق شعار راهبردی «جهش تولید با مشارکت مردم» نقش اساسی بر عهده دارد، تمامی برنامه های بانک در همین مسیر است، تعامل با سازمان تعاون روستایی نیز در این میان بسیار ارزنده و راهگشا است.
ایوب فصاحت رییس سازمان تعاون روستایی گفت: بانک توسعه تعاون در حوزه بانکداری توسعه ای عملکردی مناسب داشته است، ماموریت ها و رسالت های مشترکی میان دو مجموعه وجود دارد، هر دو نهاد می توانند با همکاری و تعامل، خدمات بهتری به جامعه هدف اعم از تعاونگران و روستاییان ارائه دهند، ارتقای سطح تولید و اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین اهداف هر دو مجموعه بوده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

دیگر خبرها

  • تونل رسانه‌ای حماس از قلب غزه تا اعماق افکار عمومی جهان
  • رسانه‌ها با افکار عمومی در ماجرای غزه چطور رفتار کردند؟
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • تلاش برای دستیابی به خودکفایی در زمینه تولید مرغ و تخم‌مرغ در سیستان و بلوچستان
  • آماده سازی پیوست فرهنگی شعار سال
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • هم فکری و مشارکت مردم خارگ در حوزه عملیات عمومی افزایش می‌یابد
  • نسبت به عادی‌انگاری و روزمره‌گی جنایات صهیونیست‌ها نزد افکار عمومی هشدار می دهیم