Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دنیای ورزش تورنتو؛ بعد از بازی عراق، پیش از ترک میکس زون ورزشگاه بازیکنان تیم ملی همه با روحیه درباره آینده حرف می زنند. این شبیه به چیزی نیست که بعضی از مردم فکر می کنند. بعد از تساوی مقابل عراق بعضی از هواداران نگران شدند. یکی مثل مهدوی کیا هم به کی روش  و بازیکنان کنایه زد. اما فارغ از اینها، بازیکنان تیم‌ملی با روحیه درباره آینده و این جام حرف می‌زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از امید ابراهیمی بگیرید تا سردار و مهدی طارمی و دیگر بازیکنان. از مرتضی پورعلی گنجی که سوال کردیم گفت اتفاقا تیم بد بازی نکرد. او تاکید داشت شرایط تیم خوب است. 
کی‌روش در بازی عراق کاری کرد که دوباره همه گیج شدند. او باز هم دستش را رو نکرد. تصمیم گرفت در ترکیب تیمش دست ببرد تا واقعا همه را گیج کند. کی روش از اول جام حتی خبرنگاران ایرانی را هم گیج کرده است، به شکلی که حالا کسی واقعا نمی تواند بفهمد او چه ترکیبی را داخل زمین می فرستد. مثلا طارمی، اشکان و ترابی در دیدار عراق روی نیمکت بودند. حتی مرتضی پورعلی‌گنجی هم بیرون نشست. حضور روزبه چشمی در خط هافبک هم از آن تغییرات ناگهانی بود. بنابراین کسی نمی تواند بفهمد واقعا در سر کی روش چه می گذرد. او دستش را رو نکرده و برای مربیان دیگر، این مسئله یک ابهام بزرگ است. کی روش بارها و بارها در این جام تاکید کرد 23 بازیکن دارد که هر کدام می توانند بازی کنند. وقتی از طارمی هم در این باره سوال کردیم اینطور جواب داد: «باور کنید ما اینجا بازیکن فیکس و ذخیره نداریم. همه در یک لول هستیم و به خاطر همین کی روش هرکس را بازی دهد فرقی ندارد.» حالا شاید از اینجا به بعد جام کی روش کمی دستش را رو کند و کم کم مهره هایی را بازی دهد که بیشتر روی حضورشان در ترکیب ایران نظر دارد. البته شاید در بازی عمان هم او دوباره تغییرات داشته باشد ولی از آن بازی به بعد-در صورت صعود-ترکیب اصلی‌اش را روانه زمین کند. تا اینجای جام فعلا ایران و ترکیبش برای همه ناشناخته مانده است.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از این آتشفشان طلا فوران می‌کند!

به گزارش خبرآنلاین، در قطب جنوب ده‌ها آتشفشان وجود دارد که بیشترشان در غرب منطقۀ قطبی و سرزمین ماری بیرد واقع شده‌اند. در مطالعه‌ی سال ۲۰۱۷، تنها در این قسمت از قاره، ۱۳۸ آتشفشان شناسایی شد. بیشتر این آتشفشان‌ها خاموش هستند، اما هشت یا نه آتشفشان فعال نیز وجود دارند.

به نقل از عصرایران، فوران سه مورد از این آتشفشان‌ها در تاریخ اخیر شناسایی شده است، هرچند که در گذشته‌های دور، داستان متفاوت بوده است. در تحقیقات اخیر، هسته‌های یخی جمع‌آوری‌شده از قطب جنوب نشان دادند این قاره توسط فوران‌های آتشفشانی غول‌پیکر در طول آخرین عصر یخبندان دچار ویرانی شده است. بسیاری از این فوران‌ها بزرگ‌تر از هر فورانی در تاریخ مدرن بوده‌اند.

یکی از شدیدترین آتشفشان‌های این قاره، کوه اِرِبوس است؛ بلندترین آتشفشان فعال در قطب جنوب با ارتفاع ۳۷۹۴ متری و جنوبی‌ترین آتشفشان فعال روی زمین.

گفته می‌شود این کوه که نامش برگرفته از مظهر تاریکی در اساطیر یونانی است، زمانی که کاپیتان سِر جِیمز کلارک راس برای نخستین بار آن را سال ۱۸۴۱ دید، در حال فوران بود.

اگر با دقت به تصاویر ماهواره‌ای این غول زمین‌شناسی نگاه کنید، متوجه رگه‌های قرمز رنگ در دهانه قله آن خواهید شد. این رگه‌های قرمز، دریاچه گدازه‌ای بسیار داغی است که دست‌کم از سال ۱۹۷۲ در حال جوشیدن بوده است.

این آتشفشان به طور مرتب گاز و بخار بیرون می‌ریزد. در دوره‌های گذشته فعالیت‌های آتشفشانی، سنگ‌های نیمه‌مذابی به نام «بمب‌های آتشفشانی» را به بیرون پرتاب می‌کرد.

عجیب‌تر از همه این است که دانشمندان دریافتند گازهای آن مملو از کریستال‌های ریزی از طلا است که اندازه‌شان بزرگ‌تر از ۲۰ میکرومتر نیست. تخمین زده می‌شود در طول یک روز، این آتشفشان حدود ۸۰ گرم طلا به بیرون پرتاب می‌کند که ارزش آن حدود ۶۰۰۰ دلار است.

این غبار طلا به دور و اطراف می‌ریزد. محققان قطب جنوب، ردپای طلا را تا ۱۰۰۰ کیلومتری آتشفشان در هوای محیط کشف کرده‌اند.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895729

دیگر خبرها

  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟
  • از این آتشفشان طلا فوران می‌کند!
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم
  • آتشفشانی در قطب جنوب که «طلا» از آن فوران می‌کند
  • رکوردداران MVP در NBA/ جوکر در تعقیب بزرگان و تاریخسازی!
  • حضور دادمرز در نیمه نهایی
  • ایمان محمدی به نیمه نهایی رسید
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • نیشابور در شکل گیری تمدن ایران اسلامی نقش اساسی داشته است
  • منچستریونایتد و ثبت رکورد منفی تاریخی؛ 574 شوت دریافتی در یک فصل!