Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛عزیزپور روز شنبه در مراسم اهدای احکام اعضای هیئت ، روسای شهرستانی و مسئولین کمیته های هیئت دوچرخه سواری لرستان که درسالن  همایشات اداره کل برگزارشده بود، اظهارکرد: شهرداران شهرهای استان برای رشد نشاط درجامعه و پرورش شهروندان بانشاط یک خط یا مسیر سبز ویژه تردد دوچرخه سواری درخیابان های مرکزی شهرها ایجادکنندتا دوچرخه سواران  درسطح شهرها با امنیت به دوچرخه سواری بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه  قراردادن  فضا برای ایجاد خط سبز دوچرخه سواری در شهرها را از شهرداران خواستارهستیم، افزود: این موضوع مطالبه جامعه دوچرخه سواری استان است ولازم است با همکاری نیروی انتظامی  در شورای ترافیک مطرح شود.

عزیزپور بااشاره به ویژگی های خاص ورزش دوچرخه سواری ، تصریح کرد: از نظر علمی دوچرخه سواری یک ورزش توانی است و همه بدن را درگیرکرده وبرروی تناسب اندام  فرد تاثیرگذاراست.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان ورزش دوچرخه سواری را یک ورزش چندوجهی  عنوان کرد ویادآورشد: توجه به دوچرخه سواری علاوه برکمک به ارتقا سلامتی فرد وجامعه به خاطر  ابعاد زیست محیطی ، نقش آن درحوزه وسایل نقلیه وتاثیربرحفظ  هوای پاک  درعدم  استفاده ازسوخت های فسیلی  یک سرمایه گذاری مهم در حوزه بهداشت تلقی می شود.

عزیزپور ادامه داد: همچنین دوچرخه سواری به خاطر وجه تولیدی و صنعتی آن می تواند براشتغال زایی تاثیر گذار باشد.

او با بیان اینکه  دوچرخه سواری یک  ورزش ممتاز است ، خاطر نشان کرد: اتفاقات خوبی در دوچرخه سواری استان خصوصا دربعد همگانی آن رخ داده است ولازم است هیئت استان به توسعه گرایشات مختلف دوچرخه سواری توجه نشان دهد ودراین راستا برنامه ریزی کند.

عزیزپور باتقدیراز عملکرد هیئت  اای شهرستانی ازجملهالیگودرز گفت: تورهای سیاحتی درسطح روستاهای این شهرستان که هرهفته به نام شهدای گرانقدر مزین شده است واحداث ایستگاه دوچرخه سواری در سطح شهر باعث رشد این ورزش در الیگودرزشده است.

او با تقدیر از زحمات بابک فرزاد رییس قبلی هیئت دوچرخه سواری لرستان ، افزود: درزمان ریاست هیئت توسط جناب فرزاد دوچرخه سواری استان توانست درالمپیک  کسب سهمیه کند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان از رشد ورزشکاران سازمان یافته دراستان خبردادو گفت : این رشد از ۳۲ هزارنفر درگذشته درحال حاضر به ۵۴هزارنفررسیده است.

عزیزپور با بیان اینکه رشد ورزشکاران سازمان یافته برروی مطالبه گری ورزش استان در مرکز وتوزیع اعتبارات موثر است ، گفت: هدفگذاری استان درمیزان ورزشکاران سازمان یافته تعداد۶۰ هزارنفرتا پایان سال است وهیئت دوچرخه سواری استان  تلاش کند روی این میزان تاثیر خوبی داشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دوچرخه سواری زیست محیطی سرمایه گذاری وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس

نشست ادواری شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد، امروز در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌رضوی، صبح امروز _سی‌ام فروردین_ نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور با موضوع ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت و تشکیل اتحادیه شهرداری‌های کشور به میزبانی شهرداری مشهد مقدس برگزار شد.

کد خبر 745728

دیگر خبرها

  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • همایش دوچرخه سواری در شهر خور
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • قهرمان مشهور تور دو فرانس از بیمارستان مرخص شد
  • روایت زندگی شهدا از نگاه مستندسازان رادیویی
  • احیای دوچرخه‌سواری در پایتخت
  • حس وطن دوستی با شنیدن مستندهایی درباره شهدا
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • پاریس ۲۰۲۶؛ به سوی یک شبکه کامل دوچرخه‌سواری