Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@09:51:10 GMT

یونایتد 2 - 1 برایتون؛ تخت گاز با سولسشر!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۱۰۸

یونایتد 2 - 1 برایتون؛ تخت گاز با سولسشر!

منچستریونایتد موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-2 برایتون را مغلوب کند.

به گزارش "ورزش سه"، یونایتد که با ورود اوله گونار سولسشر نتایج فوق العاده ای گرفته، امشب نیز در اولدترافورد توانست برایتون را شکست دهد تا با یک بازی بیشتر نسبت به آرسنال، موقتا به رتبه پنجم جدول لیگ برتر صعود کند.

 

میزبان بازی را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت بازی در دقیقه 8 برای منچستر یونایتد ایجاد شد اما ضربه محکم پل پوگبا از بالای دروازه برایتون به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دقایقی بعد مارکوس راشفورد با یک ضربه والی از فاصله ای دور می توانست دروازه برایتون را باز کند اما حضور به موقع دافی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

 

اما در دقیقه 26 و با متوقف شدن پل پوگبا در محوطه، منچستریونایتد صاحب یک ضربه پنالتی شد و خود این ستاره فرانسوی آن را تبدیل به گل کرد تا یونایتد با یک گل از برایتون پیش افتد.

 

در دقیقه 34 برایتون تا آستانه زدن گل تساوی نیز پیش رفت اما ضربه والی مورای در دهانه دروازه در موقعیتی خوب به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 42 یونایتد به گل دوم رسید. با پاس دالو، راشفورد در گوشه محوطه صاحب فرصت شده و با یک حرکت انفرادی و ضربه ای تماشایی به گوشه دروازه، زننده گل دوم تیمش لقب گرفت تا یونایتد در نهایت با برتری 0-2 برابر برایتون راهی رختکن شود.

 

 

یونایتد نیمه دوم را نیز با حمله آغاز کرد و در دقیقه 52 و روی ارسال راشفورد می توانست توسط لینگارد به گل برسد اما مهاجم جوان در نزدیکی دروازه موقعیت را از دست داد.

 

دقایقی بعد مارسیال با حرکتی انفرادی برای خودش موقعیت سازی کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه برایتون به بیرون رفت.

 

اما در ادامه برایتون پیش کشید و در دقیقه 72 موفق شد روی ارسال پروپر و ضربه دقیق گراس اختلاف را در خانه یونایتد به حداقل برساند.

 

در ادامه برایتون باز هم هجومی نشان داد و می توانست روی ارسال ناکارت و ضربه دافی به گل برسد اما دخیا دروازه یونایتد را نجات داد.

 

در لحظات پایانی و روی اشتباه دخیا، برایتون می توانست به گل تساوی برسد اما این اتفاق رخ نداد و یونایتد در نهایت 1-2 در این دیدار پیروز شد.

منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال