Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پلیس آفریقا روز گذشته گزارشی مبنی بر کشف یک نوزاد تازه متولد شده داخل سطل زباله دریافت می‌کند.

پلیس آفریقا روز گذشته گزارشی مبنی بر کشف یک نوزاد تازه متولد شده داخل سطل زباله دریافت می‌کند. بر اساس گزارش ها، کارگران شهرداری مشغول جمع آوری زباله بودند که متوجه نوزاد در زباله می‌شوند.کامیون جمع آوری زباله قصد داشت تا آن یکی از سطل‌ها را برای خالی کردن زباله‌ها از زمین بلند کند که صدای گریه نوزاد مانع از ادامه کار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این حادثه امدادگران در صحنه حضور پیدا کرده و نوزاد را در حالی که داخل پتو پیچیده شده بود به بیمارستان انتقال می‌دهند.به گزارش خبرگزاری سان، نوزاد به طرز معجزه آسایی در میان انبوه زباله‌ها جان سالم به در می‌برد.پلیس پس از پرس و جو از ساکنین منطقه، مادر نوزاد را دستگیر کردند. مادر نوزاد تحت درمان برای بیماری افسردگی بوده که در دادگاه محاکمه خواهد شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خودروی کاروان معاون رئیس جمهور همراه نوبخت واژگون شد+ جزییات 8 شرور مشهدی وسط خیابان راننده جوان را تکه تکه کردند فیلم لحظه حمله ده ها پسر جوان با گلوله برفی به 2 دختر در پارک ائل گلی تبریز / 2 تن دستگیر شدند + تصویر اولین فیلم و عکس از لحظه دستگیری مرد مسلح در رشت توسط نوپو ماجرای دستگیری حامد کاویانپور چه بود؟ +فیلم دختر جوان معلول در مرکز توانبخشی توسط 4 نگهبان و پرستار متجاوز حامله شد! کاوه با فیلم های شیطانی که از ارتباطمان داشت همه کار با من کرد 7 ساعت گریه مرد تهرانی بالای سر جسد عشقش / جمعه برای این مرد کابوس بود ! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اخراج دانشجوی دکتری به خاطر تقلب از دانشگاه تهران ! این زن جوان چرا در پرواز هواپیمای بویینگ 707 بود ؟+ عکس مرد تهرانی همسر سابق اش را به خاطر وضعیت دختر جوانش کشت +عکس سهیل کوچولو چگونه مقابل چشمان پدرش جان باخت / مادر این بچه شوکه شده است+ عکس ماجرای مفقودشدن یک زن در الیگودرز چه بود؟ سردار احمد فضائلی درگذشت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه اخبار حوادث زباله آفریقا عکس معجزه نوزاد رها شده عکس فیلم زن صبح مادر زندگی مشهد مرد دختر جوان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنا در سیلاب جان ۲ جوان جاسکی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری جاسک علی مهرانی افزود: این ۲ جوان ۱۴و ۲۰ ساله بودند که در یک گودال آب گل آلود ناشی از بارندگی شب گذشته غرق شدند.

وی ادامه داد: با توجه به گل آلود و باتلاقی بودن زمین، این ۲ جوان در آب گیر کرده و غرق شدند که ساعتی بعد ، جسد آنان توسط اهالی از آب بیرون کشیده شد.

میزان بارندگی در جاسک طی ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۷۰ میلیمتر گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واردات قهوه به ۵۲ هزار تن رسید
  • طلا تغییر فاز داد؛ سکه سرگردان میان تنش‌ها
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • ملکه‌ای که ۷ روز پس از غرق شدن، زنده شد
  • شنا در سیلاب جان ۲ جوان جاسکی را گرفت
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • فیلم حضور کودک ۲ ساله یخ زده در بیمارستان | امیرمحمد چطور در میان حیوانان وحشی زنده ماند