Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین حسامی در رابطه با مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشور گفت: این دوره از مسابقات توسط اداره کل تعاون، کـار و رفـاه اجتماعی خراسان رضـوی و شهرداری مشهد و با حضور تیم‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، اردبیل، سمنان، قزوین، گیلان، کرمان، خراسان رضوی، خوزستان، مرکزی، هرمزگان، همدان به میزبانی مشهد مقدس از تاریخ ۲۶ دی ماه لغایت ۲ بهمن ماه سال جاری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در این دوره از رقابت‌ها که تاکنون ۵ دوره آن برگزار شده است، تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی برای تصاحب جام امسال با یکدیگر در حال رقابت هستند و تیم‌ها نیز با آمادگی بسیار بالایی در این مسابقات شرکت کرده‌اند.
حسامی افزود: تیم فوتسال بسیج شهدای شهرداری نیز در این مسابقات در هر ۵ دوره مقتدرانه بازی کرده و بعد از شکست رقبای خود به صدر جدول بازی‌ها راه یافته است و ضمنا پیش از این نیز در مسابقات استانی جام کارگری و مسابقات فوتسال بسیج کارمندان سپاه امام رضا (علیه السلام) به مقام قهرمانی دست یافته است.
به گفته حسامی همچنین تیم بسیج شهرداری مشهد در مسابقات لیگ فوتسال جام رمضان محلات مشهد به نائب قهرمان مسابقات نائل شده است و این بار نیز با همت مضاعف و کار تیمی بازیکنان در صدر جدول مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران کشوری قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: امیدواریم مقام اولی این مسابقات را کسب کنیم و جواز حضور در مسابقات قهرمانی کارگران جهان به میزبانی کشور اسپانیا (تیرماه ۹۸) را به دست آوریم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس هیئت کشتی استان گفت: این دوره از مسابقات از دقایقی پیش در قاین آغاز شده و اختتامیه این مسابقات ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

عباس سروری افزود: در این دوره از مسابقات ۶۵ کشتی‌گیر در ۱۲ اوزان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی کشتی‌گیران در اوزان ۳۲ تا ۳۵ کیلوگرم، ۴۱ کیلوگرم، ۴۴ کیلوگرم، ۴۸ کیلوگرم، ۵۲ کیلوگرم، ۵۷ کیلوگرم، ۶۲ کیلوگرم، ۷۵ کیلوگرم، ۸۵ کیلوگرم و ۱۰۰ کیلوگرم با یکدیگر رقابت می کنند.

سروری افزود: همچنین آیین تکریم از پیشکسوتان کشتی قاینات نیز در این مراسم برگزار می‌شود.

وی گفت: در پایان از هر یک از اوزان یک کشتی‌گیر  پس تایید کمیته فنی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند.

 فینال این مسابقات ساعت ۱۸ به صورت زنده از شبکه خاوران پخش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان معرفی شد
  • چرا ون‌های وزارت کشور در مشهد هنوز واگذار نشده‌اند؟
  • آغاز مسابقات کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی، انتخابیه کشوری در قاینات
  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • دو بازیکن ایرانی در لیگ افغانستان
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ امروز: ایران - افغانستان در گام نخست
  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد