Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:19:38 GMT

مشکل مدارس مسکن مهر رفع شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۴۳۶۲۴۷

مشکل مدارس مسکن مهر رفع شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مصطفی آیت اللهی موسوی ظهر شنبه در شورای مسکن استان کرمان در مورد پروژه مسکن مهر کهنوج گفت: مجتمع های آموزشی و مدارس مربوط به مسکن های مهر به این ترتیب تعیین تکلیف شود که اداره راه و شهرسازی اعتبارات لازم را در اختیار اداره کل  نوسازی مدارس بگذارد تا اینکه این پروژه از باب مدرسه دچار مشکل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدارس مسکن مهر باید از سوی اداره نوسازی پیگیری و ۷۰۰ مورد ملی تا انتهای سال جاری به اتمام برسد و موارد باقی مانده در اعتبارات سال آینده دیده شود و پروژه به اتمام برسد.

آیت اللهی موسوی برای بقیه پروژه های مسکن مهر افزود: باید سهم وزارتخانه برای مدارس در مسکن مهر از طریق اداره راه و شهرسازی پیگیری و اعتبار دریافت شود، زیرا وزیر اعلام کرده که این موارد را تامین اعتبار می کنند.

معاونت امور عمرانی استاندار کرمان در مورد بحث فاصلاب پروژه هزار و ۵۰۰ واحدی شهرستان کهنوج افزود: لازم است تصفیه خانه جدید احداث شود که باید برآورد هزینه و به اداره کل راه و شهرسازی ابلاغ شود.

وی در مورد روشنایی معابر و تامین برق و انشعابات برق مجموعه هزار و ۵۰۰ واحدی کهنوج نیز گفت: طبق تفاهم نامه نسبت به خرید انشعابات، هرچه انشعاب خریداری شده براساس همان زمان تفاهم نامه باشد و اما اگر خارج از زمان تفاهم نامه بود باید مابه التفاوت باید پرداخت شود.

موسوی آیت اللهی در مورد زمین های مسکن مهر جنوب استان اینگونه اظهار داشت: در رابطه با مسکن مهر در جنوب باید شورای مسکن استان مصوب شود زمین را به صورت رایگان در اختیار پروژه مسکن مهر قرار دهد.

معاون استاندار کرمان در مورد بحث نخاله های ساختمانی سایت ۵۷ هکتاری مطهری کرمان گفت: یک توافق نامه بین راه و شهرسازی و شهرداری اجرا شود و شهرداری از طرف راه و شهرسازی پیمانکار شود تا این نخاله ها جمع آوری شوند.

وی افزود: بر اساس این تفاهم نامه اداره کل مسکن و شهرسازی ۵۰ درصد از هزینه جا به جایی نخاله های ساختمانی را به شهرداری پرداخته و شهرداری عهده دار جابه جایی نخاله ها در تمامی مسکن های مهر کرمان می شود.

وی در نهایت گفت: ظرف ۲۰ روز آینده جلسه بعدی شورای مسکن برگزار شود تا حجم کار زیاد نشود.

کد خبر 4517717

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کرمان مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۴۳۶۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قزوینیان گفت: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می کند آثار آن در اداره کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های نهضت ملی مسکن در استان اشاره کرد و گفت: پروژه های حمایتی نهضت ملی مسکن از متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی برخوردار هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان پیشرفت فیزیکی پروژه های مسکن ملی در بخش خودمالکی را ۵۵ درصد، بازآفرینی شهری ۳۴ درصد و در بخش روستایی را ۹۲ درصد اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • هشدار راه و شهرسازی استان تهران به متقاضیان مسکن طرح جوانی جمعیت
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • وزارت نفت اراضی مستعد ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • وزارت نفت اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور را اعلام کرد
  • آغاز یک مدل جدید در مسکن ملی